Tanker i august

Slå græs i forhaven for første gang i flere måneder - tjek! Bortset fra at det nu mest var mælkebøtter - og så en hel masse gule blomster med lange stængler, der lægger sig ned og ikke lader sig slå - så 5 minutter senere står de og får det hele til at se uordentligt ud. Uden blomster, for de er alligevel bliver nappet af. Så bare stængler.

Og ih, hvor var der mange hvepse derude! :yikes: Jeg synes ellers ikke, jeg har set så meget til dem, selv om jeg har læst om, at der skulle være mange. Men det skal jeg da lige love for, der pludselig var derude. Måske æder de af mit frønnede stakit. Eller gemmer sig under de koloenorme stokroser :uha:

Naboen over for slår græs … så bliver man lidt taknemlig for, den støjsvage sommer vi har haft i år.
Jeg har hovedpine og har trang til en morfar, men måske lidt sendt for det nu, hvor klokken er næsten halv-seks

Der er intet som at blive elsket af en regnvåd kat… Og vi har heldigvis nok katte til, der altid er en ny klar :roll_eyes:

6 Synes om

I dag tog det et kvarter at tisse, og min hånd blev driv våd…

Måske skal jeg lige nævne, at Rhys opdagede mig, ville nusses og savler :stuck_out_tongue:

8 Synes om

Så er der sorteret 49 billeder fra af killingerne fra idag, som er gode nok, men iih hvor jeg ikke gider at redigere og videresortere dem!

jeg kender en som har 229 til at ligge fra i søndags…

Sgu da ikke gode? :stuck_out_tongue: Har jo sorteret et godt stykke over 100 billeder fra. Og igår havde jeg også over 150 billeder jeg sorterede og redigerede, hehe

De var da alle gode - de var jo med mine katte :stuck_out_tongue:

Rart med putte venner når man ligger syg :relaxed:

13 Synes om

Mere hygge :relaxed:

13 Synes om

Der er ikke noget mere lindrende end en seng fuld af spindende katte - det kan få selv den værste sygen til at føles overkommelig.

God bedring og husk at nusse dem rigtigt meget :slight_smile:

1 Synes om

Tak :hugs: det er ihvertfald hyggeligt :sunny:

1 Synes om

12 dage siden at jeg har set mine katte, er hjemme hos dem igen om få timer. Jeg saaaaavner dem :brist:

6 Synes om

pis hvis de så bare kigger på dig og giver dig blikket… Så må du komme ud og få lidt killinge terapi :joy:

2 Synes om

De tog nu godt imod mig. Tror ikke at Blua kan bære nag :love:

Må jeg godt komme og få et fix alligevel :smiley:

4 Synes om

Her er der da meget hyggeligt at sove :relaxed:

13 Synes om

Du kommer bare :joy:

Hvornår må vi andre komme på killingenus? Hva hva hva hva? :joy:

1 Synes om

Jeg kommer også gerne :wink:

2 af mine veninder har en del kattefoder, deres respektive katte ikke gider spise…

Der er 4 kg i (såvidt jeg husker) uåbnet pose Iams med kylling + et lille kg i en åbnet pose.

4 kg Hill’s …

16 vådfoder, a/d og c/d - Hill´s

12 små dåser Porta 21 med tun og noget andet, jeg ikke kan huske hvad er…
Foderet skal afhentes enten på Frederiksberg eller i Hellerup.

Send en mail til mig, ellers ser jeg det ikke. Jeg formidler så kontakten videre.
Du skal skrive min mailadresse, og ikke sende mail igennem kattegale, jeg har sagt nej til mails herfra. :slight_smile:

Glemte noget: Der er også 5 kg Sanabelle med kylling i uåbnet pose og 1½ kg i åbnet pose.

1 Synes om