Tanker i februar

Tør jeg bestille en wc-børste med skjuler, hvor brugermanualen er på japansk? :gruble:

3 Synes om

Årh, sorte bukser og en rød bluse, så er han da en fin tortie :hoho:

3 Synes om

lev livet farligt :wink:

3 Synes om

Vores brændefyr er revnet og skorstene er for kort, så nu har jeg bedt to lokale firmaer om tilbud på installation af Luft/vand-varmepumpe og gulvarme i bryggerset

:blush::blush::blush::blush:

Bare lige et kuk-kuk herfra, vi lever endnu og har det godt. :grin:

De to bøller holder mig i gang, jøsses de har mange kreative ideer til, hvordan vores hjem skal se ud :grin:

12 Synes om

Så kom der Whiskas!


145 kg!

6 krt Whiskas 1+ tørkost
9 krt Whiskas Pouches
7 krt Whiskas MMM
7 krt Whiskas Ragout
2 krt Whiskas Dentabites
2 krt Whiskas Temptations
Det hele i lidt forskellig smag :cat:

Jeg er faktisk overrasket over, at der er så meget vådkost.

19 Synes om

Hold da magle!!! :uha:

1 Synes om

Hold da op :astonished::open_mouth: Så er der mange katte der bliver glade - hvad enten I kan bruge det selv eller hjælper nogle internater/hittemisser et sted. Tillykke med gevinsten Lykke :slight_smile:

1 Synes om

Det er i grunden heldigt at det ikke var mig der vandt det Whiskas (men også ret oplagt, eftersom jeg ikke har deltaget i konkurrencen :laughing:)

Jeg har 36 m2 - aner da ikke hvor jeg skulle gøre af sådan en palle! :joy:

2 Synes om

Når Tv2 løber tør for nyheder, smider de da bare lige en god, gammel klassiker op. :persevere::persevere:

Efter at have holdt kreativ pause i det meste af et år er idéerne begyndt at komme vrimlende igen. Glæder mig til at lege lidt med lædersnor og perler i weekenden :smiley:

2 Synes om

Clara og Andrea hygger :smile:

10 Synes om

Hun spurgte også i telefonen, om vi boede i hus eller lejlighed. Så vi har grinet af, at det er godt vi ikke bor på anden sal længere :joy:

2 Synes om

hvor meget for hele pallen ? …:rolleyes:

Lige en sidste med Andrea :slight_smile:
På søndag skal vi ud og se hende hos børnene og det glæder vi os meget til :slight_smile:
Rikke fortælle at Andrea bliver SÅÅÅ glad når de kommer hjem fra job, hun har savnet dem så meget.
Hun vil bare ud af sit bur og så skal hun sidde hos Rikke…og så falder den lille gøje i søvn på maven af Rikke…det er da sødt :heart:

17 Synes om

Jeg kender intet til fugle, men ved dog at de fleste er flokdyr. Måske en papegøje skulle have en papegøjeven?

3 Synes om

Hvor er det sødt :heart_eyes:

1 Synes om

kors hvor det stormer…stødene er værre end den der var d 1/1…eller er jeg bare i en mere udsat retning ?..grim er den

Nogen nøs op ad min bare r*v i nat

Jeg håber det var en af kattene

3 Synes om

lucky you …der var en der brugte min venstre skinke som kradsebræt