Tanker i Februar 2018

:neutral_face:

Ja, han har været noget konfus – men sikke et liv han har haft :neutral_face:

:troste:

Der bliver samlet kradsetræer på livet løs. Og så skal de nye køjer op at hænge, tror misserne bliver glade for alle de nye ting. Og den bette hygger med at løbe med alle skrugerne. Mon det når at blive samlet idag. :hoho:

4 Synes om

Når man snakker med en potentiel ny dyrlæge og ved spørgsmålet om vaccine er 90% uenige… Jojo, men det er godt at kende deres holdninger, så man er forberedt på diskussionen, hvis man vælger at flytte kattene…

1 Synes om

Forbandede ikea lorte bord. :argh:

Faldt over en folder om neutralisering af katte, udsendt af Dyrenes Beskyttelse, hvoraf det fremgår at: “Du skal ikke få din kat neutraliseret, hvis du ønsker at avle på den.”

No shit, Sherlock…! :open_mouth::sunglasses:

3 Synes om

rolig mulle - blodtrykket… :slight_smile:

Hvad skete der?

Jeg syns det bliver forklaret ret tydeligt :tihi:

Rune endte med at tage over… Godt med en tålmodig mand!

Her i huset bor ét menneske og fire katte … og jeg skal altid lede efter fjernbetjeningen til TV’et :argh:

2 Synes om

Der var også en stribemisling i starten af x-factor … endelig får jeg noget for licensen :rock:

2 Synes om

overhovedet ikke forklaret hvad det skete. Sprang bordet fra hinanden istedet for at samle sig selv? :grin:

Overvejer om jeg skal forsøge at lokke min bror med i Plantorama på søndag. På den ene side vil jeg gerne ud og sige hej til dem jeg kender, på den anden side ved jeg ikke helt om jeg er klar til ansigt-til-ansigt med andre kattefolk.

Overvejer også et andet udflugtsmål men er totalt i tvivl…åh ak…

Du kan jo bede folk om ikke at nævne Junior, hvis du er bange for at bryde sammen :troste:

4 Synes om

Du ved at du altid vil være så hjertelig velkommen :hjerte:
Hvis du ønsker at vi ikke skal nævne Junior, så skriv det endelig til mig, så briefer jeg de andre inden :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Har lige summet lidt over det og tror det går. For jeg er 99,9% sikker på at I derude ikke går i kategori med veninden der i næsten hver sætning får indsat et:“jamen kunne der ikke gøres noget?”, “skulle det være nu?” og så videre i den dur - hvilket ikke just er konstruktivt med min hjerne der i forvejen er i selvsving og suger tvivlsspørgsmål til sig. Kan godt være hun også er kattemenneske, men i en helt anden kategori end “os”.
Må se om jeg kan lokke med chaufføren. Tror Plantorama er det mindst farlige sted at tage hen søndag :crazy_face:

3 Synes om

Er ved at lave aftale om at se striber…desværre kan det ikke blive denne weekend…
Det havde jeg jo håbet…

5 Synes om

:paw_prints: :paw_prints: :paw_prints:

Hvor godt, Lisbeth – sad lige og tænkte på det :blue_heart:

Hvor gammel er han?

Kig på FB…skriver lige til dig der

1 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Jeg ved godt, hvad jeg ville gøre…

1 Synes om

Ja…han ser også fin ud…nu må vi se hvornår vi kan besøge ham :slight_smile:

1 Synes om