Tanker i april

Du kan være heldig at blive overrasket. Første gang mine forældre passede troede jeg bare, det ville være ind og ud. Men kattene fik udetur og det hele.

Håber Sigga snart spiser :kryds:

2 Synes om

Mon ikke bare det at komme hjem i eget hus vil hjælpe, det håber jeg i hvert fald! :kryds:

1 Synes om

Ude godt men hjemme bedst. :smiling_face_with_three_hearts:

Ja åbenbart. Eller ude godt, hjemme bedst, pension skidt… Hun plejer nemlig at have det fint nok med at komme i byen. Tror bare ikke lige de der andre katte i nabo”lejlighederne” var sagen.

3 Synes om

Det er godt, at Sigga spiser igen. :hjerte:

De gamle madammer kan være lidt krævende. :venter:

Jeg savner at passe hende. Vi hyggede altid så godt sammen.:love:

3 Synes om

Jeg har fået lavet en ‘‘Body-age’’ test i dag og var lidt nervøs for, hvordan det stod til :s:
Fik lavet samme test for 2½ år siden, hvor min krop viste sig at være 9 år yngre end min rigtige alder.
Jeg var godt klar over, der var sket et skred i den forkerte retning … men den sagde 49 år sgu! (jeg bliver 54 om ca. 2½ mdr.) :grin:
Jeg vejer 5 kg. mere, end dengang, men til gengæld vejer mine muskler 1.3 kg. mere i dag :rock:

12 Synes om

Sejt ! :smile: Hvor får man lavet sådan en henne har overvejet det samme. :sweat_smile:

Jeg fik den lavet der hvor jeg træner, på Næstved Rygcenter.
Mon ikke du kan google dig frem til, hvor du kan få lavet en test i dit område :gruble:

Jo det kan jeg gøre :blush:

Sigga har spist både vådfoder OG tørfoder i dag og været på bakken :hjerte: Og når mine veninde aer hende spinder hun og vender maven opad :hjerte:

23 Synes om

:lol: Nu synes hun, at de leger fange - min veninde synes derimod, hun skal have fat i Sigga for at give insulin :hjerte:

16 Synes om

så noget bevægelse i en gran udenfor vinduet …“neeej et egern” …så hoppede den over i et andet træ …ikke et egern med de runde ører - hermelin eller lille mår …så sidder med skudklart kamera …og lige nu løb den halte ræv over på marken …
Hov…så lige CCTV’en…det var ikke den halte ræv, den her gik fint på alle 4 cylindre - ka’ være vi er ved at få en bestand igen

4 Synes om

Hvor er det skønt at høre :hjerte: Og det er et tydeligt bevis på, at kattepasning i eget hjem bare er SÅ meget bedre for rigtigt mange katte. Mine ville “dø” i små bidder, hvis jeg placerede dem på en pension - uanset hvor fin og professionel den var.

3 Synes om

Fiona må have lidt med hørelsen… Hun har taget yderligere 200 g. på 4 dage…

Men hun er så sød som hun ruller rundt med den ret store mave og hun elsker stadig at blive lagt på ryggen i mine arme og få nusset mave :heart_eyes: Fiona er ganske ofte en krampe men hun er min krampe og når hun er drægtig er hun helt i sit es. :star_struck:

10 Synes om

Oh, sikke en forskrækkelse jeg fik, da jeg kørte hjem for lidt siden!

Lige pludselig væltede der et rådyr ud på vejen lige foran mig. Jeg kørte på en lille, snoet, fynsk landevej, så jeg kørte ikke særlig hurtigt. Der var heller ingen øvrig trafik, så der skete ikke noget ved, at jeg per instinkt rev rattet rund og kom over i den anden vejbane og slog bremserne i så hårdt, jeg kunne. Dyret tøvede samtidig en anelse, da det så bilen, og alt i alt endte det med, at jeg lige akkurat ikke ramte det.

Men der var lige et splitsekund, da bilen holdt helt stille, hvor vi havde øjenkontakt, før den fløj videre over på den anden side af vejen.

3 Synes om

Jeg er så glad for at min chef, insisterede på at jeg skulle være ligeglad med, at hun ville have mine daglige opgaver og mikro, hvis jeg holdte en fri dag i morgen! Det er så tiltrængt at få slappet lidt ekstra af!

3 Synes om

Har været ude at spise igen til aften …
Jeg kommer nok ikke til at tabe mig de næste par dage … der venter mig også et islandsk påskeæg

5 Synes om

Er et islandsk påskeæg anderledes end et dansk? Og i så fald hvordan?

De smager bare bedre

7 Synes om

Det er nu meget godt klaret at være en 3 dage gammel killing og have rundet 200 g :hoho:

10 Synes om