Tanker i Februar 2018

:tea: :tea: :tea:

Hvis nogen af jer ind imellem sidder og surfer på E-Bay – vil I så se efter, om de har en jumbo-kop a’la denne her – som koster 269,- !!! :dizzy_face: hos Notre Dame.

Det giver jeg dælme ikke for en thekop :grin::grin:

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved%20Images_2013_08_21_20015-L

1 Synes om

:hmpf: Øv altså, det sner helt vildt og haven og det hele er dækket af et ordenligt lag sne! Selv vores vinduer er godt på vej til at blive helt dækket.

Gider ikke sne, jeg vil have forår og varme - tak.

2 Synes om

Knirkesne under støvlerne. Jeg eeeelsker det :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 Synes om

Giver dig ret på det punkt - det er virkelig en god lyd… Lige så meget som jeg elsker at træde i ubetrådt sne. :joy: Er bare en mega frossenpind iår så gider ikke mere kulde.

Det er heller ikke sjovt at fryse :wink: Jeg er selv kæmpe fan af rigtig vinter og kan ikke få sne nok eller lange nok frostperioder. Og det er første gang denne 17/18 vinter, at der er sådan rigtig knirkesne hos mig - og mere end 1 cm sne, så jeg nyder det alt jeg kan, inden det igen smelter :smiley:

3 Synes om

:snowman: :snowman:

Og mig !!

Og nu sner det os i KØBENHAVN – HURRRAAAAAA :snowman:

2 Synes om

:eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asterisk:

Enig !

Hellere sne og frost end gråvejr :eight_spoked_asterisk: grå sommer, gråt efterår og grå vinter – så sne og frost??

JA TAK :grin:

1 Synes om

Jeg gider bare overhovedet ikke sne. Jeg holder ferie på Malta i et lidt koldt forår efter deres normer, men alligevel har det idag været solskin, voldsomt blæsende men alligevel fantastisk vejr… og bare tanken om at komme hjem til sne… øvøvøv

7 Synes om

Prøv at gå ind på ebay og søg på Roy Kirkham Redoute Rose large breakfastcup and saucer - jeg kan finde nogle stykker der ligger til en 80-150 kr :slight_smile:

2 Synes om

:hibiscus: Tusind tak, Eva – det er præcis det navn på koppen jeg viste :hibiscus: og en MEGET bedre pris :hibiscus:

Det ved jeg, jeg googlede billedet så jeg kunne finde navnet og søge, hehehe :slight_smile:

1 Synes om

:grin: :grin:

Haha…jeg er bare ikke så kvik som du er…men nu har jeg fundet lige den jeg ønsker mig :heart_eyes:

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved%20Images_%24_2

3 Synes om

:bird: :bird:

Seeee Ingrid, du kan få viskestykker//krus & tallerkener med havens fugle

:bird: :bird:

4 Synes om

Er jeg den eneste, der piller næse på min kat? Er det neurotisk? Hun har, fra tid til anden, ret store flager af snot i næsefløjen… Ikke passende for en fin ung dame, synes jeg, så jeg fjerner det samtidig med jeg lige fjerner øjensnask. Lol

2 Synes om

Åhhh seriøst kunne du ikke lige have taget mig med!
Håber du er mere oven på, og nyder resten af ferien - ser vildt lækkert ud. :hoho:

1 Synes om

Jeg indrømmer jeg gør det samme, hvis de har noget ved næsen, øjnene osv.

Jeg får helt pip hvis jeg er hjemme ved nogle og deres kat har store sorte klumper øjnsøvn i øjenkrogen, så kribler det helt i mig for lige at fjerne det. :rolleyes:

2 Synes om

Husk at holde øje med, hvor de bliver sendt fra til de priser. Hvis det er fra uden for EU, så risikerer du, at skulle betale moms + gebyr, når varen koster over 80 kr.

1 Synes om

Jeg kan godt leve med, at det sner med mellemrum, selvom jeg virkeligt ikke gider sne.

Men hvorfor skal det altid sne tæt på min fødselsdag, så det rigtigt kan ødelægge den…

1 Synes om

Det går heldigvis bedre, stadigvæk snottet men til at holde ud :blush:

1 Synes om

Dagens tip:

  1. Lad være med at krydse Storebæltsbroen i en Kia Picanto, når vindfølsomme køretøjer frarådes at krydse Storebæltsbroen.
  2. Lad være med at krydse Storebæltsbroen 2 gange samme dag i en Kia Picanto, når vindfølsomme køretøjer frarådes at krydse Storebæltsbroen.
  3. Husk at tjekke, at din Brobizz er monteret, før du prøver at forcere betalingsanlægget ved en Brobizz-gennemgang.
  4. Husk at tjekke handskerummet, hvor Brobizzen normalt opholder sig, før du griber til betaling - som koster 50 kroner mere.
  5. Når DMI melder om snevejr i Jylland og på Fyn, passer det nogle gange - og så skal du måske ikke kækt slå det hen med, at du har prøvet at køre i snevejr før.

Men bortset fra det var det rigtig dejligt at besøge Hrönn og hendes katte :heart: Og blive beæret med at få smukke Bambina på skødet til lidt nus :wink: Og selvfølgelig ikke at forglemme at få god, varm suppe, der dog ikke var helt så velgørende for bihulerne, som den åbenbart havde været dagen før :joy:

15 Synes om