Tanker i februar

Hmmm offentlig transport kan være en spøjs oplevelse :slight_smile: Nu har jeg en månede, hver morgen, stået på udenfor vores hus, i det tidsrum har jeg fået en reprimande over ikke at være synlig nok. Det skal siges jeg har refleksbånd om mine arme, står med en lommelygte og ligner en idiot når jeg nærmest hopper sprællemand for at blive set. Bussen er nu tre gange kørt for langt fordi??? Jeg nægter at tro jeg ikke kan ses. Idag skete det så igen og da jeg træder ind i bussen siger jeg naturligvis godmorgen. Jeg tilføjer så med et grin at jeg gerne vil med.
Svaret er så… Jamen det er jo ikke lige et sted man forventer der står en :face_with_hand_over_mouth:
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige men en anden passager, der også altid er med, kom til at grine. :smile:

2 Synes om

Nu er du jo ikke så høj, så må jeg foreslå en kasse at stå på? :joy::crazy_face:

2 Synes om

Jeg er en gang blevet skældt ud for det tøj jeg havde på, da jeg skulle med bussen … det faldt for meget i med baggrunden (højlys dag) :gruble:

2 Synes om

Ja, man skal passe på ikke at falde i ét med baggrunden. En kollega fortalte om en gang han var kommet til at ramme en cyklist ved et højresving (der skete heldigvis ikke noget). Cyklisten var en soldat i camouflageuniform, og han kørte langs en hæk :face_with_raised_eyebrow:

3 Synes om

Kan Lars ikke lavet et skilt med en lyskæde omkring til dig? :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Han kunne også bare sætte en lyskæde omkring Luise.

2 Synes om

Som helt sikkert ville falde i den :stuck_out_tongue:

Jeg tror et skilt vil være langt sikrere for hende :hoho:

2 Synes om

Nok sidste kapitel i Whiskas præmien :tihi:

Skrev til dem, fordi der manglede ting ift pakkesedlen. Det var ikke fordi jeg ville have noget ud af dem, men synes det er noget uheldigt at lageret ikke pakker rigtigt.

Jeg har så lige modtaget de to manglende kartoner Dentabites med posten. Så nu har vi da så rigeligt med godbidder :smile:

11 Synes om

16.1 …og det er + grader …

4 Synes om

@Lykke kender tilsyneladende min motorik eller mangel på samme :sunglasses:
Men bortset fra det, så kan jeg da godt bekymres lidt over om den chauffør så ser andet end vejen… der findes faktisk fodgængere på den strækning også :roll_eyes:

Og kører han ikke på den strækning hver morgen?

Nej jeg tror der er en 5-6 forskellige chauffører på den bus :slight_smile:

Chai og Aaliyah har været fotomodeller og er kommet på Jens Ruhnaus hjemmeside :slight_smile:

Her er det Chai (og mig) på coveret, og Aaliyah lidt længere nede som bliver pillet i munden: Kend tegnene på at min kat har kronisk mundhulebetændelse

Aaliyah er også her: Tandkonsultation på kat | Vurdering af din kats tænder og mundhule

Chai igen: Andre tandoperationer i mundhulen på katten

Og Aaliyah er også på det midsterste af coverbillederne på forsiden :slight_smile:

9 Synes om

Rigtig fine fotos - besøgte siden den anden dag da de sendte nyhedsbrev ud og tænkte at det var fint billedmateriale de har fået lavet :slight_smile:

her er I også :slight_smile:

1 Synes om

Åh nej, hvor ser jeg dog fjollet ud på det billede :joy:

nej da, det er rigtig katte ejer - sådan klar til at springe ind :slight_smile: og dine misser er dygtige - mange af mine bliver noget svedige på poterne hos dyrlægen

2 Synes om

Deres baggrundsbilleder virker ikke på min tablet. Forsidebilledet er bare en hårtop - og ikke engang af en kat, men af en mand :hoho:

hvad bruger du af browser? på min ældre android tablet gav standard browser problemer - men firefox eller chrome virker fint - og bedre

øhm…når nu du selv…nah…pjat mæ dæ do

Det er en iPad, så den åbner nok i Safari, når jeg følger Annis link. Det er også lige meget for min skyld. Ruhnau bor lidt for langt væk fra Nr. Broby :blush: Men han kunne nok med fordel teste, om baggrundsbillederne er responsive.