Tanker i februar

Smuksakken Emina får dem allesammen.

1 Synes om

Så siger vi mange tak! :tak:

9 Synes om

Natten til i går sov jeg slet ikke, men var faktisk temmelig aktiv i går trods det … det har jeg så betalt prisen for i nat og i dag, for jeg har sovet 13-14 timer i stræk :surrender:
Vågnede dog ved den alarm jeg havde sat ved 8-tiden, rakte ud efter mobilen, skrev en mail med afbud til rygtræning kl. 10, lagde mig ned og sov videre
Tænker, der bliver nok ikke lavet så meget herhjemme i dag …

:see_no_evil: Så fik jeg endelig, sat mobilen op til at kunne gå på KG. Så håber jeg at kunne være lidt mere aktiv her inde. Det er jo så hyggeligt, savner kattesnak/hygge :joy: nu alt drejer sig om baby!

5 Synes om

fandt ½ piske der skulle bruges …såååå…skotsk kaffe…kakao med skum på toppen…og hvad jeg ellers kan finde på

Hva med en æble eller pære tærte

Jeg har savnet dig - var ved at skrive en PB til dig om alt var vel, men så dukkede du heldigvis op. :ok:

1 Synes om

har gonnok et par æbler, men de er til dyrene …

Lige nu er jeg sur på min barnepige og min moster. Det er deres skyld, at jeg i min barndom blev stopfordret med dansktop. I dag vågnede jeg med en sang kørende i hovedet, og jeg kan ikke kommer i tanke om, hvad det er for en. Hvilket er endnu mere irriterende, end at det helt sikkert er en dansktopmelodi - måske med Kandis-forgængerne fra Bjørn & Okay.

Så er der nogen dansktopfans, der kan hjælpe? Har de sunget en sang, der hedder noget i retningen af: Lad mig gå, lad mig løbe, lad mig gøre, hvad jeg vil? Jeg har søgt på både Google og Youtube uden held, og jeg VIL finde ud af det :rock:

anette blegvad …lad ham gå lad ham løbe

1 Synes om

Jeg har aldrig været dansktopfan, men Google er din ven (når du udelader nogle af ordene):
Anette Blegvad: Lad ham gå lad ham løbe (1974)

1 Synes om

Jeg har i ugevis - månedsvis måske - haft Lukas Graham sangen ‘‘Love someone’’ på hjernen i nattetimerne. Når jeg ligger og prøver at falde i søvn kører den non-stop og skulle det lykkes mig at falde i søvn, for så at vågne igen kort tid efter, starter vi forfra :ahhhhhhh:
Det er vist meget heldigt jeg ikke skal betale KODA-afgift, for så ville jeg efterhånden skylde Lukas Graham en formue :surrender:

1 Synes om

Det slog mig lige, da jeg så, du havde svaret, at det var Lad HAM gå :slight_smile: Tak FF :slight_smile:

Og tak, Jim - jeg havde overset din kommentar :slight_smile:

Så er der fred i sindet igen :rock:

1 Synes om

:pensive: Ej altså http://www.gizzemissen.dk virker ikke. Hun havde ellers en super god beskrivelse af at udstille huskat - Er der andre som har lavet en guide til hvordan det lige foregår. :thinking: Kan nemlig ikke huske hvad regler der er, for vi har snakket om at Maggi skal med engang hun virker til at hvile så meget i sig selv. At hun måske ville syntes det er hyggeligt. :relaxed:

Men vi kender ikke den rigtige alder, hun er øremærket og self. Fikset, må de have synlig øremærke for det må racekatte jo ikke. :woman_shrugging:t3: (Hvis jeg husker korrekt).

Alle katte må gerne have øretattoo :slight_smile: Det er bare ikke alle, der synes det er pænt. Så vidt jeg husker må dommerne dog ikke dømme ned pga tattoo.

3 Synes om

Det er så ikke helt korrekt - vores Rags er i hvert fald blevet Supreme Premier med øretatoveringer, men det er nogle gange blevet kommenteret af udenlandske dommere - og nogen fordel vil det næppe være, når to lige gode er oppe mod hinanden.

Men hvad huskatte angår, behøver du ikke at bekymre dig. De fleste huskatte er tidligere internatskatte, og FIFe’s standard siger udtrykkeligt at "Any eventual identification tattoo mark should not be penalised."

Fødselsdatoen er ikke så væsentlig - internatet har vel anslået noget, så hold dig til den.Jeg fortæller ofte dommeren Bastians historie - det giver lige lidt ekstra…

Ellers er det vigtigste at katten er velsoigneret (jeg bader ham altid) og let at håndtere. Din ro skal forplante sig til katten. God fornøjelse.

Her er Bastian ved en tidligere optræden.

4 Synes om

Ser 7 Days Out på Netflix om Westminster Dog Show… På sin vis meget det samme som katteudstiling, men hold da Magle, der må være mange penge i det!

@Gizzemissen kan måske kontaktes ad denne vej - hvis hun får notifikationer, når hun bliver nævnt. Ellers er hun også på FB, og så kan det jo være, hun kan finde beskrivelsen, hvis man spørger pænt :slight_smile:

1 Synes om

Sjovt havde ellers fået fortalt at racekatte var no-go med øremærkning og har aldrig set det skrevet i reglerne - men nogle gange hæfter man sig lige ved noget som så bare bliver svagt gemt i baghoved :joy: deraf tvivlen - super så fik jeg det på plads. :relaxed:

Åh ja jeg prøver da luge at sende hende en PB også. Ved ikke luge hvem hun er på FB? Så den vej kan jeg ikke gange hende.

Den serie er vild! Så den i weekenden :scream::see_no_evil: