Tanker i april

Undskyld men :tihi: Når det så er sagt er jeg helt enig!

1 Synes om

Glemte at lukke en køkkenskuffe i forgårs…det sku’ jeg så ikke ha’ gjort

1 Synes om

Der ramte jeg sgu muren :surrender:
Det er vist på tide at erkende, jeg ikke 49 år længere …

2 Synes om

Er der nogle af jer der ved, om den engelske ZooPlus har en rabatkode a la den tyske SAMMELBESTELLER?

Sødt logo for verdensudstilling i år - sådan en rigitig lille sort charme kat :heart:
cropped-Ausstellung-Logo

http://www.worldshow-germany.de/language/en/home/

8 Synes om

Ja det er rigtig fint :smiley:

Jeg glæder mig sådan til vi skal afsted :smiley:

1 Synes om

Også dejligt når det ikke er så langt væk :slight_smile: Hvem af kattene skal I afsted med?

Jeg kan ikke huske, om der er noget på den engelske. Det er så længe siden, jeg har brugt den. Og de annoncerer jo ikke deres rabatter nogen steder, så vidt jeg ved. Man får ikke noget ud af at søge på discount, i hvert fald. Det er sådan noget man skal høre fra nogen, der ved det - hvordan de så end har opdaget det.

Er fristet til at skrive typisk tyskere ikke at kunne lave hjemmesiden på engelsk :hoho: Men må hellere tjekke først om det kun er mig at den engelske del ikke fungerer hos?

Er ved at koge en ordenlig røvfuld blandede bønner og det er så længe siden jeg har lavet andet end pizza, at jeg glemte alt om gryden, som selvfølgelig kogte over :rolleyes2:
Men i det mindste dufter her af madlavning, for første gang i laaang tid :yum:

2 Synes om

Den fungerer ikke. Der ligger sikkert en engelsk udgave. De har bare ikke fået linket ved det engelske flag lavet om. Og de opdager det sikkert ikke selv, for de skal jo ikke bruge den engelske version :grimacing:

1 Synes om

Jeg regner pt med at skulle have Blua, Guliver og Skye med. De er alle 3 kvalificeret :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Vi er en hel del siataler udstillere/opdrættere som skal afsted og skal bo på samme hotel.
Det gælder også om at komme afsted i år for de næste par år bliver det vist længere at køre :wink:

2 Synes om

Tak. Nej, har også googlet, uden held. :roll_eyes:

Det er længe siden, jeg har handlet på den engelske, men det har i hvert fald været STOCK-UP, der gav rabat, når man købte over et bestemt beløb :slight_smile:

3 Synes om

Lyder rigtig hyggeligt :smiley:

1 Synes om

Tak. Men den udløb desværre i -18. Ævs.

Til gengæld er du vildt flot af en på 80 :pplllllll:

1 Synes om

Det sagde han også i går … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Siden Birk blev født har vi lever af mad fra fryseren, junk eller mad fra Brugsens delikatesse. Men nu var det ved at være nok. Vi er så begyndt at få mad fra hverdagskokken, fordi det stadig skal være nemt og overskueligt. Har indtil videre fået det 2 gange, og begge har været godt og hold da op, der er nok mad :uha:

(Rune siger lige, at jeg skal nævne, at hvis nogen vil prøve, så kan vi gøre så I får 100 kr i rabat. Var altså ikke meningen, det skulle være en reklame :joy: )

5 Synes om

Blev lige spurgt om hjælp til at finde et kort over kattes domesticering til en workshop, og efter at have ledt en del rundt, så fandt jeg dette. Synes det er så interessant at jeg lige ville dele med jer andre :slight_smile:

4 Synes om