Tanker i februar

Der er vist forår i luften. Her har jeg også lige hentet Beka fra hankat, dag 63 er d. 10. april, så fra der og en lille uge frem :slight_smile:

7 Synes om

3 år er sørme også længe, jeg håber der er gevinst, og at der kommer lige de farver og køn du ønsker :smiley:

Tusind tak for rosen, og ja jeg håber på masser af tortie :hjerte:

1 Synes om

Det er da ligefør vi måske kan forvente et killingeboom. Ej tænk jer lige med billeder vi skal sidde og savle over så… personligt væbner jeg mig lige med tålmodighed her de næste 3 uger :smiley:

Mira, snød mig jo to gange, det lille bæst :smiling_face_with_three_hearts:. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre med hende pt… suk.

5 Synes om

Diva har dag 63 fra første parringsdag den 3. april.

I får lige lov til at se Don Juan aka Catci’s Quasimodo :smiley:

9 Synes om

Diva havde besøg af en hankat i starten af december, men hans chip var åbenbart ikke løbet ordentligt ud, for hun gik i løb ca 10 dage før forventet termin. Så nu prøvede vi en anden lækker hankat :slight_smile:

1 Synes om

Haha, det gør jeg pudsigt nok også, hunkatten her er ns 22 og hankatten e 22, så håber på en fin fs 22 :smiley: Det har jeg ønsket mig i mange år, og prøvet at lave uden held.

2 Synes om

Ja, Hipster-tøsen har indtaget matriklen igen. Kunne ikke forstå hvordan det var mine fingre lugtede, også havde jeg tilfældigvis hovedet nede i damens pels for at møsse hende på hovedet… føj for *****. Hun stinker af hankat!!! :nauseated_face::face_vomiting:

Hun burde have et bad… men det er nok med fare for liv og lemmer!

9 Synes om

Skal vi ik lige se hende her EFTER? ? :joy::joy::joy::joy:

@Frida hun slipper for badet. Hun lugter allerede meget bedre. Det hænger åbenbart lidt ved. Det gjorde det faktisk også i min jakke da hun blev afleveret, på trods af at jeg kun var inde i hankattehuset ca. 10 min

Jeg kan godt sige dig at det skal være virkelig slemt før vi overvejer et bad med lige præcis hende. Der er visse ting der som sagt er med fare for liv og lemmer. Jeg er helt sikker på at bad er en af dem :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Jeg tænkte nu på EFTER hankatten. Om det kan ses på hende. :wink::joy::joy:

Nåhhhh, det er hende du vil se et billede af … sorry, ti-øren var lidt lang tid om at falde :joy: Bliver tidligst i morgen, vi er gået i seng nu, Hipsterbarnet har placeret sig under dynen og mine knæ :heart_eyes:

1 Synes om

Er lidt rystet - har lige læst, at Ole Stephensen er død, kun 63 år gammel.

:riprip: Ole og tak for alle gode TV og film-oplevelser

Ja det var alt for tidligt. Men det kom vist også meget pludselig og uden forudgående sygdom.

Læste i aftes at han blot var faldet om i sit hjem, og al genoplivning var forgæves.

Jeg synes så det er voldsomt at familien gik ud med det allerede efter et par timer.

Måske kunne de slet ikke rumme det alene. :cry:

3 Synes om

Jeg ville elske en sort tortie smoke med (masser af) hvid :heart_eyes:

4 Synes om

Jer og jeres tortier… Der er aldrig nogen, der laver en til mig. Bare fordi det skal være en han :ihhaltsaa:

5 Synes om

Fornemmer jeg Birk bliver tortie til sin første fastelavnsfest :sunglasses::laughing:

3 Synes om

Jeg tvivler på jeg får syet et kostume til ham i løbet af den næste måned :stuck_out_tongue:

2 Synes om

I aften er sidste chance for at deltage i ugens kattebillede: Bold-katte. :slight_smile: