Tanker i april

Jeg troede sådan set det var Anoushkas mor der havde barberet hendes knurhår… det har hun formentligt også, men de resterende er sjovt bukkede :thinking:
SUGIEH! Det er ikke i orden at tygge knurhår! og slet ikke når det ikke engang er eget afkom :face_with_raised_eyebrow:

4 Synes om

NEJ! … jeg er ikke i nærheden af at være på plads og dermed klar til at have gæster til overnatning fra onsdag til torsdag :yikes:

Hmm… Jamen kunne det så ikke bare blive onsdag i min egen lille verden? Og ikke være det i din… :joy:

1 Synes om

Der er selvfølgelig en del tidsforskel ml. jylland og sjælland … :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Også gerne onsdag i min, der har Beka termin :smiley:

2 Synes om

Jo for dælen der er jo kæmpe tidsforskel :joy:

Men kan se Eva også vil have onsdag, så du er lidt nedstemt allerede :speak_no_evil::see_no_evil::joy:

1 Synes om

Ja, men så bliver det nok onsdag hos dig først :hoho:

1 Synes om

Jeg føler mig mobbet … er der en voksen til stede? :venter:

2 Synes om

Nope… 2 ud af dine 3 mobbere er de voksne… Så klag du bare løs, min ven :slem:

1 Synes om

:hmpf:

Gaven til misserne :grin:

Isolde står og venter på at vandet skal begynde at løbe :smile:

12 Synes om

½svenskere altså …

Jeg er voksen og jeg siger at flertallet har ikke nødvendigvis ret.

10.000 fluer siger lort smager godt; men det kan jo ikke være sandt sådan som det lugter :wink:
:lol:

3 Synes om

:klappe:

1 Synes om

Jeg har sagt det før - de katte ER altså snotforkælede :sweat_smile:

1 Synes om

De syntes de bestemt ikke selv :smile:

1 Synes om

Har været til ophørsudsalg hos min lokale stof pusher, skulle bare have tråd og rib denne gang men brugte 1200kr og fik ingen tråd :crazy_face::crazy_face:

3 Synes om

Kender det alt for godt… Jeg kommer virkelig til at savne butikken i Videbæk, de havde bare et langt bredere udvalg end de har i stofogstil… Fremover kommer jeg nok til at handle stof på nettet. :see_no_evil:

Kølkær Stof i Hammerum har mindst ligeså meget som Videbæk.

Ja men det er også dobbelt så dyrt som i Videbæk… Har handlet begge steder…