Tanker i april

Fnug, du er en kat - du spiser kattemad, IKKE min mad …og slet ikke min is !

3 Synes om

I dag er det Gusse’s fødselsdag…hurra, hurra, hurra :flag:
6 år bliver han og i morgen skal vi ud og fejre ham :heart:

9 Synes om

Stort tillykke til lille, store Gusse med de 6 år.
Hvor tiden flyver af sted, jeg synes næsten lige, han er blevet født

:flag::flag::flag::flag::flag::flag:

1 Synes om

Det er stadigvæk pivkoldt om natten. Jeg ved ikke, om det er frostvejr, men der er i hvert fald rim i græsset om morgenen. Jeg må hellere vente til næste uge, med at plante de fine fuchsiaer, jeg har købt - også selv om de skal i krukker.

I morgen er Fårets Dag, og Fynske Fåreavlere holder åbent hus. Jeg har besluttet, at jeg skal ud at se på små påskelam :sheep::ram:

https://sheep.dk/nyheder.html

7 Synes om

Sagde lige til Rune, at Birks kinder bliver vildere og vildere… Runes svar: Ja, han er ved at være en rigtig lille hankat!

:dokdok:

10 Synes om

ja eller to uger - fuchsiaer er ret sippede hvad angår kulde. Eller hvis du planter dem i potter, så vær klar til at flytte dem ind om natten.

Jeg ved det. Dem har jeg også nået at få erfaring med for et par år siden - på den kedelige måde :slight_smile:

1 Synes om

Nu tager jeg ud og køber mig et havebassin og så skal jeg til at grave ca 1/2 kubikmeter tung lerjord væk - det må regnes for dagens motion :wink:

3 Synes om

Jeg nyser og nyser i dag … der må være noget i luften (udover lugten af gylle)

Nu har jeg godt nok mest erfaring med hunkatte… Men tænker det er meget godt i tråd med han om små to år vil tisse i hjørnerne, hvis i begynder at undlade hankattebukserne :laughing: Tobenede hunkillinger har i hver fald gjort det i mit hjem :blush:

7 Synes om

Der er masser i luften - Birkepollen :sneezing_face:

3 Synes om

Den 28. januar flyttede jeg hjem i min nyrenoverede lejlighed, nu med Genvex-ventilation.

Nu har jeg for tredje gang noget med halsen…

Har ikke haft så meget i halsen på så kort til i virkelig mange år, hvis nogensinde.

Nogen kan ikke tåle genvex.

Jeg slukker min om sommeren for der luftet jeg alligevel ud døgnet rundt.

1 Synes om

Tænker også min skal slukeks noget mere (Dvs slukke på relæet)

Dysen i stuen er over spisebordet, så hver gang jeg sidder der får jeg luft i nakken.
Og i soveværelset kan man ikke stille sin seng så man slipper for at sove i træk.

Jeg har en veninde der også bøvlede med det. Hun flyttede tilsidst. Måske du kan høre viceværten ad om der kan justeres på det?

Tror det er begrænset hvor meget der kan justeres på det.>

I et skab er der en kontakt hvor vi kan justere fra niveau 1-4 - samtidig bliver der givet besked om at vi ikke må bruge den kontakt.
Hvis vi vil “skrue p” skal vi tænde emhætten, så går den fra 1 til 3.
Hvad er så idéen med kontakten i skabet, tænker vi alle…

Og den eneste måde at slukke helt er på relæet, så det gør jeg pt m natten.

Tak :grin:
Ja, det er slet ikke til at forstå at han allerede er 6 år :grin:

1 Synes om

Spotty nyser også :unamused:

I morgen står den på en tur til Knuthenborg Park :grin:
Sammen med Tommy, datter, svigersøn og Clara og Gusse :heart:
Hvor vi glæder os…og det sidste Clara sagde til mig i dag inden vi kørte ude fra dem var…
Jeg glæder mig til i morgen mormor :heart:
Jeg skal lave en påskefrokost som vi skal hygge os med i det grønne :grinning:

3 Synes om