Tanker i Juni

Ja dine ben får formentlig sin normale facon igen… Jeg ser bare sådan ud hele tiden :face_with_raised_eyebrow::laughing:

Hjemme hos misserne igen :hjerte:
Var ikke hjemme før ved halv-et tiden i nat, men alle 4 katte ventede på mig, bag en lukket dør … især de 3 ældste virkede glade for at se mig igen, LouLou var mere skeptisk :grin:
Her lugtede helt forfærdeligt, da jeg kom hjem :nauseated_face: … der var ikke blevet skiftet måtter foran kattebakkerne (tøserne ser dem som forlængelse af bakkerne og tisser på dem :venter:) og i denne varme, kommer det jo hurtigt til at lugte :fearful:
Jeg ordnede de måtter inden jeg gik i seng og her lugtede allerede noget bedre, da jeg stod op … men der skal vist noget grundigere rengøring/udluftning til, før her er nogenlunde lugtfrit.
Men ellers ser det ud til at misserne har haft det godt mens jeg var væk … madskålene bugnede af tørfoder og alle de godbidder jeg havde stillet frem, er væk :grin:

13 Synes om

Huh! og velkommen hjem :slight_smile:

2 Synes om

Det håber jeg virkelig de gør!! Nøjh jeg hader at have lår helt ned til foden, savner mine ankler :joy::joy:

Så har jeg officielt droppet affaldssortering. Eller… I hvert fald indtil videre. Vi har stadig ikke fået skraldespande, så alt mit ryger i samme pose og så smider jeg det i en sort affaldssæk, hvor spandene normalt står. Kan man ikke godt tillade sig det, når nu de er nogle fjolser? Der er skrevet en del om de nye spande i vores lokale Facebook gruppe. Nogle ventede en hel uge på de nye spande, selv om firmaet skriver max 2 hverdage :scream::scream::scream:

1 Synes om

Flyttede i går - kattene tager det umiddelbart pænt. Stine kræver en del nus - hun “tvang” mig til at hvile ca ½ time ekstra fordi maven trængte til nus :heart_eyes:

Mister bevæger sig også rundt - og ligger meget i havestuen. Og har bedt kvarteres irriterende røde hankat om at fise af, da den pludselig stod udenfor netdøren.
Dog har jeg ikke indtryk af at han spiser og drikker synderligt.
Stine har spist og drukket lidt mere.
Jeg satser på at det kommer når de de små pus er mere tilpasse herovre.

Hvad tænker I der har mere erfaring i at flytte med kattene?

Jeg kender jo en masse teori om at flytte katten til nyt hjem - har 0 erfaring i at flytte til nyt hjem med kat.

1 Synes om

Vi har fået skraldespande :scream:

Før havde vi to sådan container typer. Nu har 9 (!!!) stk stående :scream:

2 Synes om

Jeg er så brugt at mine muskler sitrer…

Nå, misserne spiste mere i aftes, så det er jeg ikke så bekymret over.
Er måske lidt mere bekymret over at Mister ser ud til at have en bule i panden igen…
Sidst var det en byld, håber ikke det er det samme igen… Så skal jeg i hvert tilfælde have en alvorlig snak med Stine, da hun er den eneste der kan hive sømposen frem overfor Mister…

Her gik der et stykke tid, før de var faldet helt til. De var nok lidt stressede et par uger over alt det nye - bl.a. de nye lyde, som kunne gøre særligt Chili vældig forskrækket i begyndelsen.

De skal nok bare have lov at vænne sig til det i deres tempo, og spiser de ikke så meget de første dage, sker der jo ikke noget ved det. Bare de får lidt indenbords - inklusive noget vand, naturligvis, på disse varme dage.

Husker I at stemme?

Einstein flyttede ind i går aftes. Han er så sej, selvsikker, nuttet og sjov! :heart_eyes:

Pigernes reaktion er totalt uventet. Ellie (det (normalt) sure løg) er nysgerrig, holder skarpt øje og hvæser hvis han kommer for tæt på.
Alba er simpelthen SÅ fornærmet!! Fra det øjeblik kassen blev sat på gulvet, smuttede hun i øverste køje i kradsetræet og lå med det mest opgivende, mismodige ansigstudtryk. Nu opholder hun sig konsekvent på modsatte etage af Einstein, men ligger alligevel og og brummer. Og skulle deres veje krydses, bliver hun så vokal og stikker af! Hooold nu op, det er underligt. :sweat_smile:
Jeg håber hun snart bliver god igen.

Når det ellers lykkes mig at tage et par billeder af det hvide lyn, kan han lige få sin egen tråd.

18 Synes om

Sommerforkølelser er godt nok ikke noget eftertragtelsesværdigt bekendtskab :hmpf:

Jeg står hele influenzasæsonen igennem uden et eneste lille snøft, og så her - midt i højsommeren - bliver det pludselig et problem. Nu har det dæleme bare af at gå over til onsdag. Eller i hvert fald torsdag - første feriedag.

2 Synes om

Det samme her, ikke et snøft hele vinteren og er nede og vende lige nu. Måtte gå hjem i onsdags

Jeg kan kun være enig… Har nu haft en voldsom forkølelse i to uger, og som bonus begyndte jeg i torsdags også at hoste :mask:

Det er i det mindste altid noget at have nogle lidelsesfæller, som forstår, hvad man går igennem :sneezing_face:

Jeg tror det er noget der florerer det der sommerforkølelse. Hele vores kontor undertegnede inkl. har også været lagt ned i snart 3 uger nu. Stop så :ikkemig:

Ha ha @Vipstosen så skal denne jo også lukkes :joy::joy:

@galath

1 Synes om