Tanker i april

Jeg er sur på Lone
Hun vedhæftede tør krillerhoste, en sms hun sendte mig i går …
Det kan hun ikke være bekendt

1 Synes om

Undskyld :cry:

Bare du ikke gør det igen …
Håber du snart har det bedre :blomst:

1 Synes om

Knaldtilbud på kattemad i ‘‘Min Købmand’’ i Menstrup … 1 bakke 3.95 kr. … 2 bakker for KUN 8 kr.! :rock:

5 Synes om

Hvor mange købte du…? :hushed::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja så skal jeg være farmor til december glæder mig helt vildt :heart_eyes:

11 Synes om

17 grader i Nr. Broby, ha! :hmpf:

17 grader på min radiator, måske, nu hvor jeg har lukket dørene hermetisk og lukket op for den. Udenfor ligner noget, der kan give sig til at sne om et øjeblik. Mørkt og trist :frowning:

Jeg fyldte en indkøbsvogn … man må slå til, når man render ind i et godt tilbud :ok:

2 Synes om

Jeg skal et smut til Koblenz i denne uge. Der bliver 25 grader torsdag - eller det vil du nok ikke vide :muhaha:

1 Synes om

Tyskland er så heldige med varmen T_T
Kæresten er dog ikke helt så enig (han foretrækker kulden og er fra sydtyskland)

1 Synes om

De giver bare liiidt mere indhold i livet :tihi:

7 Synes om

Jeg kan stort set nikke bekræftende til det hele, på når det med kattemøblet og hunden LOL :ok:

intet under at staten er på r**en …for en måned siden skrev de at jeg skulle have den enorme sum af 291 kr tilbage ---- i dag skriver de så at jeg skal ha’ 292 …og i morgen får jeg sikkert et smæk …for nu har de jo brugt papir og porto …

1 Synes om

Når man har så mega ondt i halsen at isterninger er det eneste der hjælper bare lidt - det er da en sund kalorie fattig aftensnack.

1 Synes om

Hellere is i halsen end i Bourbon’en - som man siger … eller så’en :wink:

God bedring - masser af C-vitamin, et par panodiler og kamillete med honning virker for mig hver gang jeg har ondt i halsen (men det sidste kan næppe kaldes koldt … medmindre du lader det køle af …!) :slight_smile:

14 dages ventetid mere, hvor vi kan holde alle for nar!

nå ja - hvis det ender i strejke og lock out, så kan de finde mig under et fyrretræ på sydkanten af Nationalpark Thy fra d. 16. maj, hvis nogen vil mig noget!
Det bliver så sådan jeg kommer til at håndtere at være udelukket fra min arbejdsplads. (Heldigvis har ETF ikke mødepligt for dem de har udtaget til strejke, de kan også bare lige prøve på at indføre det!)
Derfra kan jeg da hurtigt komme hjem igen, hvis vi pludselig skal møde på arbejde dagen efter, mens jeg stadig kan lukke al uro ude.

2 Synes om

Hmmmm mit udstillingsår er godt noget reduceret i år… Herlufmagle og Århus… det er det… Fantastisk med weekendarbejde eller nowet…

Og du er savnet :cry:

1 Synes om

den følelse kender jeg godt lidt. Jeg har Herning og Århus en enkelt dag planlagt i år. Hvis alt går som det skal altså.
Men jeg tror det er godt til kattene nogle gange lige at få lov at trække vejret og holde nogle måneder fri :slight_smile:
så må vi styre vores abstinenser på anden vis.

Har investeret 250 kroner i en anden plæneklipper. Hånddrevet! Den er samlet og afprøvet, og det er hårdt, og det kommer til at tage tid, men det er helt klart vejen frem.

  1. Det er nemt. Ingen batterier, der først skal lades op. Den kører måske nok fast, men motoren går ikke i stå, så den skal startes igen, og den skal heller ikke hvert andet minut rystet for at få ophobet græs fri. Græsset ligger derfor heller ikke i store klumper, som skal rives sammen bagefter.

  2. Det er vældig, vældig økologisk. Ikke noget uhensigtsmæssigt energiforbrug (kun hensigtsmæssigt, det vender vi tilbage til), og den har en meget bedre økofunktion end den elektriske. Den fordeler afklippet rigtig fint.

  3. Energiforbruget er kun mit, og jeg er sikker på, min læge og mit kolesteroltal vil bifalde valget :wink:

Nu må vi se, om jeg er lige så vild med den, når jeg har brugt den på hele plænen, inklusive den ude foran. Jeg må hellere beholde den anden lidt endnu :ups:

10 Synes om