Tanker i januar 2018

suk :hjerte: suk … Hold nu op, hvor er hun smuk :smil:.

3 Synes om

Den anden tortie de har, er nu også sød, så måske vi skulle tage en tur til Fuglebjerg :gruble:
På den anden side er der jo ingen af os to der skal have ny kat - og jeg skal hverken have hun- eller huskat :frowning:

1 Synes om

Jeg skal så absolut ikke have en ny kat, men der er godt nok mange lækre killinger på det internat i øjeblikket … der er jo også Kuglehoved-Torties kulsorte bror, en stribedreng og den feminine udgave af Bøllen … og … og … :besvimer:

4 Synes om

Ikke jeg - men sjovt at se, idet jeg mellem 1961-2005, boede i Jerichausgade som løber parallelt med Vesterfælledvej :wink:
Nr. 42 til 58 blev opkøbt af Carlsberg som indrettede autoværksted til deres flåde af distributions vogne. Så prøv at undersøge hvornår det skete.

I øvrigt havde min bedstemor og bedstefar konditoriet på hjørnet af Vesterfælledvej (nr. 57) og Ny Carlsbergvej frem til midt-tredserne, men det er så en ganske anden historie :wink:

1 Synes om

Enig - den er godt nok smuk. Og ser temmelig beklemt ud!

Du mangler sådan én til samlingen … :muhaha:

2 Synes om

Her ser I min drømmebil, ca. 6 minutter inde i afsnittet: https://www.dr.dk/tv/se/skattejaegerne-efterar-2015/skattejaegerne-7/skattejaegerne-4-10#!/06:03
Jeg har drømt om en hvid Volvo Amazon med rødt læderindtræk siden jeg var 15-16 år gammel … et par år efterhånden :wink:
Nogen der kan låne mig 200,000 kr.? :yum:

1 Synes om

Når man finder en stofble man bare må eje :see_no_evil: Bestilt!
image

5 Synes om

Med to primmadonna’er der ikke tåler hinanden (OK, det er nok mest Hester her!), så skal der ikke en eneste Tortie mere inden for døren :slight_smile: Men ellers, såeeeeeeee … :wink:

2 Synes om

Mon @RuneS kan lokkes med til killingenus på øen :heart_eyes: :heart:

1 Synes om

Missen her er bedårende ud over al rimelighed. :heart_eyes:Men jeg skal ikke have en killing. En voksen kat, der kan gå alene. Men åååh det lille ansigt…
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fuglebjerg-internat/18dk-5-0013

6 Synes om

Mon ikke :huh:
Du ‘‘glemmer’’ bare at fortælle ham, hvor det killingenus skal være :muhaha:

Det ku’ faktisk være ret så flabet (hvis nu man var den type … :cool:), at invitere til killingenus, for så at tage gæsterne med på et internat :tihi:

6 Synes om

Jeg tvivler… Vi har været til killingenus sammen to gange, og begge gange er det end med en ny kat :tihi:

5 Synes om

:blush:
Én etage ned??

Jeg har rendt op og ned i vaskekælderen fra 2. sal til højre i mere end 25 år! :grin:

I mange-mange år havde vi ikke tidsbestilling, så der kom man tit forgæves.

ELSKER min vaskemaskine :grin:

1 Synes om

:smelter:

:zzz:

Jeg har sovet på sofaen i nat.

Thomas hoster sådan cirka hver 30 sekund, og hver gang gynger hele sengen…

1 Synes om

Super ide til at hjælpe internatkatte :hoho::hjerte:

3 Synes om

:blush:

AmmeNamme…

Er ved at lave cremet kartoffel/porre suppe…håber at den bliver god med madlavningsfløde…her spiser vi IKKE mad med piskefløde :grin:

1 Synes om

Det her skulle jeg bare have vidst …! At have boet sammen med egne katte igennem 40 år og så ikke haft denne viden … det er sgu* nederen (som man siger hvis man er ung med de unge) :wink:

https://videnskab.dk/naturvidenskab/nogle-katte-foretraekker-enten-hoejre-eller-venstre-pote

1 Synes om

Vores nye lejlighed er i 2,5 etage, og vaskemaskinen står i stueetagen mens vasketøj står ovenpå, hvor badeværelset også er, så at bare skulle slæbe det ned er skønt! Vi har tidligere slæbt ned i kælderen fra anden sal, det var egentlig fint nok så længe jeg ikke forsøgte at rette mig op i den lavloftede kælder :joy: Men de sidste 6 år har vi skulle i alt tøjet, få vasketøjskurvene med ud, uden Jeppe smuttede ud og op til vaskehuset, og havde vi ikke købt tingene af tidligere lejer, var vi fortsat sådan med den forskel at vi i det mindste kunne lukke døren mellem køkken og gang, og havde haft et grimt hul på toilettet, med plads til vaskemaskine og tørretumbler, og det syntes jeg ikke er sjovt som den frosenpind jeg er :smile:

2 Synes om