Støt borgerforslaget om en kattelov

Teksten kan ikke ændres, og det kan fristen heller ikke - det giver loven ikke mulighed for. Man er nødt til at holde fokus på selve hensigten - at alle ejerkatte skal registreres. Det er simpelthen sølle at det ikke er en selvfølge i 2018, men det er det så ikke. endnu :slem:
VH
Susanne

1 Synes om

Dette er jo ikke det endelige lovforslag - så ordlyden kan vel i princippet godt ændres? Det kan bare ikke ændres i borgerforslaget.:slightly_smiling_face: under alle omstændigheder bakker jeg op om det fordi vi skal starte et sted og forsøge at ændre kattens status rent lovmæssigt.

Ja til sin tid - det der ikke kan ændres er selve det der står på Borgerforslag :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ, så jeg håber underskrifterne kan hives hjem og at det kan få opbakning rent politisk.
:slightly_smiling_face:

Iøvrigt er der jo masser af lovtekst, der files til i kanterne når der skal træffes beslutninger; det er der ikke noget odiøst i :slight_smile:
VH
Susanne

Netop, som jeg skrev længere oppe så er hundeloven blevet ændret flere gange, for jeg tror det er ret umuligt at tænke det hele ind i første forsøg🙂

Helt enig. Det vigtigste er at bolden kommer i spil - hvis alle bliver ved med at råbe på nettet at vi vil have en kattelov, men så strander der, ja så sker der jo ikke mere. Hvis man bliver ved med at så mælkebøtter skal man jo ikke forvente at der kommer morgenfruer op :slight_smile: Ikke mere snak; handling…

Nå, jeg tror vi får hjælp fra uventet kant om lidt… Vi mangler MANGE underskrifter endnu, men jeg tror at vi med lidt held måske får hjælp udefra om lidt :slight_smile:

11 Synes om

Det lyder sørme godt Susanne - for selvom der sker fremskridt så er der lang vej!