Tanker i januar 2018

Tak, sådanne dage er skønne og højt skattede. Mangler bare en varm, spindende pelstot til at lune fødderne :blush:

1 Synes om

God bedring med ham!

1 Synes om

Tjek lige ham her :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

5 Synes om

Han er bare lækker. :heart_eyes_cat:
Men hvis man mere er til en hunkat øst for Storebælt, så tjek hende her: :hjerte:

4 Synes om

Jeg er ikke på fb så kan ikke se videoen og hun er ikke at finde på hjemmesiden. Må overveje en tur derud.

Jeg leder efter en kælen, mental robust og ikke mindst børnevenlig kat på ca halvandet - to år. Skal bo som 100 % indekat og som ene konge/dronning.

Nåå :blush:
Vi bor på Sjælland, så leder i første omgang her ovre.

Her er linket til hende på Dyreværnets hjemmeside: Helena (udekat)
Hun er så anslået til at være 3½ år, men det er stadig en ung kat… :wink:

Hun er dejlig - men der står at hun er udekat og der søges en 100% indekat.
Men den findes garanteret også på et internat et sted :grinning:

http://minvenkattenhobro.dk/adopterenkat/

Her er ham fra Min Ven Katten.

Der står så ikke noget om at han er ude eller indekat

2 Synes om

Jeg er jo ikke til tortier, men altså … jeg må sidde på mine hænder, så ikke de får fat i hende her:

Hun bor lige nu på Fuglebjerg Internat Fuglebjerg Internat | Dyrenes Beskyttelse (hvor jeg hentede LouLou) og de har den ene lækre kat efter den anden, på deres side lige nu.
De fleste er sat som ude/indekat, men mange katte bliver ‘‘nulstillet’’ ved flytning (mine tidligere 5 fritløbere var indekatte i 2 år, før jeg fik lavet katteindhegning, og det var ikke noget problem), så snak med personalet … de kender kattenes personlighed :smil:

16 Synes om

:see_no_evil: Når man kan postmand per sangen forfra & bagfra. Hun er lige i én periode at lige så snart hun står op så peger hun på radioen og vil høre hendes CD. Ingen andre sange dur. :tihi:

5 Synes om

Bolle-Bjørn har lige begået et sexuelt overgreb på min pyntepude :surrender:
Pyntepude #metoo

3 Synes om

Hvor er hun smuk :hjerte:

2 Synes om

OMG! :besvimer:

3 Synes om

Ja, hun er da helt vanvittig fin… og samme farver som Mira-tøsepigebarn. Måske er hun i virkeligheden en Mira-klon med kuglehoved :thinking: :laughing:

EDIT: ham her også fra Fuglebjerg er også bare megaskøn

4 Synes om

Ejejejjj nu stopper I med den søde tortiekuglehoved :grin:

Jeg tænker der er jo mindst 1000 år til d. 24. februar og min lille ny tortie kommer hjem. Suuuuk.

13 Synes om

Nej, tillykke med hende :heart_eyes: Hvor kommer hun fra ? :slight_smile:

2 Synes om

skal lige have kontrakten helt på plads så kommer der en tråd med hende :grinning:

4 Synes om

Hun måtte gerne bo her :heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Glæder mig til aftensmaden. Har tegnet abonnement på en ugentlig fiskekasse fra Skagenfood, og lige nu er der kulmule i ovnen. Sådan en har jeg aldrig smagt før, så jeg håber, jeg ikke får den ødelagt :hoho: Men der følger også opskrifter med, så man er godt hjulpet.

4 Synes om