Tanker i august

Nu med en kastrat mere :slight_smile:
Det var en hård omgang syntes jeg…
Han kunne vist ikke lide den narkose og sov og sov…
Måske fordi han er sådan en lille spirrevip…eller måske varmen samt vaccinationen.
Stakkels lille Mulle
Han er ikke rigtig sig selv endnu men han har da ædt godt hver gang jeg fik vækket ham.

9 Synes om

nr 1, 112 g
nr 2, 93 g

:stuck_out_tongue_winking_eye:

:smiley:

:yum:

:joy:

det er selvfølgeligt mine blommetomater jeg taler om

5 Synes om

Så er der noget ved at lave armbøjninger :hugs:

5 Synes om

:hugs::hugs:

Kuk-kuk… ville bare sige, at vi lever endnu og har det godt — især i dag, hvor temperaturen er nede på 25-26 grader

Føj!
Hvor har vi alle lidt i den MODBYDELIGE VARME :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

8 Synes om

Ved Bisserup strand …

11 Synes om

Er det virkelig meningen, at jeg skal over, og sparke liv i naboernes haner i dag? :venter:

Har været usædvanlig tissetrængende i nat og 2. gang jeg var oppe, kunne jeg ikke falde i søvn igen … har kysset og krammet med Spotty, men så blev vi enige om, at vi lige så godt kunne stå op.
Der er ingen sol, det blæser og jeg har taget en langærmet trøje på, sådan mens jeg kommer i gang … det er godt nok mange uger siden jeg har haft sådan én på sidst :hopla:

Serøst - der er nogen, der slår græs i en af nabohaverne :uha:

1 Synes om

Det har jeg faktisk også lige gjort. Selve græsset var ikke så langt, men det var mange aks med frø, som stak 10-15 centimeter op.

3 Synes om

Ifølge DMI’s prognose bliver der på onsdag OVER 35 grader varmt på Fyn :uha:

1 Synes om

Der gik to timer, så ramte søvntrangen mig som et lyn … er først stået op igen nu
Men jeg har stadig ikke hørt nogen hane gale - som regel galer de fra ca. klokken 4 og bliver ved og ved og … - er det mon international Coq au vin-dag i dag :huh:

2 Synes om

Og for min skyld må I meget gerne beholde den slags vejr på Fyn, men har på fornemmelsen at det ikke er det Fyn (eller noget andet sted i Danmark) der trænger til det.

Jeg stornyder at jeg i dag kan høre blæst, og faktisk har måtte tage en undertrøje på. Kan snart ikke huske hvornår jeg sidst havde tøj på, når jeg bare er her hjemme. :scream:

Nej! Jeg vil ikke have det! :venter:

Bring it on i Ølsted! Vi omtaler det stadig som “the summer we moved to Phoenix!”, og det skal endelig bare fortsætte. For når det begynder at regne, så begynder haverne jo også at skulle passes igen, og lige nu har vi stadig 2 at se til, suk…! (Dejligt hus til salg i Horsens - anyone?)
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg har haft en så stille en sommer som ikke i mange år. Min have passer jo stort set sig selv.
Jeg har vandet noget, men kun de planter jeg virkelig gerne ville beholde og de er kun vandet til overlevelse.

Det er en skrækkelig sommer set fra en haveelskers side. Ja frugt og bær er blevet uendelig søde pga al solen, men størrelsen på frugten er ikke at prale af.
Rigtig mange af mine stauder er gået til af både varme og tørke.

1 Synes om

Mine forældre har godt nok lige købt et. Men de har så til gengæld et dejligt hus til salg i Vendsyssel :wink:

1 Synes om

@Susanne_W Det er Ølsted, Jylland, I er flyttet til ikke? For I er da wel æ bleuwn sjællændere??! :uha:

:yikes: :besvimer: :yikes: Nej, nej, end ikke foreslå tanken! :slight_smile: Det er Ølsted Jylland - her: Google Maps

Det er så sæt på Horsens, at selv om det godt nok lige nøjagtigt er i Hedensted Kommune, så føles det ikke som om vi er flyttet fra Horsens :slight_smile:VH
Susanne

1 Synes om

Her er det dejlig luftigt i dag :sunglasses:

8 Synes om

Må jeg foreslå denne løsning :cool:

Skønt både nat og dag :waytohot: :sovende:
En samlet investering på under 500 kr. :smil:

Denne seng og denne pavillon + sider

14 Synes om

Og fra landmændenes - og en lang række vildtlevende dyrs - side…:persevere:

2 Synes om