Tanker i januar 2018

Søde Louise - 2½ uge er jo ingenting - det tager MEGET længere tid. Lad os snakke om det om 2½ år…
Trøsteknus
Susanne

2 Synes om

Sorgen er en del af mig og den og savnet vil altid være der.
Havde blot troet at jeg kunne læse en tekst, hvor jeg vidste hvad der stod…

Nope, kunne jeg godt have fortalt dig. Det tager meget længere end man tror, for vi er jo fornuftsbetonede mennesker, ikke sandt? Men ikke alene - vi er også følelsesbetonede lige når det kommer til dette her. Det trækker tænder ud - længe :frowning:

6 Synes om

Næste måned er det 6 år siden Ferina sagde farvel - og jeg tuder stadig som et springvand når jeg læser farvel-tråden. :sob:
Hvad jeg derfor gør meget sjældent.

3 Synes om

:kram:

Ved lige præcis hvordan du har det, Louise.

Jeg sagde farvel til Silke d. 7.12. 2017 klokken 11.15 :broken_heart:

Og det gør SÅ ondt langt ind i mig – næsten 18 år med Silke – hvor jeg aldrig har været væk på ferie eller bare en weekend.

Men Silke kunne ikke mere, og dét hjælper på sorgen og savnet – for det er en dyb kærlighed til vores katte, der gør at vi ser på deres behov først – og ikke lader dem leve et uværdigt liv, fordi vi ikke kan sige farvel.

Jeg fik sagt farvel til Silke, stod selv med hende da hun fik den sidste indsprøjtning – og sad med hende længe efter hun var sovet ind.
Der var så meget jeg ville sige til hende – og det fik jeg gjort :heart:

Vi klarer det, Louise

:kram:

7 Synes om

@louiseogbuster, jeg er umiddelbart enig med @Tante_Tut. Jeg sad og kørte en masse gamle billeder igennem den anden dag, og imellem dem var også nogen af Honey-bonney missen. Det var så hårdt, og han er så savnet og jeg måtte også igennem en tudetur. De kravler jo dybt dybt ind i vores hjerter, nogen af dem mere end andre. Det er ikke sjovt, og vi tackler det på hver vores måde - ingen måde er mere rigtig eller bedre eller mere rigtig end andre. :kram: Det jeg prøver at sige i tilfælde det ikke fremgår tydeligt er at jeg forstår dig :hjerte:

2 Synes om

Tak for svar.
Ja, de kravler ind under huden og sådan skal det også være.

Jeg er helt sikker på at det var den rigtige beslutning på Busters vegne, det er en trøst for mig.
Tror dog savnet og sorgen er den samme.

1 Synes om

Livet med semi-udekat er jo herligt… Sigga har lige bidt mig i fødderne, indtil jeg rejste mig fra min morgenmad og lukkede hende ud :roll_eyes: Og så går hun lige ud og vender - og kommer så ind og lægger sig i sofaen! :dokdok:

7 Synes om

Vente, vente, vente i telefonkø … :roll_eyes:

Tog kun 15 minutter at komme i gennem :rock:

nu har det sneet i over 7 timer…

1 Synes om

Det er lige startet her …

well …det må gerne snart stoppe …over 8 timer nu

  • pænt store fnug i øvrigt
3 Synes om

Det der snepjat må i gerne holde hos jer selv - gider ikke have det og skulle køre rundt i det.

1 Synes om

Hvor umuligt er det lige at finde en kinesisk/ japansk dragt på eBay til børn… suk…
Manden siger jo det skal være under told pris men der popper godt nok ikke meget op og min blonde pige vil være kinesisk prinsesse til fastelavn…

2 Synes om

Så er der skud i haven igen igen! Åhhh syntes ikke vi kan komme dem til livs. Jeg går og graver dem væk hver gang - for at vi hele tiden kan sætte fælder op ved de nye skud i håb om at fange den/dem. :argh: Men lige lidt hjælper det… 10 fælder er sat med spand over, og roder ikke for meget ved stedet og har hansker på for at forstyrre stedet mindst muligt.

Gider altså ikke have skud i hele haven. :surrender:

Kan være næste skridt, skal være mosegrisemajs for at få has på dem - for er ret sikker på det er dem vi kæmper med. Der er nemlig mange åbne huller rundt omkring. :see_no_evil:

Har du prøvet at søge på Mulan?

Jeg er imponeret! Jeg var sikker på Jeppe ville være den første af kattene til at komme ned mens vaskemaskinen kører, men nej :uha: Begge katte er stadig forvirret over flytningen, men især Mille tager det med høj haleføring og følger snakkende med rundt i lejligheden når vi er hjemme :hjerte:

7 Synes om

https://www.ebay.com/itm/NEW-Wedding-Flower-Girl-children-Peacock-Kimono-robe-nightwear-dress-satin-gown/112461986410?hash=item1a2f41ba6a:m:mtNxxTqUKU4RSlyeOVzMbBA

tror det handler om at vide hvad man skal søge på. - child kimono el. girl kimono

Men problemet bliver at nå at få den hjem inden 11 februar

Her er et i dk - 39 kr i forsendelse