Tanker i Juni

Ej hvor er det fedt! Er det en app, eller? Kunne godt tænke mig at se det i lidt større format

Jeg kan komme med i jeres stamme som Big Booger :mask:

1 Synes om

Jeg melder mig lige i forkølelsesklubben! Næsen løber, jeg hoster som en åndssvag og mit højre øre er helt proppet til!! :persevere: DET er altså ubehageligt! Ørene kan normalt godt drille lidt, men har aldrig haft det så længe før. Det kom o går eftermiddags og jeg kan bare ikke få trykudlignet. Gabe, synke, trykudligne ved at holde sig for næsen - INTET virker! Heller ikke næsespray. Mirakelkure modtages med kyshånd! :persevere:

Har desværre ingen mirakelkur Diana - men jeg håber, at det snart går over, for propper i øret er møgubehageligt. :unamused:
Kan det være noget ørevoks, der har kittet sig fast - det lider jeg selv en del af! :frowning_face:

1 Synes om

Jeg fik et råd fra en forleden, hvor jeg døjede med det (kan ikke lige huske hvem). Men noget med at vride en vaskeklud op, så hælde kogende vand på, og holde den op til øret så varm som man kunne holde ud. Det skulle hjælpe…

1 Synes om

Min togoto kur er altid næseskylning.
Jeg bruger en nasaline, supernem at bruge og det får altid renset næse og bihuler så trykket kommer ned og du igen kan trykudligne og høre

En anden metode udtænkt under alkohol indtagelse… Vodka i øret. Fuldemandslogikken var at når nu vodka kunne bedøve alt andet kunne det vel også bedøve ondt-i-øret. Som tænkt så gjort - det villige ørepinebetrængteoffer fik solide mængder stærk polsk vodka hældt i øret. Det overgår i historien om det reelt set hjalp… og nej jeg var desværre ikke geniet der udtænkte denne plan, har blot hørt om metoden… :rolleyes:

1 Synes om

Den der vodka kur vil jeg huske! :joy::joy::joy:

1 Synes om

Hvis du har VR headset - så kan den downloades som app :slight_smile:

Som eks

så hvis mand/kæreste er gamer så er det nu man kan give gaven man også selv kan bruge :wink:

1 Synes om

Hør nu godt efter @Lykke :wink:

3 Synes om

Hold da kegle det er sejt, det er første gang jeg har noget spillehaløj på min ønskeseddel :thumbup:

1 Synes om

:klappe: :klappe:

1 Synes om

Svimmelhed og problemer med balancenerven - og det er på torsdag jeg skal flytte :confused:
I dag er det heldigvis ikke helt så slemt, dog vældig upraktisk når man skal pakke mm…

Tak for svar og gode råd om øret. :slight_smile:
Nej, det er IKKE pga. ørevoks. Desværre er det forkølelsen, der laver ballade. :frowning:

Desværre tror jeg, at hele mit ‘system’ derinde er lidt følsomt. Jeg er heller ikke god ift flyveture. Og kan generelt have svært ved at trykudligne. Får mere og mere bøvl med ørene jo ældre jeg bliver…
Eva, skulle den varme klud hjælpe i dette tilfælde? Eller er det også ift at opløse voks?

Vodka tror jeg ikke lige, jeg tør prøve. :joy: Og næseskyllere har jeg altid holdt mig væk fra. Har det virkelig skidt med vand i systemet - tør ikke engang dykke ved stranden… :roll_eyes:
Jeg er snottet og hoster men har IKKE stoppet næse og har heller ikke bihulebetændelse. Måske er det mit eukasiske rør (eller hvad det nu er det hedder), der simpelthen stopper til. :thinking:

Og venstre øre var også ømt i morges…så nu driller begge! :persevere: Dog er hørelsen kun sænket lidt på venstre mens jeg seriøst ikke kan høre en skid på højre. :expressionless:

varme, varme og varme …den med vodkaen er ikke helt i hampen, alkoholen fordamper gennem trommehinden …der er alkohol i glycerin - hvis jeg husker ret - og da jeg var bette (ja ja, mindre, så da) var det hvad der blev brugt …og varme, det får mine ører til at flyde…mellemørerne …

1 Synes om

Her i huset hedder det aldrig andet end øv-røret. Øv fordi det ikke er til at stave og øv fordi når det stopper så gør det bare så ondt.
Håbet Du finder en løsning bliver rask igen!

@galath, er det ikke noget med, at man kan banne brugere? :venter:

1 Synes om

Jeg ville helt klart bruge flaget her … :muhaha:

1 Synes om

Vent vent jeg laver lige nogle popcorn :joy:

Denne uges natarbejde gav ikke meget mere søvn end sidste gang…og jeg er ikke træt endnu…
Jeg HADER natarbejde og heldigvis er der nu meget lang tid til at jeg igen trækker nitten…tror jeg nok…

Tommy er også glad for så kan han få nattero for Mosquito…søde Mosquito…mors hund :heart:

Godt at det nu er weekend og vi i morgen skal fejre Tommy’s fødselsdag :slight_smile:
Og så er vi en dag nærmere det lille nye barnebarn (en lille pige ) :heart:

4 Synes om

Den varme klud tænker jeg har at gøre, at luften så udvider sig og trykforskellen bliver mindre og man kan udligne.

Har oplevet det i karbad hvor jeg lå med hovedet godt nede. Efter 3 dage lykkedes det endelig. En flyvetur var skurken