Tanker i april

Havearbejde må være seriøst god cardiotræning. Det får i hvert fald min puls pænt i vejret :sveder:

Det skulle også være godt forud for operationen at komme i god form. Så vidt kommer det næppe på den korte tid, men lidt er vel bedre end ingenting :slight_smile:

5 Synes om

Jeg skal også i haven i morgen. Min bonus-kattesøn vil nemlig kun ud i haven, hvis jeg går med. Og det er på trods af, han har været fertil indtil for to måneder siden. Og han er altså 8-9 år. Nu er han blevet mere morsyg end mine to curlinge-katte. Det er egentlig en lidt skæg udvikling, men bestemt positivt… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Så vi skal i haven og have fjernet noget ukrudt, og så skal der tages mål til tegninger over indhegnet have. Vi skal nemlig til at sammenføre mine to med min kærestes. Det bliver rigtig spændende :smile:

8 Synes om

Nabokonen render rundt i bikini! :astonished:
Der er kun 19°, så slap dog af … :rolleyes2:

2 Synes om

Jeg render rundt i sommerkjole :jubiii:

Hvis ikke naboen havde overvågning oppe, så rendte jeg også i bikini :joy:

Altså - vi har lavet højbed langs en syd/vestvendt terasse det meste af dagen, og trods shorts & tanktop svedte jeg nærmest tran; bikini overvejede jeg så ikke, men det var nu ikke temperaturen, der i givet fald havde været showstopperen, udelukkende hensynet til eventuelle sagesløse forbipasserende… :sunglasses:

1 Synes om

Det var en dejlig dag med det skønneste vejr :grin:

6 Synes om

Duften af nyvasket sengetøj der er tørret ude i solen er og bliver en af mine yndlingsdufte :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Synes om

Enig, det eneste der kan slå det er duften af når det lige har regnet :laughing: åh den måde alt dufter på efter et regnskyld. Er og bliver min favorit skarpt forfulgt af den duft du nævner.

1 Synes om

Som så mange andre katte elsker mine at lege med selvfangede ting fra husholdningen.

Nu er jeg så kommet til at tænke på at en avocadosten er okay - altså om de kan tåle den, hvis de bider i den?

Stenen skulle være giftig for mennesker… Men katte, pas…

Så ryger den ud, og jeg må finde noget andet de kan få lov at stjæle :relaxed:

Avocado indeholder et giftstof kaldet persin , som er giftigt for de fleste husdyr. Det findes i alle avocadoens dele og kan medføre symptomer såsom irritation i fordøjelsessystemet, opkast, diarre, åndedrætsbesvær, væskeophobning omkring hjertet og endda døden.

1 Synes om

Fyns Internat bliver ved med at vise mig annoncer for små, søde hunde, der mangler nye hjem. Lad være med det. Jeg må kun have 2 dyr :venter:

Hundeluftning er også lissom udelukket på denne side af sommerferien sikkert, så det er helt umuligt, uanset hvad. Jeg ville bare ønske, de ikke var så kære :heart:

3 Synes om

Sidder med farve i håret … for anden dag i træk :surrender:
Det er ikke fordi, håret ikke tog i mod farven i går, for det gjorde det … det blev skrigende gulerodsfarvet!
Så nu prøver jeg at dæmpe farven med noget mere naturligt … hvilket jo kan være lige meget, hvis håret alligevel falder af i morgen, i protest over alt det kemikale :rolleyes2:

4 Synes om

Vi ses om halvanden time. Jeg er spændt på om jeg kan genkende dig :smiling_imp:

2 Synes om

Billeder af håret eller også er det ikke virkelighed :wink::joy::joy:

1 Synes om

Er virkelig gal lige nu… :grrr: jeg har fundet en lille drone i haven, nede ved højbedene, så der er nogen der har overvåget el. filmet os. Det er bare slet ikke OK :nix:De har virkelig godt af at den er drattet ned! Så kan de lære det!!!

Kan det ikke bare være et stykke legetøj? Jeg kender flere som leger med droner på samme måde som med f.eks. fjernstyrede biler… Og jo altså uden at filme eller lure. :slight_smile:

5 Synes om

:muhaha: