Stafet fra Struer til Odense lørdag 18/11-17

Mira er pt. i Struer og skal nu hentes

Så tænkte jeg, der er jo udstilling i Odense her i weekenden. Er der nogen herinde der skal Jyrak udstillingen i Odense der vil hente hende og tage hende med til Odense? Så tropper jeg op og henter hende der.

Jeg betaler meget gerne for den ekstra benzin det måtte koste at køre en lille omvej for at tage hende med.

Prøv at kontakte Vibeke Jensen, hun bor jo ved Stuer og ved hun skal til Odense med sine hvide balineser og kærstens kurilean bobtail… :slight_smile:

Kan den afleveres hos os i morgen kan vi tage den med

@trillingsgaard, tak for den oplysning. Jeg havde slet ikke tænkt på Vibeke.

@Jeanette, tak for tilbuddet. Det er Mira det drejer sig om. Hun er hos Anne Korsbakke. Men jeg er ikke helt klar over hvor langt I bor fra hinanden, da jeg ikke kan huske hvor dig og manden bor :slight_smile: Ved ikke om det passer ind i Annes program at kunne aflevere hende. Men det kan jeg jo spørge om :wink:

30 km, men vi køre i eftermiddag, regne med der kan arrangeres karantænebur på udstillingen, hvis vi skal have hende med

Jeanette, jeg har fået kontakt til Vibeke fra Davisi. Så jeg prøver om det ikke kan lade sig gøre den vej rundt.

Karantænebur… Hvad går det ud på ? Det kan godt være en anden end Jeanette der svarer :blush:

Karantænebur er et bur du kan få stillet til rådighed hvis ikke katten kan komme på udstilling.

Det kan bruges i sådan et tilfælde som du er i nu, men det bruges normalt til katte der bliver afvist og hvor de ikke lige kan forlade udstillingen uden at skulle stå ude i regnen til de kan komme hjem :slight_smile:

@_DK_Sugieh, er det nogen der fast er stillet op? Eller skal jeg i så fald have fat i nogen så der står et?
Jeg ville jo egentlig rigtig gerne med til generalforsamlingen i DSO

Det er altid en god ide at tage fat i dem der står for udstillingen (i dette tilfælde JYRAK) når det er noget man ved i forvejen :slight_smile:

[email protected]