Sugiehs vol 4½ + 5

Jeg starter en lille tråd om mit 4½ kuld :slight_smile:
Shannon er på vej op til Brian :slight_smile: Jeg håber han skyder med skarpt, han opfører sig og lugter fertil :S
Jeg har bestilt en PRA fri, brunmasket hankat der bærer fortynding og med lang hale :smiley: Det synes jeg ikke er for meget forlangt af dem :gruble:

3 Synes om

Hooooooooold nu kæft et kvidder der sidder på Brian :klapper: Jeg synes han var ret vokal før men nu SKRÅLER han serenader og prøver virkelig at være lækker :smiley: Shannon er skide ligeglad :dokdok: Lige som det skal være :tihi:

1 Synes om

Brian skal nok få charmet sig ind. Man hedder jo ikke Brian for ingenting :slem:

Brian synger tilsyneladende ret godt :tihi:

1 Synes om

uhlala er der kommet amoriner i luften?

:ups:Horehus…

Så det gør dig til hvad? Bordelmutter? :slight_smile:

Ja på en eller anden facon er det vel lovligt rufferi :tihi:

Er Nissen så Shannons alfons? :tihi:

Det spørger du altså selv efter :klapper:

Nå jamen Brian har været dygtig både med Shannon og Hildi :slight_smile:
Eftersom Shannon ikke bor hjemme får hendes småtlinger lidt omtale sammen med Hildis sidste kuld :slight_smile:
Shannon skal barsle midt i November og Hildi sidst i November :slight_smile:

14 Synes om

Hildi med sin VIL HA mad lige nu… kyllingepålæg :slight_smile:

7 Synes om

Er Hildi godt i stand eller kan man allerede nu se gravid mave?

Ha ha du er under poten @_DK_Sugieh

1 Synes om

Mave med afkom… :smiley: Jeg tror der er mere end 4 den her gang, men tør ikke helt gætte selv, da undfangelsen ikke kan dateres nøjagtig. Brian var der både før under og efter løbetid :roll_eyes: Kunne han få et bette put endnu ville han gerne :smiley:

3 Synes om


Lidt mere mavebillede :slight_smile:

6 Synes om

i mine øjne ser hun stor ud til at hun først skal føde sidst i november. Det bliver spændende :wink:

Ja og nej :slight_smile: Der er ingen pels til at skjule noget som helst så det du der er det du får på en siataler :wink:
Det er hendes 3. og sidste drægtighed så selv om jeg også tror hun har flere end 4 så er hun også i bedre stand end de to første kuld :slight_smile: Men du har helt ret, det bliver rigtig spændende :slight_smile:

1 Synes om

Der for alvor ved at være facon på fruen :grinning:

14 Synes om

hun ser skæv ud der må være 5-7-9, spndende at se hvad der gemmer sig derinde

1 Synes om