Tanker i januar 2018

Endnu en søvnløs nat …

:kram:

Det går heller ikke for godt for mig med at sove om natten :frowning:

1 Synes om

Jeg så herinde, at nogen i forbindelse med meget regn vi fik, nævnte en side hvor man kunne få oplysninger om sit hus vedrørende grundvandsforhold, radon, støjniveau osv. Kan I huske navnet på den side? :gruble:

Det kommer jo også lidt an på om de vokser med tiden på bredden. :hoho:

Lykkes katte er meget slanke… :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Tak den var lige præcis den! :heart_eyes:

:rundtosset: Når man får en besked, at der er fundet én som vil være så flink at tage vores nye fødekasse med til udstillingen her i weekenden. :hoho: glæder mig sådan til at få den…

1 Synes om

Nogen der trænger til et nyt sofabord? :p:

https://boboonline.dk/shop/7-sofaborde/15790-kare-design-sofabord-black-cat-140x70cm/

5 Synes om

Hvor er det godt at spise i Nørresundby / Ålborg til fornuftige penge. vi skal ud og hygge med vores venner fra Norge i forbindelse med udstillingen næste weekend,
gerne så tæt på showhallen som muligt

JEG kender en der har sådan et bord - men der er ‘panteren’ fremstillet i bronce! Det er hysterisk flot - altså det rigtige sted. Og hos hende passer det perfekt. Stuen det står i er 105 m2 og med meget lysindfald, så det er blot en af de mange kuriositeter hun har stående hvorfor det ikke virker påtrængende. Hos mig, i min mørke stue (jeg bor jo i en skov!), ville det se åndet ud LOL

1 Synes om

Altså både Flammen, Hereford beefstow osv er jo også i Aalborg. Men noget lidt specielt er Prinsesse Jutlandia :slight_smile:
Det er overkommelig prisniveau og ret lækkert :slight_smile: og kun 10 minutter i bil til hotellet :slight_smile:

1 Synes om

Helt enig, det kræver lidt for at passe ind. Havde jeg råd og plads, ville det godt kunne passe ind hos mig, men jeg har ingen af delene, så jeg må nøjes med at kikke. :grin:

1 Synes om

Findes der mon behandlingsmulighed for ebay-afhængighed?? :s:
Ved du noget om det @Susanne_W? :sunglasses:
Damn! … jeg er kommet til at smide en del penge den vej, de sidste par timer … :ups:

2 Synes om

Det er altså svært at være 6 uger gammel og virkelig skal skide når de 3 andre leger lavtgående missiler… Der er simpelthen ikke tid til at laden den slippe i bakken… Ja, jeg vasker killing, gulv, tæppe og nullerput nu :joy:

4 Synes om

Hvad har du nu købt? :smil:

Stuff … :rock:
Denne sticker til bilen, bl.a.:

:hoho::hoho:

8 Synes om

:yikes: DET håber jeg godt nok ikke der gør - bare tanken :besvimer: Se nu fx. her hvad Rune ønsker sig, hvis ellers han først får øje på det :slem:
Star Wars Toaster! Star Wars Todesstern Toaster PANGEA online kaufen | eBay
eller
http://www.ebay.de/itm/STAR-WARS-2-Scheiben-Toaster-DARTH-VADER-HELM-Box-Beschadigt/112262183619?hash=item1a2358fac3:g:RHAAAOSwEzxYb6Z7

You go, girl - det er vigtigt at holde liv i handleslivet :wink:
VH
Susanne

5 Synes om

Dårlig reklame er vel oss bedre end ingen reklame …:joy::joy::joy::hoho:

3 Synes om

Rune har giftet sig, så nu kan han ikke længere lide den slags :pisk: