Tanker i januar 2018

Kvalme og søvntrang … er det for tidligt at gå i seng nu? :zzz:

Det var det, men jeg gjorde det alligevel … gad vide, om jeg sover i nat? :roll_eyes:

Det håber jeg, du gjorde :troste:

1 Synes om

Ups.com er altså ikke let usmart - hvis ellers det virker det med at vælge på nettet om ens pakke må sættes andet sted/hos anden person. Det var meget specifikt at det kunne vælges endda.

Så i morgen skulle mine sko meget gerne blive leveret :slight_smile: helst uden en masse bøvl :slight_smile:

Det gjorde jeg … ved 3-tiden :roll_eyes:

Nøj, mit engelsk er rusten … min ‘‘nye’’ 3. cousine from America, har skrevet til mig og jeg forstår godt det hun skriver, men nu skal jeg til at skrive tilbage :surrender:
Måske jeg bare skulle svare på islandsk … back to the roots! :muhaha:

1 Synes om

Nej, niks, glem det hoved jeg gider ikke! Men nå, hvis jeg bare kan slippe med en dundrende hovedpine og den ellers meget lette version af resten af de influenza symptomer Claus har, så skal jeg vist være glad! Håber virkelig ikke han snorker pga. snotnæse i nat igen :kryds:

Jeg må altså simpelthen snart have den nye og større seng.

I aftes, da Asani og jeg var gået i seng, kom Chili også ind og skulle mod sædvane være i sengen. Hun endte i første omgang under dynen, hvor hun lå og sov helt tæt op ad min mave. Hvilket selvfølgelig resulterede i, at jeg ikke kunne sove. Jeg turde næsten ikke trække vejret for ikke at forstyrre hende :hoho:

Hun gik dog efter nogen tid, men da jeg vågnede her til morgen, var det Chili og ikke Asani, der lå i fodenden. Jeg håber, de måske har ligget der sammen, for ellers kunne Chili nemt finde på at flytte Asani meget håndfast, hvis hun fandt på, hun skulle være der i stedet.

5 Synes om

Motoriskudfordret.dk og det er ikke kedeligt :joy::joy::joy::heart_eyes:

og med tidspunktet det er skrevet på, så skulle man næsten tro, at du har et skjult kamera på mit kontor…

Årets første kop varme kakao er nu smidt ud over skrivebordet, ned i tastaturet, rollermouse og telefon - for at snakke om ud over begge skærme… :dokdok:

Optimistisk som jeg kan være, tømte jeg dvdreolerne, og troede at hvis jeg fjernede de hylder, der kan fjernes så ville der ikke være nogen problemer med kattene :dokdok: Det endte med at vi måtte lægge reolerne ned på gulvet, men allerede efter to dage, var det i går ved at drive Claus til vanvid at de lå i vejen. Men hans ellers pt. ikke super funktionelle tankegang fandt en løsning, nemlig at flytte dem ud i den nye lejlighed og ind på toilettet, hvor der ikke skal males :tihi:

Jeg kan slet ikke vente til d. 13 :dans: håber sådan Tonto vil være med på en udstillings karriere.

1 Synes om

To af tre pelsbørn optog 2/3 af min seng her til morgen.
Kl 4 var Fiona klar til at få hendes tjener sat i gang med morgenbadet.

De hygger for vildt og jeg sveder. Sådan et par pelsklumper - de varmer for vildt

10 Synes om

Har ikke været udenfor matriklen siden dagen før nytårsaften … skulle jeg gi’ det et forsøg? :thinking:

Helt ærligt - nej! Der er ret lang tid til sommer, og personligt har jeg svært ved at se noget formål med at tilbringe tid udendørs endnu…

2 Synes om

:blush:

Gad vide, hvor mange forskellige farver kattenæser kan have??

Hvis de følger pelsens farve, så burde Hr. Olsen altså være lyserød :hjertekat:

Vi har skrevet næsten * non stop* med hinanden siden i går … kun afbrudt af et par timers søvn
And my english is purrrrfect!
Edit:

6 Synes om

Det lyder hyggeligt :slight_smile:

1 Synes om

Så er det i dag jeg skal have den tatovering jeg fik af mit barnebarn i julegave. Nøj hvor jeg glæder mig :rundtosset:

8 Synes om

Har lige tabt en tung tallerken ned på min storetå :ked: Den gør faktisk ret ondt lige nu :frowning:

Nogle mennesker har altid næsen for langt fremme - for mig er det åbenbart storetåen. Jeg tror, jeg må til at gå i sikkerhedssko med stålforstærkning i tåen.

1 Synes om

Synes godt nok jeg har meget “akut nældefeber” i disse dage.
Vræler med andre ord en del, der skal ikke meget til, og slet ikke når jeg er herhjemme.

Jeg savner Buster, og vræler når jeg går i seng og ser hans tomme plads ved siden af min hovedpude, når jeg tænker på at jeg forresten skal have ham afmeldt et sted og meget andet.
og selvfølgelig når jeg tænker på de mange stunder igennem de sidste tolv år.