Tanker i Februar 2018

Min bil melder nedsat motorydelse. Møj. Må hellere ringe til værkstedet :s:

Jeg er blevet kimet ned af russiske scamnumre her til morgen … det startede allerede ved 7-tiden
Så la’ da være!

Jeg er også begyndt at få alverdens sms’er med gode tilbud. Her til morgen var det Samsung, der holdt jubilæum og tilbød, at jeg kunne købe en ny Samsung-telefon til en rund 20’er. Yeah right!

der bliver langt at gå onsdag; skal du have et lift?

Når man er totalt killing skruk, og tæller dage og hele tiden kigger dutter! :rolleyes:

2 Synes om

Meget gerne. Men de har målt på den idag og det er enten gasspjældet eller en slange derpå.
Skal repareres på onsdag :wink:

1 Synes om

Ikke mindre end 6 russiske numre blev det til før det stoppede igen, for når jeg havde blokeret et nummer, gik der en ½ times tid og så blev der ringet fra det næste nummer i rækken :argh:
Ml. opringning nr. 5 og 6, blev der lige pludselig ringet fra et hemmeligt nummer og der var jeg blevet godt gal i skralden og tænkte, om de troede jeg var en idiot … at jeg ville svare, hvis der blev ringet fra et hemmeligt nummer?!
Men så blev der lagt en besked på telefonsvareren og det viste sig, at det var sygehuset i Roskilde, der prøvede at få fat i mig :tihi:
Men jeg må altså huske at sætte mobilen på lydløs, når jeg går i seng i aften … det der fis gider jeg altså ikke!

Jeg er SÅ glad for at bo i et tudsegammelt skovløber hus - ikke mindst når jeg læser om udfordringerne med at bo i etagebyggeri … :wink:

hm…skal man lave en kande jordemoderkaffe eller skal man se om paraply Ole er i nærheden…

Og derfor elsker jeg mit (fritstående) rækkehus. Jeg tror, jeg dør - i hvert fald indvendigt - hvis jeg nogensinde skal tilbage i en lejlighed.

4 Synes om

:grin:
Jeg er ret vild med vejrudsigten på TV i øjeblikket:
Det bliver HELT ned til -5 grader i nat

Øh?!
Vi er i februar måned = vinter :eight_spoked_asterisk:
Såe…hvis I skal komme med noget sensationelt, så lov os en tropenat :grin::grin:

2 Synes om

nej kære ebay sælger! Hvis du vil have dækket dine porto udgifter for at have sendt mig et defekt produkt, så må du jo tage noget for porto!
Jeg vil ikke have udgifter af, at du sender mig et produkt der ikke virker, uanset hvor lidt jeg har givet for det…
Jeg vil have fuld refundering og så er portoen sådan set dit problem, hvis ikke du vil have en skingrende negativ feedback, og det er jo nu en gang dit værste mareridt!

De skal ikke først påstå, at jeg anvender produkter forkert (for det er jo skide svært at sætte et stik i en ipad!), at min ipad og SD kort er er defekte, at den må være transportskade, når kassen er helt intakt og derefter prøve at spise mig af med halvdelen af beløbet, når kortlæseren ikke virker…

Det bedste den sælger nu opnår er ingen feedback - lige der blev jeg sq til en strid kælling!
hvis ikke han får overført det fulde beløb retur, så kan han se frem til en meget negativ feedback og jeg undværer nok de håndører, som jeg så nok aldrig ser igen.
Men negativ feedback, det véd jeg heldigvis, at de sælgere er håbløst bange for, og jeg finder mig ikke i den behandling de har haft gang i.
De KUNNE have fået en stor flot fin feedback, hvis det havde været løst pænere i første omgang - det er så for sent nu.

3 Synes om

Jeg har det på fuldkommen samme måde - jeg skal bæres herfra.

Efter en skilsmisse boede jeg 13 måneder i det der bliver betegnet som en Ghetto, efter i 27 år at have boet i Humleby i København hvor jeg havde de to øverste etager ud af tre, og herefter 5 år i parcelhus. Det var et helvede - målt på alle faktorer(!). Efter 14 dage søgte jeg ALT jeg kunne komme på, jeg skulle bare VÆK - og en dag slog det ned i mig, at en veninde jeg havde tilbage i 80’erne boede til leje på et gods! Så i gang med at tjekke det op … og vupti, 13 måneder senere boede jeg i dette gamle og primitive skovløberhus, midt ude i naturen. Her er KUN brændeovn, intet andet - så jeg skal pludseligt yde noget for at få varmen … og jeg nyder hvert sekund :heart:

4 Synes om

ham Musk skulle da hellere gi’ mig sin aflagte Tesla…så ku’ han få Inga og sende mod solen…
http://www.spacex.com/webcast
live fra opsendelsen (eller et BOOOM) kl19.30…det er den kraftigste raket siden Apollo/saturn5

:yatta: Så gik Elysia i løb.

5 Synes om

Jeg har set en med striber til salg nu…ih hvor har jeg lyst til at ringe og høre om den…

10 Synes om

Jeg! Er! Altså! Sk*de! Utålmodig! Jeg! Gider! Ikke! Mere! Ventetid!!! :joy:

2 Synes om

Det gør du da bare - og så siger du til Tommy, at den har da været der hele tiden :yum: - har han virkelig ikke lagt mærke til det??? :slem:

4 Synes om

Jamen jeg har fået lov til at få en mere :slight_smile:Men skal bare samle mod til at ringe til sælger …

2 Synes om

Er det en flapøre? :slem:

1 Synes om