Tanker i januar 2018

Lad være… det er farligt og ikke godt for hverken tegnebog eller plads i dit hjem :smiley: Der er simpelthen ALT for mange ting og sager man ikke viste man ikke kan leve uden :smiley:

2 Synes om

:grin::grin::grin::grin:

Jeg har (desværre) ikke et veludviklet shoppegen, så jeg kan godt styre mig

:grin::grin::grin::grin:

Ser bare mange steder, som f.eks. i paddegrupperne at de køber BILLIGT udstyr til terrarier :turtle::turtle:

1 Synes om

Nej måske har du ikke det - men når eBay og PayPal kobles sammen, så kan man købe med præcist to klik. TO klik og så er tingene købt :flojte: det er ikke bare lidt farligt - det er meget farligt :surrender::besvimer: for så er shoppegenet måske ikke så veludviklet, men det bliver det helt automatisk :tihi: :ups:

4 Synes om

Dem der har facebook og orker det må meget gerne hjælpe mig i denne konkurrence? Vi ligger da på en 5. plads pt med 33 stemmer, men der er langt op til de 80 som et skønt billede af en fransk bulldog har :tihi:
Alle stemmer tages dog imod med kyshånd! :smiley:
Håber linket her hopper direkte til billedet (ellers genkender I muligvis mit, hehe)

1 Synes om

Er der ikke en risiko for spam, når de får ens e-mail adresse?

Det melder du jo bare fra undervejs i stemmeprocessen? Du kan fjerne det flueben, der er ved mail, det gjorde jeg da jeg stemte :slight_smile:

uhm…varm kakao med vanilje og honning er ikk så ring’ endda

2 Synes om
1 Synes om

Ham der Alvin, er nok det bedste “impulskøb” jeg har lavet i mit liv. Han holder fast i sine putte-kæle stunder med mig, som han begyndte på tilbage i midt oktober. Så nu får jeg brugt min sofa en del mere end jeg gjorde før, for det er altså hyggeligt med en kat der gider at putte hos en! :inlove: :lovelove: :lovelove::lovelove: :inlove:

15 Synes om

:grin::grin:

Jeg er nødt til at prøve det!!’

Dét glas Hrönn sidder med, kunne jeg godt bruge lige NU :grin: Nabo fylder rundt denne gang, og hun ville ELSKE sådan et glas :grin:
Men festen bliver holdt på lørdag, så hun må have det til gode :wine_glass:
Glæder mig, det bliver holdt på Restaurant Bellahøj – en smuk gammel gård fra 1792, med bindingsværk og fine sale :blush:

3 Synes om

Det er bare så skønt at du har fået dig en putte-kælekat :blush:

1 Synes om

Ja lykken er en kat der gider putte! :heart_eyes:

3 Synes om

Dejligt billede Eva, to stemmer mere fra Mickey og mig :grin:

1 Synes om

Og nu er jeg voldsomt tissetrængende og min is smelter, men Emina putter hos mig. :smelter:

6 Synes om

Jeg kiggede lige - gennem årene har jeg gennemført ca. 270 handler på Ebay - jeg tror kun jeg har solgt noget under 10 gange. Én gang opgav en forhandler at levere det tilbudte og jeg fik pengene retur. Resten er ankommet uden problemer, og pakken indeholder som regel også nøjagtigt det jeg havde forventet. Jeg har absolut ingen forbehold (mere), og jeg kan kun anbefale det hvis man leder efter nogle specielle ting, der kan være svært at finde i Danmark :slight_smile: Jeg har især fornøjelse af den tyske udgave og handler en del i Tyskland, fordi dels er der ikke så meget pjat med dem mht. forsendelse, og dels er det lettere hvis jeg lige køber nye sko, fordi størrelserne er de samme :slight_smile: Mangen et par gode løbesko er indkøbt ad den vej, og pt. faktisk også de Sketchers jeg går på arbejde i :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Er lige blevet ringet op af en psykopat ang killingerne vi har til salg, efter 3 sætning afbrød jeg bare samtalen

Hvis det er hende, der skrives om må hun da være alvorligt syg - håber virkelig ikke, at hun får fat i nogen kat (eller andet dyr) :cry:

Næste gang så advar lige når du poster den slags - det er seriøst sygt, og jeg havde ikke behov for at læse noget så depraveret :frowning:
VH
Susanne - dybt rystet! (Og på det rene med at det hele kan være opspind!)

1 Synes om

:blush:

Jeg skal nok få det lært! :grin:

Tænker at det er sjovt at købe ting, vi ikke kan få herhjemme

Tør slet ikke se hvor mange handler jeg har lavet på Ebay :see_no_evil: For det er mange gennem de sidste 6-7år :scream: Og kun 14gange har jeg måtte åbne en sag for at få penge retur og aldrig noget problem. aliexpress kan også anbefales :speak_no_evil:

1 Synes om