Tanker i februar

Hallooo! Er der nogen boldkatte derude?

1 Synes om

Så er den gal igen:

Jeg hæfter mig ved dette
men det meste af smitten foregår sandsynligvis via kød, der ikke har været ordentlig gennemvarmet

hvor mange katteejer spiser deres katte :gruble::gruble::gruble::gruble::gruble:

2 Synes om

jeg væltede min brændestak i går…fik jo lidt træ 1/1…møgstorm…og min mekker kom med et læs…så meget af det tørre træ ligger laaaaangt inde i stakken …eller lå …så todo listen i weekenden er at bygge en ny stak …så i aften en solid bøf…eller måske røget kattelår? …naaah

2 Synes om

Nu er jeg kravlet i seng to dage i træk før kl 20. Det virker heldigvis godt på mit helbred :smiley: endelig, for her til formiddag står den brunch med nogle kollegaer og i eftermiddag er det arbejde videre huset :smiley:

4 Synes om

Den bøf var ingen succes…ikke nok med at Fnug stirrede al næring og smag ud af den…han har oss oversavlet gulvet…og næsen i min vin havde han oss…
man siger at hunde kommer til at ligne deres herre …gælder det osse katte…for så skal jeg på kursus…

6 Synes om

Gad vide hvad der sker i Misters hoved - han er afmonteret, alligevel kan han huske at de rer noget med at man skal bide en anden kat i nakken.

Han åbner gabet og sætter det ned over Stines ryg, og så sker der ikke mere.
Andet end at Stine synes at han er dum, og at de skal lege på en anden måde.

9 Synes om

Vi har flere, der kan finde på det, selvom de har været afmonteret siden de var små :slight_smile:

Sjovt nok har Otto aldrig gjort det ved nogen, og han var da næsten et år før snip snip.

2 Synes om

Herhjemme gør gutterne det også. Pludselig sidder Mingus med tænderne i Lillefisens nakke - uden at gøre andet end at markere sig.

Jeg tænker, om det kan være noget med dominans og hieraki i flokken? :slight_smile:

2 Synes om

Dominans er selvfølgelig en mulighed.
Der er dog så mange situationer hvor han signalerer underkastelse - så mon det kan være dominans i enkeltsituationer? :thinking:

Gusse og Clara har fået en papegøje i dag :grin:

9 Synes om

En grå Jaco - er den levende?
De kan jo lære at tale, så Gusse må kunne lære den en hel masse :grin:

1 Synes om

Ja, den er levende :slight_smile:
Den er håndopmadet og lige 12 uger nu.

Og har fået navnet Andrea :slight_smile:

Ja, Gusse har store planer med hvad han skal lære den at sige.
Han vil som det første lære den at byde gæster på kaffe :smile:
Og så skal den lære at sige pruttelyde :sweat_smile:

6 Synes om

Så er Knud på Fritzz på vej til dyrlæge for at få ordnet tænder. Uh, jeg hader, når mine katte skal bedøves.

1 Synes om

Det skal nok gå…:kryds:

1 Synes om

Har lige snakket med Whiskas… Har vundet et års forbrug af tørfoder, vådfoder og godbidder :astonished:

Havde glemt alt om den konkurrence, men nu hun nævnte det, kunne jeg da godt huske, at jeg deltog i noget i Bilka i efteråret.

4 Synes om

Fedt. :ok: Er det så et års forbrug for jeres katte, eller et fastlagt års forbrug?

Er det så noget foder du vil bruge ?

Jeg vil tro, det er et års forbrug til én kat. Den eneste måde, jeg ved det er tilpasset, er at vi får deres 1+ produkter, fordi de skulle passe til drengenes alder.

Hun mente der vil komme en palle med tingene, så er spændt på at se, hvor meget, der er!

Jeg aner det ikke… Men hvis ikke, så kan det vel glæde nogle internatskatte eller hittemisser :slight_smile:

10 Synes om

Skal da lige love for at det blev hvidt udenfor…og DMI påstår det regner…