Tanker i Februar 2018

Jeg elsker jo også den skønne tøs, hun har en helt speciel plads i mit hjerte.

Ja, lige mine ord. Kom så igang Mira :venter:

Åh, Marianne, hvor jeg føler med dig :ked: Det er skrækkeligt. Kan du klage over ham? Eller rettere: Ville det hjælpe at klage over ham?

Jeg lærte at hækle for ca. et år siden, nogenlunde samtidig med at min lillesøster og hendes mand fortalte at de ventede sig, så jeg har hæklet en hel del mindre ting til guldklumpen, men også et par sjaler og klude :slight_smile: Jeg har efterhånden fundet ud af, at er der noget jeg virkelig gerne vil hækle så kan jeg, hvis bare jeg er tålmodig nok :smiley:

5 Synes om

Har du prøvet at bruge det?
Så det godt og overvejede at købe noget (Selvom bomuld ikke er en mangelvare - strikekr jo ofte klude)

1 Synes om

Du er da godt nok uheldig de steder du ender med at bo :confused:

Nej ikke endnu, skal lige have hæklet selve bamsen, der skal have hæklet bukser af noget af det først :slight_smile: Især Claus syntes heller ikke bomuld er en mangelvare her, men nogen gange skal der altså være plads til at eksperimentere med forskellige typer bomuld :smiley:

2 Synes om

:grin: :grin:

Haha…

Hun er fiiiiiiin :heart_eyes: tror aldrig jeg har set sådan en tortie før i den race – håber hun får nogen fine mislinger lige om lidt :paw_prints:

1 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Wauw!!

Hun er S-M-U-K – hun er mere, hvad jeg tænker på når jeg hører om en tortie :heart_eyes:

:disappointed:
Æv…

Jeg fik ny overbo 1.10.17…en operasanger!!! :smiling_imp:

Han varmer stemme op HELE DAGEN :smiling_imp: og sidder og tæsker i sit klaver :musical_keyboard: i timevis…
Her er meget lydt, og jeg er ved at blive vanvittig :smiling_imp:

Han lever ikke ret meget længere :smiling_imp:

2 Synes om

:blush:
Det er dejligt at sidde med noget håndarbejde – kender du Hæklebørsen på FB??

Skøn gruppe hvor der er masser af inspiration og fiiiine ting, de andre viser :blush:

Håber at jeg snart kan hækle lidt igen, har en opskrift på en hæklet pude jeg godt vil lave

1 Synes om

Er med i både den og en del andre grupper, syntes det er en rar måde at samle inspiration på :slight_smile: Når først du har fået lært killingerne alle de vigtigste regler, så lære de bestemt også at lade garnet være så du kan hækle! Vores tidligere kattepasser havde strikketøjet med når hun besøgte kattene, og hun lod kattene lege med garnet, alligevel har Mille nogenlunde lært at mit garn ikke er legetøj, det hænder en sjælden gang hun glemmer det, men når jeg så flytter garnet er der ingen problemer :smiley:

1 Synes om

:blush:

Ja, der er rigtig mange gode ideer og en masse søde piger i håndarbejdsgrupperne.

De to små skal sagtens få lært at lade garnet være :grin: ting tager tid – og de napper en laaaaang lur midt på dagen, så jeg har muligheden for at hækle mens de sover :grin::grin:

2 Synes om

:venter: Typisk efter 6års tro tjeneste er vores elskede jumbo bakke gået i stykker. :argh: og kan bare ikke opdrive sådan en bakke igen!!!

Hmmm, så har måtte punge ud med én del mere end hvad jeg gav i sin tid for sådan en stor kattebakke. Nøjh hvor er jeg bare træt af at måtte slippe næsten 300kr for én bakke :besvimer: Man bliver altså lidt nærig når man plejer at kunne få den til det ½ i Tyskland. :hmpf:

pænt gjort af Pjuske at ørle i badekarret …det er så til gengæld gonnok overørlet :blegne::hmpf:

2 Synes om

Indenfor en uge er mikroovn, miniovn og fjernsyn gået i stykker.
Mikroovnen var en indflytningsgave fra min mor, da jeg flyttede hjemmefra, og dermed 12 år gammel.
Miniovnen overtog jeg fra en der flyttede fra kollegiet, da jeg flyttede ind.
Fjernsynet blev købt for ti år siden, med arv fra min mormor.
Så de har alle haft et langt, produktivt liv.

Jeg savner virkelig ovnen. Og nøj, hvor jeg glæder mig til en dag, hvor jeg uden de større problemer bare ville kunne købe ny. Er måske ved at aftale køb af en brugt. Svar så, dame!

Sådan noget kommer sjældent alene :face_with_raised_eyebrow:

Jeg har en miniovn du må få (en billig Melissa, ca. magen til denne: https://www.skousen.dk/hvidevarer/ovn/mini-ovn/product/melissa-651043-miniovn-hvid/), der er bare lige det med transport …

Det er simpelthen så typisk! :confused:

Virkelig!? Det lyder skønt! Hvor er det du bor? Så kan jeg straks oprette en stafettråd og krydse fingre. :slight_smile:

Spjellerup … Næstved Kommune

Jeg bruger den aldrig, selv om den nok er mere økonomisk, end komfuret :ups:

1 Synes om

Hah, det har du nok ret i. :slight_smile: