Tanker i februar

Jeg kan lige smide et link til Tina om tråden her :slight_smile:
Mht øretattoo, så virker det så også som om det har rykket sig siden jeg startede, måske fordi vi er flere der rask væk øremærker vores katte uanset, og det derfor er blevet mere almindeligt :slight_smile: Jeg har også en to gang Supreme og DVM med øretattovering, hvilket aldrig er blevet kommenteret på af en dommer (en dyrlæge i Sverige til indtjek synes det var vildt smart, der stod chip i det ene øre) :slight_smile:

2 Synes om

Jeg elsker denne her sang - især pga musikvideoen :hjerte:

Honey I’m good

1 Synes om

Fanni har vundet BIS over 30 gange med tydeligt øremærke i begge ører. Så det trækker ikke ned. :grin:

9 Synes om

Tina vil tjekke om hun har teksten et sted :slight_smile:

1 Synes om

:pray:t3: Mange tak Eva

Jeg krydser sådan fingre for at Hipsterbarnet er drægtig. Jeg kan absolut ingenting se endnu, MEN hun plejer at være gået i løb igen på nuværende tidspunkt. Har kun holdt en uges pause de sidste 3 gange hun har været i løb inden hun er startet igen… og nu er der gået 10 dage siden hun kom hjem… så jeg holder vejret :wink:

10 Synes om

Diva har allerede pink dutter, så jeg tænker der er bonus :slight_smile:

Men tror (som sædvanligt) først helt på det, den dag jeg mærker liv :slight_smile:

5 Synes om

12 grader i Nr. Broby i dag! :uha: Hvor mange har I?

2 Synes om

14 grader i Østbirk

2 Synes om

Vi sender positive tanker afsted herfra :wink:

Ved det ikke men der er fantastisk ude på terrasetrappen. Solen er stik på lige nu, så lækkert

3 Synes om

10 grader, her i Brønderslev

3 Synes om

Også 12 grader i Langå. Det er skønt! :sunny:

3 Synes om

12.6 …

3 Synes om

12,5 i Lystrup

2 Synes om

Også 12 grader i Høje Taastrup. Føles som forår… :smiley:

2 Synes om

Baby og søvn er godt nok en spændende kombi…

Jeg er super træt nu, så burde tage en lur, så jeg ikke er smadret til i nat. Men samtidigt dur det ikke jeg sover nu for så kan jeg ikke sove i nat… Dilemma!

3 Synes om

Vi samler jo på skilte som hænger ude i katte/hundegården…det her har vi ikke og det ville jeg rigtig gerne have fat i :grinning:

image

6 Synes om

Det køber Tommy sikkert :yum:

1 Synes om

Lækkert når zooplus har fjernet deres små pakker tørfoder i de mærker, jeg normalt bruger. Nu kan man kun købe 10 kg sække. P#s, s#u, fa##ens også :argh:

Jeg vil også have killinger på vej. Eller i det mindste bare gå og stirre på min kats dutter og blive vanvittig over spændings ventetiden…
Den her ventetid på at hankat bliver stor og fertil og klam, er slet ikke lige så sjov. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

I det mindste udvikler han sig rigtig godt, og jeg er meget tilfreds med ham indtil videre (især i de få timer han holder kæft, der er han altså en rigtig dejlig kat. :joy: :heart_eyes: )

10 Synes om