Slynger og vikler

:rolleyes: Hehe

Det tror jeg du har ret i Jeanette.
Det kommer nok også an på hvordan man bor, har man have er det vel mere almindeligt, at barnet sover udendørs.
Da jeg var barn (for 100 år siden) var det også almindeligt, at børn blev placeret nedenfor gadedøren i København f.eks. - det ser man ikke mere.

2 Synes om

:heart_eyes: Ham har jeg nu været heldig med!
Så sejt han har ellers sagt siden vi fik den første at vikler ikke er ham pga. Alt det stof. Og han har derfor brugt Ringslynge, MaiTai, Onbu ect. Som var mere klik eller minimalt binding. Men efter lillesøster kom var han i sin barsel på rygbærings kursus og der prøvede han kræfter med alt det stof :joy: og tja billede taler for sig selv. :muscle:t3:


Han er nu også med på fastvikling :raised_hands:t3:

7 Synes om

Ikke underligt at I har så kønne børn :ok:

2 Synes om

Det går bare rigtigt godt med den Mei Tai, vi har lånt af Cilia :blush:

13 Synes om

Der ser så godt ud!
Og farven er jo lige jer :rolleyes: :joy:

:muscle:t3::muscle:t3::muscle:t3:


Ude godt, men hjemme bedst. :heart_eyes: Trunten er blevet MEGET større :scream: siden sidst hun var i den. Tænk de vokser så hurtigt på så kort tid. :joy:

@Lykke Ville så gerne lige have hilst på jer alle 3 :heart: Hehe - men ja tøserne og jeg faldt i søvn :joy: det er med at sove når man kan!

:smirk: og nu har jeg én mand der snakker ny bil @RuneS

8 Synes om

Det kan jeg godt forstå, vi er også meget glade for vores :wink:

Han talte godt nok meget om jeres fine bil :joy: og dejligt i er glade for den!

Nemlig! Så det er fuldt forståeligt :slight_smile:

Undskyld Rune sådan sætter kriller i hovedet på ham :joy:

Hehe han har snakket om ny bil læææææænge, men det hjalp da slet ikke at i da lige kom i jeres nye dyt.

Jeg ved bare ikke en ski’ om de biler der så derfor er jeg nok bare mere ej det er mange penge ish hahaha… Kan være jeg skal sætte mig lidt mere ind i det, så jeg måske kan forstå hvorfor det er så vigtigt med en ny bil, når nu man kan få vildt mange katte/ponyer/børne ting for 200-300.000 :smiley:

1 Synes om

Mig og biler… Det er det samme.

Rune tog det som mega positivt, da jeg efter prøveturen sagde, at den den da ikke var dårlig at køre i :klappe:

Så ja, jeg synes også, det er vildt vildt mange penge for fire hjul, men drengen er glad… Og man kører faktisk godt i den :smile: Jeg har frivilligt været den der kører flere gange :scream: Det sjoveste er næsten, at jeg jo kommer til at køre mest med Birk… Så jeg får den og Rune skal køre i Sparken :klappe:

2 Synes om

Hahaha genialt, her vil det være Michael der køre mest uanset hvad. Og jeg gider ikke lige to biler pt. jeg spare sammen til EL-ladcykel så længe jeg hjemmepasser begge unger. Når Lillesøster er gammel nok til engang måske at skulle i noget pasning så kan vi få bil nr. 2 og så kunne det da være mere smart at vente til den tid, så det er mig der får ny dyt :laughing: jeg kan læse det er vejen frem.

Hvad gjorde at Rune så lige valgte den?
Nu har vi diesel, og kunne læse mig til jeres var noget hybrid. Var det selve valgte omkring den kører 50/50 på el ? @RuneS nok dig jeg skal sprøge :see_no_evil: Lykke er nok ikke til megen hjælp andet end jeg har noteret mig at man skal tænke ‘den er ikke dårlig at køre i’ :joy:

I skal da lige se min nye vikle :heart:

7 Synes om

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

hvor køber i de gode vikler, min svigersøn ønsker en i camouflage farve

Mine vikler er købt ved
vikleuniverset.dk
liams.dk
Abeunger.dk
Og viklemagi.dk

1 Synes om

Tidsel.dk
Og div bære grupper på FB
Abeunger
Krammebarn
Sneglehuset

1 Synes om

https://www.tidsel.dk/slynger/camo-grey

https://www.tidsel.dk/slynger/beige-camo

2 Synes om

Tidsel/Lotte kan ofte hjælpe med at bestille hjem - du skal bare være obs på gms ikke er for højt hvis ikke han eller din datter er gode vikle folk for så træls at få en strid en som man ikke selv kan gå til :see_no_evil: