Tanker i august

Toilettet-for du skulle da lige tisse da du kom hjem igen :thinking:

Du har lagt det ud i bilen igen ?

Ellers må du snakke med kattene om hvor de har gemt det :thinking:

Kan jeg være det bekendt, at kalde kattene ind fra haven allerede :huh:
Kæmper mod mine øjenlåg, men det er for sent at tage en morfar … og for tidligt at gå i seng, for et B-menneske :roll_eyes:

Sad i killingekravlegården og så et program på min mobillos. Det var en meget farlig lyd… i ca. 2 sekunder, så gik det ud over stepperne igen.

De brugte mig som klatrestativ og bideaggregat, og så som på tælling, drattede alle 7 om og nu snorksover de.

Jeg ved det jo godt, men jeg bliver lige overrasket hver gang de nærmest går fra løb til sov. Som om stikket bliver trukket ud af dem. Så sjovt.

15 Synes om

Nå, men så skal man vist lige ud at slå græs her i weekenden. Det bliver en helt ny oplevelse :hoho:

1 Synes om

Det gjorde jeg i går, det var SÅ fedt! :smile:

1 Synes om

Ja det er herligt at betragte dem i deres leg <3

1 Synes om

Kom regn - kom torden - kom blæst…

Her i København er her klamt fugtigt varmt og ikke til at trække vejret.

Trænger til at få renset luften.

Her regner det lige nu … men hverken torden, eller blæst.
Gæt hvem der havde vasketøj ude :roll_eyes:

4 Synes om

Kom herud til mig i Thailand, vi har masser af regn :wink::cloud_with_lightning_and_rain:

Hmmmm… :thinking:

Nåe, jo - mig! :face_with_raised_eyebrow: :roll_eyes:

3 Synes om

Så bliver du nok glad for at høre, at jeg nåede at få det ind i nogenlunde tør tilstand … :yum:

Har ellers hørt, at kalkfrit vand skulle være at foretrække til tøjvask - så deeeet:sunglasses:

Jeg fik, som ønsket, en masse regn. Men ingen lyn og torden og kun en mild brise. Men dog nok til at luften blev frisket op.

Tilgengæld skete der rigtig mange uheld på vejene til eftermiddag i regnvejret, det virker som om folk har glemt hvordan man skal køre på en regnvejrsdag efter vores langs varme solrige sommer.

Doctor who weekend påbegyndt.

… al kontakt til omverdenen er hermed lukket ned :ups:

7 Synes om

Her er det Gilmore Girls weekend, men ellers er konceptet det samme - farvel verden :+1:

4 Synes om

Jeg har fundet en filmkanal her på hotellet så her har den stået på filmmaraton.

1 Synes om

her står den på træning og qual med gammelMAG (Weathertech/ALMS) fra Virginia Intl med løbet i morgen aften …og mens jeg venter har jeg stegt en lille kam til et stykke brød…og bagt en applepie, så til kaffen lun applepie med vaniljis …(gi’migengodgrundtilatblivehundrede)

1 Synes om

Plukkede et par kg blåbær i morges, lige færdig med at dampe alle gulve i hele huset.
Næste projekt er at lave chocolate chip cookies, kartoffelpizza med frisk mozarella.
Skal lige have stoppet et par timers leg med småtlingerne ind også :slight_smile:

Se lige dobbelt så godt efter på serien så dækker det også for mig :grin:

2 Synes om

Jeg var ret glad for, at det ikke regnede specielt meget i indre København :stuck_out_tongue: