Sugiehs vol 4½ + 5

Nissen har tjekket bagenden på hende :wink:

1 Synes om

Jeg tror også spærreballon er mere passende :tihi:

3 Synes om

Tillykke med mislingen, missemor ville da være sikker på at have noget at tære af :kissing_heart:

1 Synes om

det er ikke hende der billed ovenover der har fået et barn,men søde shannon som nu bor ved nissefar…
jeg gætter altså på at du får 8 små lige om lidt

jeg så forresten et billed af hendes bror (han hedder noget med ni nu) igår. han er godt nok en fin dreng

2 Synes om

Tak for den forklaring! Forvirringen var total :wink:

1 Synes om

Det bliver godt nok spændende at se hvor mange små hoveder den mave rummer. :grinning:

1 Synes om

Mit bedste bud er han hedder Nisus :wink: Det hedder han i hvert fald her fra :slight_smile:
Jeg tror 8 er i overkanten men jeg tror dog mere på 5 end på 4 :slight_smile:


Vi tæller dage nu :slight_smile:


Den vordende fader har indtaget fødekassen :roll_eyes: :grin:

14 Synes om

Har du fortalt ham at det ikke er ham som skal føde :tihi:

2 Synes om

Tillykke med enebarnet til den stolte bedstemor :kissing_heart::paw_prints::clinking_glasses::tada:

2 Synes om

Mange tak :slight_smile: Jeg skal se vidunderbarnet i morgen og glæder mig meget :slight_smile:
Su venter jeg bare yderst utålmodigt på hystaden herhjemme begynder at skyde vatrondeller ud :smiley:

3 Synes om

Der nusses mave :heart:

13 Synes om

Nøj det kan være mange vatrondeller i den mavse :tihi:

2 Synes om

Hvor er hun fin og tyk. :heart_eyes:
Hvor langt er hun henne nu?

1 Synes om

billede
Vidunderbarnet i Fredericia :slight_smile: Navnet er på plads hvis det viser sig hun skal udstilles, men der må hun vokse sig større før jeg kan afgøre det :slight_smile:
Hun er brunmasket men bærer fortynding, så selvom hun ikke er en han så kan der være muligheder med hende :slight_smile:
Shannon er en rigtig sød mor, ligesom hendes mor og mormor :slight_smile:

Billedet er taget af Kamilla da jeg ikke selv fik taget nogen :roll_eyes:

Hildi bager endnu, men det kan ikke vare mange dage inden hun barsler :slight_smile:

16 Synes om

Hun var bare så fin :smelter:

1 Synes om

Vi føder :slight_smile:

14 Synes om

Jaaahh! Men jeg skal jo på arbejde lige straks - held og lykke med fødslen. Glæder mig til at komme hjem og høre, hvor mange det bliver til.

1 Synes om

Indtil videre er her 4 med en gufas på 110 gram :smiley: men mon ikke der gemmer sig en enkelt mere :slight_smile: God arbejdslyst :slight_smile:

8 Synes om

Fantastisk! :tillykke:

1 Synes om