Tanker i Februar 2018

Herude arbejder min søn…han bygger stilladser…og han har lige skrevet at de på søndag lover blæst derude og 12 meter høje bølger uha…jeg kan ikke lide det sted…men…når det blæser for meget må de heldigvis ikke gå ud…så…håber har får indendørs job på søndag :slight_smile:

4 Synes om

Hip hip hurra…Bibi har fødselsdag lige om et øjeblik…8 år…her sammen med den eneste mis Bibi kunne lide…Kalle Knaldperle :heart:

11 Synes om

:joy: Håber ikke den bette kommer til at slægte sin far på ang. gaver - Kender ingen som er så gave/pakke tosset som ham! :rolleyes2: Han er typen der pakker ét par strømper i hver sin pak ‘for så er der flere gaver at pakke op’

:tihi: Rigtig nok, men hvem gider sidde og pakke makkeren op. Til den sok man lige har fået, når man allerede ved hvad der er inde i gave - med mindre man self. får flere par og man ikke aner om det er den der matcher…

Der er jeg mere typen der heller spare indpakningen, og giver gaven hurtigst muligt fordi jeg bare ikke kan vente, med at give min gave til folk. I bare spænding på om de kan lide den. :hoho:

1 Synes om

Uhhhh kan slet ikke vente, min fødselsdagsgave som jeg har købt til mig selv ankommer i starten af ugen. :klappe2: kan slet ikke vente! Lækker softbox studielys.

Hun var vel også hans reservemor?

Jeg blev i den grad dømt som dårlig missemor i aftes :frowning: Jools var blevet lukket ud af badeværelset (som hun bliver med jævne mellemrum for at kunne “strække benene”) og mens hun var ude, var jeg faldet i søvn på sofaen…

Jeg vågnede først, da Banshee stod på maven af mig og brægede. Så kunne jeg godt høre, at Jools græd højlydt, fordi hendes babyer savnede hende (de sov sødeligt). Heldigvis tilgiver de hurtigt :smiley:

9 Synes om

Ja, det var hun nemlig :heart:

Burger til aftensmad. Og nu snolder. Det er en god lørdag :heart_eyes:

1 Synes om

Der er da vist ikke en eneste sanger med aftenens melodi grand prix… :hear_no_evil:

Edit: eller også har nogen glemt at indstille lyden, for de der søstre kan vist godt synge, men lyden er stadig MEGA dårlig???

Jeg syntes også lyden er mega dårlig til melodi grand prixet.

Men ellers udemærket show og nogle gode sange. Hepper på nr 3 ham den rødhårede viking

Jeg syntes at der er flere gode sange med i aften.
Min favorit er sang nr. 10 :slight_smile:

Vikingen Jonas er vores lige-nede-ad-vejen genbo. Hele Langå har heppet og stemt. :flag:

2 Synes om

Det var også min favorit, men den blev jo desværre kun nummer 3.
De to andre, der var med i finalen, synes jeg var kedelige :roll_eyes:

Jeg kunne godt lide alle 3 som var med i finalen men syntes bedst om nr. 10
Men den var nu helt ok den som vandt :slight_smile:
Men…nr. 10 var bedst :slight_smile:

På næste lørdag skal vi se striber…ih hvor er der længe til…men hvor jeg glæder mig til at se missen :heart_eyes:

5 Synes om

Jeg har kvalme … det havde jeg også i nat
Jeg kan nok ikke længere tåle at spise pizza … hvad pokker skal jeg så leve af? :surrender:

Slagter Lund hos nemlig.com, har en del gode færdigretter.

https://www.nemlig.com/?search=slagter%20lund

Frk. J er nu 13 uger og kun 2 uger til jeg kan hente hende og tage mine egne billeder af hende og præsentere hende for jer.

Fik et par billeder dd og hold op der er sket meget fra uge 11. Hun begynder at ligne en kat og ikke bare en nuser lille dunbold :heart_eyes:

4 Synes om

Slukkede lyset kl 2.15, op igen 6.30 for at køre til Randers og fremvisning i Plantorama. Godt at jeg arbejde lige ved siden af, så kan volvoen selv finde derop :sleeping:

3 Synes om

Nu sner det - og det er okay, for jeg har ferie :thumbup:

2 Synes om