Tanker i Februar 2018

Det er så lækkert - jeg bruger dansk vand med citrus :wink:

2 Synes om

:blush:

Tak Louise – dét vil jeg prøve også.

1 Synes om

Min yndlings er frost himbær cubes og danskvand. :ok: nøøjh drak næsten ikke andet hele graviditeten. :joy:

2 Synes om

:huh:
…hvilket grus bruger Cat Woman mon …:hoho:

1 Synes om

Denne her

1 Synes om

tumblr_o99340v0Ec1qdhps7o2_250

Det er gråt og lettere grovkornet :grin:

I det nye hus er der garderobe i soveværelset med fine, letløbende skydedøre. Det er nu sat til salg, hvis nogen skulle mangle. Angel, som er en bimse og aldrig før har set en skydelåge, kastede ét blik på det og gik hen og skubbede lågen til side :cool: Godt så…! Nyt IKEA skab med almindelige låger er bestilt, der er vel ikke andet for medmindre Angel og kumpaner skal klatre rundt i skabet konstant og rage´tøj på gulvet og fælde løs i resten :slem: Kræ! Can´t live with them, can´t live without them :hjerte:

4 Synes om

Jeg har slet ikke plads til den slags skabe, men set i lyset af, at jeg har været nødt til at montere skydelåse på lågerne på de indbyggede skabe her i huset, er det nok ikke det store tab for mig :cool:

Sidder i Wien kl. 21.10 og venter :venter: på Star Alliance får smølfet et fly til gate. Vi skulle have været halvvejs i København nu.

Det tager knap 2 timer til Kbh og sidste fly til Århus flyver 22.55.

Nå men det ser ud til jeg skal sove på hotel i Kbh i nat :nix:

mål, pris billede

Børne aka Brian sikring kan gøre tricket. Vi har også skydelåger og Brian tømmer det når de er på besøg engang imellem i soveværelset :grin:

Her:

1 Synes om

Jeg ved at tendensen tidligere har været at det ikke har været mængden af annoncering der har spillet den helt store rolle, som andre ting (lokalitet, vejr ift årstid etc.) :slight_smile:

Og du mener, at det er en god ide at forsøge at afsætte det til andre kattefolk? :stuck_out_tongue: Sådan en skydelåge ville Chili gennemskue lige så hurtigt som Angel :slight_smile:

2 Synes om

Åbenbart er Jeanettes ikke helt så nævenyttige som mine :wink:

2 Synes om

Starter dagen med et mindre raseri…

Vores busselskab Midttrafik laver lige nu voldsomme ændringer i priser og billettyper, hvilket betyder at mit pap-månedskort udgår.
Samtidig har de ikke helt styr på de nye priser. Prøver jeg at lave periodekort i deres app skal jeg stadig give 315 kr pr månes. Deres fine nye skema siger at det skal koste 487 kr :open_mouth::persevere:

De har så lavet et pensionistkort til 180 kr om måneden - der må jeg så bare ikke køre mellem 7-830 og 15-17. Ergo er det ikke relevant for mig, da jeg rejser en del i de tidsrum - og jeg vil ikke føle mig bundet af ikek at kunne foretage spontane ting, lade noget trække ud etc, bare fordi mit periodekort ikke er gyldigt i et vist tidsrum…

Kæft, jeg er arrig, og det sitrer i hele kroppen…

Og nu viser det sig at selvom et periodekort er købt til efter skæringdatoen, men betalt før skæringsdatoen, så er det gammel pris. Jeg jeg skal ind og købe buskort til mange måneder i dag, så jeg kan få det til gammel pris.

4 Synes om

Casper og jeg så også godt et oplysningsskilt om det i bussen igår, og blev SÅ enige om at det bare var endnu en fusker måde at lave forringelser på, som da de lavede bussystemet om for en del år siden. Og deres formulering var så man tænkte - jaja, priserne stiger ikke samlet set, siger I, men moooon ikke det bliver mere dyrt for flere end det bliver billigere for andre… Sådan plejer det at være…

https://www.midttrafik.dk/media/11154/takst-vest-prisskema.pdf

Her er prisskemaet :wink:

Kæft hvor er vores udlejer tung at danse med. :frowning:
Vi har igennem længere tid oplevet mystiske pøle på vores badeværelsesgulv. Som vi ikke har kunne forklare.
Det har ligget under vasken, og vi har selvfølgelig mistænkt en utæthed ved rørene. Dog har vi intet kunne finde, indtil forleden hvor vi oplevede at der kom vand ud af vores væg. Det kommer i perioder. Nogen dage har vi meget vand på gulvet, andre dage går der flere dage imellem.
I dag var min bror i bad. Intet vand på gulvet. Nogle timer senere går jeg så i bad, og pludselig strømmer der vand på gulvet.

Vores udlejer siger at det ikke betyder noget, når der er så god ventilation på vores badværelse.
Men jeg synes dagligt at når jeg åbner skabe derude, at der lugter jordslået. Og lukker jeg døren og kommer derud er det specielt slemt.

Jeg frygter for skimmelsvamp, mug, og en kæmpe vandregning. Hvis vores rør er utæt et eller andet sted.