Tanker i august

Tjaeh, europé folket kommer her på fredag, men mine har du jo ligesom allerede set :wink:

1 Synes om

Det havde nu ikke afholdt mig, men arbejdsdagen bliver lidt lang, så det vil vist være synd at lade Ninja være alene igen bagefter :slight_smile:
… og jeg går nu nok kold fredag eftermiddag. Har en travl lørdag, og skal temmelig tidligt op :slight_smile: så lur fredag eftermiddag er vist at foretrække :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Ja det må jeg lige invitere til - en Kattegalenussedag, det ville da være superhyggeligt. Jeg tænker lige og kommer med et par forslag, men det bliver først om en 3 uger, alle weekends er optaget til da.

4 Synes om

Jeg har været omringet hele dagen - tror de kan mærke jeg har brug for omsorg :sneezing_face:

8 Synes om

Musserne har i dag fået en fontæne. Den har allerede næsten været pengene værd. De gik begge lige om bord i den. Nej, Chili skulle lige først overbevises om, at den ikke var farlig. Den siger jo noget :slight_smile:

De har også fået nyt foder, naturligvis blandet med det gamle. Ikke at det hjælper. De kan sagtens sortere det nye fra - og lade det gamle, kedelige stads ligge :hoho:

8 Synes om

note to self - husk at tage vasketøjet ind inden det begynder at regne…

Det regner skomagerdrenge her og har gjort det i over en halv time; nu er tøjet skyllet, igen… :dokdok:

Jeg skulle have vasket tøj i aften, men gad altså ikke gå over til vaskehuset sådan som det stod ned :hoho: Så det må blive i morgen eller søndag

Godt det er weekend liiiige om 7 timer!
Jeg trænger til weekend!

1 Synes om

Jeg fandt vedhæng til Da-Bird (uægte) på ebay og bestilte 2 pk., nu jeg var i gang
De er lige kommet med posten og det viser sig, at der er 5 vedhæng i hver pakning … oh, well … så har vi til et stykke ud i fremtiden, tænker jeg :hoho:

10 Synes om

Mille din tosse, ja Jeppe lugter anderledes, men at du hvæser og knurre af ham, samtidig med du bevæger dig helt normalt rundt, med halen i vejret :joy: :dokdok:

Jeppe tager det helt cool og snakker til hende, mens han holder sig lidt på afstand :slight_smile:

Det kostede ham to tænder, som dyrlægen næsten undskyldte han havde fjernet uden at snakke med os først… Men selvfølgelig skulle de ud, når der var behov for det! Om de nu nødvendigvis også skulle med hjem i en plastik beholder se det jeg så ikke helt så sikker på, men jeg havde mere fokus på Jeppe og de vigtige informationer end hvad jeg fik stukket i hånden på vej ud af døren :joy:

2 Synes om

Haha, jeg fik også en lille bøtte med 2 tænder med hjem, da Ease var hos tandlægen for nogle uger siden - også uden at bede om det :joy:

1 Synes om

:see_no_evil: Hej allesammen. Jeg ved godt at det er længe siden, men jeg har kigget indenfor den sidste uges tid for at se om jeg kan genoptage min fora aktivitet igen. Og hitte ud af det her “anderledes” Kattegale.
Det er godt nok længe siden jeg har været aktiv herinde, så meget er sket. Men hej igen. :smiley:

16 Synes om

Det endte med 8 forskellige mennesker der kom i løbet af eftermiddagen. Totalt spontant og mega hyggeligt :slight_smile:

4 Synes om

Er der pels tilbage på småtlingerne :joy:

Så klap dog i Fiona!!!

:joy::joy:

Missemor × 100 - så dygtig; men hun kunne altså godt holde inde med undervisningen når lyset er slukket :joy:

3 Synes om

Haha, lige lidt er der da :wink: Men de blev nusset meget, og den blå sølv pige var klar favorit hos Anettes dreng, Carl. Det var så ret meget gensidigt, og man kunne da fint tage en lur undervejs

15 Synes om

Hej og velkommen “tilbage” til det nye Kattegale :blush:. Tror godt, jeg roligt kan sige, at du har været savnet :velkommen:

4 Synes om

Hej Julia - velkommen herind på det nye KG. Som trods alt nærmer sig et helt år i alder nu. Hvis du har brug for hjælp til at finde rundt, kan du hilse på Catbot, som (går jeg ud fra) ligger i din indbakke. Han kan guide dig igennem forums funktioner. Der er også hjælp at hente her i diverse beskrivelser:

3 Synes om

Hvad sker der lige med vejret i dag? Jeg fryser simpelthen som en lille sphynx - selv om jeg har været ude at grave i haven i formiddags og senere har ligget en hel time under vattæppet i sengen.

Men det hjælper vel, når jeg lige om lidt skal ud at slå græs i baghaven. For første gang siden - begyndelsen af juni? Det trænger så også ret meget, så det bliver nok en pænt hård omgang.

2 Synes om

Jeg sidder og sveder i stuen :tihi: Så du må bare tage lidt nordpå :wink:

2 Synes om