Savner maj

Ja…så’n er det bare …træt af koldt og glat og hvidt…savner lunt og grønt

7 Synes om

Hvis der findes et ord, der udtrykker en stærkere følelse end savner, så tager jeg det gerne i brug her! (Pining for på engelsk - har vi noget tilsvarende på dansk?)

1 Synes om

Jeg higer også :smiley:

2 Synes om

Ligeglad med om det er maj, april eller noget 3. Så længe det involverer solen! :venter:

5 Synes om

Vansmægte :wink:

3 Synes om

Henslæbe hele vinteren…

Vil HA’!

er altså bare så enig,syns ikke jeg har lavet andet end fodre ovnen siden september…og den er sulten i år…elendigt træ jeg har lavet …har ikke set pinddyret siden 5/9 …bierne har været ikke eksisterende…på nær en håndfuld humler der bor i skunken…mon de skal ha’ lidt sukkervand?

1 Synes om

Her er pænt i Oslo hvor jeg er i disse dage, men pivkoldt!
-9 i morges og helt hvidt; omkring 0 nu og gakkelak glat på fortove.
Ja tak lidt lys og varme modtages med kyshånd

1 Synes om

nja jeg ved ikke… sådan en frostklar morgen i skoven, hvor man sidder og ser havørnen brede sig ud og skue ud over havet mens haren fiser rundt i klitheden - det er der altså noget over, som maj ikke kan klare på samme måde.

Maj kan noget andet - men vinteren har altså også sin charme :ups: (også fordi, der er ikke nogle snepper i maj… :ups: )

1 Synes om

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

har egentlig ikke sååå meget mod kulde, men den fugtige kulde her i DK går direkte i al gigten…

Gad vide, om det er derfor, min lænd og hofte har det langt værre i disse dage, end de plejer :gruble:

Når det nu ER december og lige straks ER jul, så ville jeg altså ønske det så sådan her ud…
billede
dukker mig så for kasteskyts :wink:

4 Synes om

Ingen kasteskyts herfra. Jeg ønsker mig også en god portion til jul :slight_smile: Og for min skyld må den endda gerne blive liggende til 1. Marts.

2 Synes om

:snowman: :snowman:

Jeg vil også gerne have sne :snowflake: hellere det end det kedelige, fugtige gråvejr

:snowman: :snowman:

1 Synes om