Tanker i april

Ny måned - ny tråd :blush:

En af de islandske aviser, har i dag en nyhed om en ny slags chokolade … den er formet som dyr og har fyld af bernaisesovs :yum:
Min søster kommer til en enkelt overnatning d. 10 april og har sagt, jeg bare skal sige til, hvis der er noget specielt jeg har lyst til … jeg har lige sendt hende en besked og bedt om en pose :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Synes om

Skal dine enhjørninger så ikke smage det nye foder?

4 Synes om

Snakkende om Petworld, så er de hoppet med på bølgen med fragtgebyr …
De havde minus 20% på alt i weekenden, så jeg bestilte lidt foder med gratis fragt … men hvor der plejer at være gratis fragt hjem til døren, er det nu kun til pakkeshop - ellers koster det 29 kr. :venter:

1 Synes om

Jeg elsker den slags aprilsnar. :thumbup:

Jeg modtog denne her som mail for to år siden (tror jeg har vist den før). Og jeg ææælsker drager.

2 Synes om

Træt af arbejde :confused: Og det er ikke en aprilsnar… Hvad skal man med afspadseringstimer når man konstant er henvist til at skulle bytte sig til fri i stedet. Arrrgh. Øv.

1 Synes om

Hun røg sgu i med begge ben :rofl:
Ejj … nu har jeg næsten dårlig samvittighed, jeg troede hun var med på at det var en aprilsnar :s:

4 Synes om

Så kom min egen slyngevugge og så opdager man ét kæmpe hak i pinden. :roll_eyes: Øv altså…

Det er sådan en fordybning på størrelse med en tommeltot med et hak nede i den fordybning. Argh har lige sendt den anden vi havde på prøve retur, så kunne jeg bare have beholdt den anden pin som intet fejlede.

Nå jeg må spændt vente hvad kundeservice siger i morgen. :see_no_evil:

Så er der underholdning til kæledyrene, mens vi er på arbejde :slem:

Petflix: Redirecting...

2 Synes om

håber ikke kontrakten bliver ren volapyk, mit engelske er ikke lige det bedste :crazy_face:

:klappe: det er SÅ sjovt :ok:

1 Synes om

Det er da meget godt, jeg producerer teasere med tanke på at skulle have stand på Racekattens udstilling i maj - men muuuligvis var det en idé at bestille den stand også :wink: Så nu har jeg skrevet til Michael og satser på, at han finde et hjørne til mig :smiley:

3 Synes om

Det ser ikke godt ud med Xion. Trods vanddrop, antibiotika og kvalmestillende nægter han fortsat at spise. :cry: Vi tvangsfodrer, men på et tidspunkt skal han jo altså ville selv…

@Lovehjerte krydser alt hvad jeg kan for at han rejser sig igen. God bedring med ham :kram:

3 Synes om

@Susanne_W var det ikke det samme med din aldrende bimse dreng? Gjorde I mere end blot væskedrop?

1 Synes om

Altså - må indrømme, at jeg nåede at tænke “ADDRR”, inden jeg så datoen… :blush::laughing:

2 Synes om

Så skal der findes en kurer til London til Matilda, men det skal være fra jylland, gider ikke køre til kastrup :grin:

Hvad mon en hård Brexit vil betyde for import af dyr?
Måske skal I skynde jer.

Den vej bliver det umiddelbart ikke værre end det er. Den anden vej kommer der til at blive krav om titertest

1 Synes om

Bimsedrengen på 12 fik væskedrop i armen 3 dage i træk, og så kørte han igen. Hans blodprøver sad lige i skabet, så der var ingen underliggende sygdom at reparere på - han skulle “kun” tankes op.
VH
Susanne

4 Synes om

Én ting er reglerne. Noget andet er ekspeditionstiden. :astonished: