Tanker i april

Jeg kan godt regne ud at dyrlægen har ret når hun siger at Sox er en stor hunhuskat når jeg læser dine kattes vægt(e) - hun vejer 5,3 kilo! Og de fortalte at hun da godt måtte tabe sig lidt, men vægten ikke var alarmerende! Tykke dyr, siger jeg bare :wink:

2 Synes om

Det hedder “kompakt” - og hun er sikkert helt, som hun skal være. :wink:

3 Synes om

Godt skrevet, hun er nemlig kompakt :wink:
Det kommer bag på mig hver gang jeg bærer dem fra volieren og herover i huset - først fjerlette Hester på tre kilo (som gerne må tabe sig 100-200 gram!) og så kompakte Sox som bare IKKE kan lide at blive båret. DAMN de 2,3 kilo gør en forskel :slight_smile:

3 Synes om

Sidder og læser min lokale avis og på side 26 dukker Regitze pludselig op. Hun åbner køreskole i Hillerød. :bil:

http://www.e-pages.dk/hip/1067/

6 Synes om

Sjovt! Og ekstra sjovt at hendes makker hedder Renault til efternavn :lol:

3 Synes om

Det lagde jeg ikke engang mærke til. :grin: Men jeg lagde mærke til at der blev nævnt at “som kørelære bliver man jo involveret i sine elevers liv, fordi man sidder og snakker” “Ja, man hører både om kæledyr og kærestesorger” Jeg tænker, hvis snakken falder på katte, kan hun selv snakke med. :hjerte:

2 Synes om

Du siger bare til hvis dine biceps skal styrkes, så kan Theodoristen med hans 7,8 kg være til hjælp.
Han er ikke færdig med at vokse han er trods alt kun 2,5 år skulle gerne blive noget tungere.

3 Synes om

Tror jeg tænder op i brændeovnen … det var ikke nogen god dag, at lukke for radiatorene :roll_eyes:

2 Synes om

Nå men de mange timers arbejde og tænken udløste at jeg dd har bestået G2.

Det kan virkelig anbefales til alle der har lyst til at lære lidt mere om genetik og meget mere o. det at være opdrætter.

Det er sådan lidt FD opdrætterkursus på steroider - 12 uger og masser af skriftlige opgaver og online diskussioner.

4 Synes om

10 dage og 4 timer … det er da ikke så længe at vente … eller … ehm … :ups:
jeg er lidt utålmodig nu :ups:

5 Synes om

Utålmodig, dig…, nej hvad er det lige du mener med det? :joy:

Men hun ser nu også supersød ud, kan sagtens forstå det er svært at vente på at få hende hjem.

2 Synes om

Hov I er altså gået tilbage i tiden. Vi er i Maj nu :blomst:

https://kattegale.dk/t/majs-tanker/236528/203

uuuups … :ups: