Tanker i april

Utrolig så glad man kan være, for at kunne gå ind i et rum og tænd lyset på en kontakt lige inden for døren :tihi: På kollegiet havde vi primært gulvlamper og de stod hvor det passede bedst ift. De andre møbler, og nu hvor vi igen har en loftlampe i stuen, er det gået op for mig hvor meget jeg har savnet det :tihi:

4 Synes om

Skønt med forår og varme. Yogi og Mik nyder i den grad at de nu er ude i løbegården og kan spæne rundt :slight_smile:

2 Synes om

Jeg er lige kommet hjem … har været på Fyn, hvor jeg var Spotty utro med ham her:

Findus :heart:

14 Synes om

Flytter han ind? :smiley:

Det tror jeg hans ejer ville blive ked af …

Nyt bluetooth tastatur til ipaden :slight_smile: det er nu skønt at skrive på rigtige taster frem for på skærmen :slight_smile: det går bare lige lidt hurtigere og lidt færre fejl :smiley:
Og prisen var til at overkomme også!

Så nu tror jeg for alvor jeg kan tage mig sammen og overveje at gøre lidt ud af projekt “hunde blog”, nu hvor jeg let kan skrive en masse uden at få krampe i håndleddene :smiley:

6 Synes om

Status på Stines øje:
Hun er jo født med en tilstoppet tårekanal, den tårekanel der leder væsken væk fra øjet. Så nu løber øjet altid i vand.
Derudover var noget af personalet på internatet blevet bange for om hun havde indadvendte øjenvipper - udelukkende baseret på et par billeder på Facebook.

I dag var Stine så til dyrlæge på internatet - og jeg er ret stolt af at jeg kender min kat bedst. I følge dyrlægen var der nemlig ikke noget at komme efter. Øjenvipperne sidder som de skal, der er ingen infektion i øjet og hun er ikke generet af det.

Ind i mellem er øjet knebet sammen, dette afhjælpes ved at tørre øjet.

11 Synes om

Det var dejligt at der ikke var noget at komme efter :ok:

Min gamle hankat, Stewart - som nu er i kattehimlen - var født med at alle tårekanaler som leder væsken væk fra øjet, var tilstoppet - flere dyrlæger gennem tiden mente, at den kunne de da lige klare … det kunne de så ikke! Men et par gange om dagen fik han bare lige tørret øjne … og så lå han ellers der og rullede rundt og så lækker ud, for lige at fortælle mig, at det bare var dejligt <3

2 Synes om

Når man leger “klø gummerne med tæppet, så hænderne ikke bliver revet i stykker” og killing smider tænder og taber blod (jaja, der er mindst en dl blod - det kan I da selv se :innocent:). Min lille killing er snart en stor pige med voksen-misse-tænder i mini størrelser :heart:

2 Synes om

Åh tak, DR1! Wallander på engelsk med Kenneth Branagh - hvad mere kan man ønske sig (udover fri til at følge med!)

4 Synes om

Tidligere ejer, som jeg kender godt, har også haft Stine med til sin dyrlæge som har forsøgt at rense det op under narkose.
Det skal Stine ikke udsættes for igen, og ifølge dyrlægen i går er det jo også bare sådan det er, og så længe der ikke er pus i øjet, og hun ikke er generet af det så skal det bare være som det er.

Hun er ikke generet af det, og holder det fint selv. Og når det er den tårekanal der føre væsken væk betyder det at hun ikke døjer med tørre øjne.
Det ville være noget værre hvis det var den tårekanal der ledte væske til øjet.

4 Synes om

Jatak - så lukker vi liiiiige for boks 1 her :rofl:

Er der andre end mig der har problemer med Pawpeds i øjeblikket :thinking:

Jeg har, kan overhoved ikke komme ind på siden.

Det er det samme her, den køre nærmest i en evighed for at ende med at se sådan ud

1 Synes om

Yep sådan så min ud hele dagen igår, og faktisk først nu jeg kan komme ind.

Jeg skulle sige fra Sox’ og Hesters dyrlæge, at de er sunde og raske, og deres tænder er fine. Hester bør måske have en tandrensning inden for det næste år. Dyrlægen sagde at de er lækre :slight_smile:

Det var bare det, hej … :wink:

8 Synes om

Sådan et skilt må jeg ha’ :hoho:

https://www.google.dk/search?hl=da&q=legion+of+the+damned&tbm=isch&tbs=simg:CAQSmQEJakVXxDaCX4sajQELEKjU2AQaBggACAMICgwLELCMpwgaYgpgCAMSKLAImxKvCPYD8gOyCPoJsQj9CeQB0D2fNKw9wj2-P6s9zD3BPb8_1uT0aMCKRDOdADQl_1Bo0vhTkSbVcIzbiWR3X703V7X2RFDLOWBdE98po4ZgI2eztxxSHH6iAEDAsQjq7-CBoKCggIARIEyPWMvAw&sa=X&ved=0ahUKEwiClemZ9bLaAhWKiaYKHf85BrYQwg4IIygA&biw=1171&bih=705#imgrc=_

8 Synes om

Hejsa det er jo et godt stykke tid siden jeg har været på
Og hvad er der sket, jeg som altid har sagt at jeg kun vil have kastrater :grin:nå men så mødte jeg jo Luna Eclipse :heart_eyes: min lille fertil hun :cat2: og jeg har sørme også fået stamnavn DK Perhe som betyder familie på finske så mangler der bare at blive lavet hjemmeside og jeg er så glad for at Susanne Wehnert viste mig den tilide :blush: jeg har lagt lidt billeder ind af flokken :revolving_hearts:

14 Synes om

Min eftermiddag blev tilbragt i selskab med denne lækkerrumpe :heart_eyes:

10 Synes om