Tanker i Juni

Eder og forbandelser :skrige:
10 min. i Fakta og en P-afgift på 750 kr. :dokdok:
Jeg manglede ikke engang noget - fik bare lyst til at grille :cry:
Det har bare at blive godt :fire: :hamburger: :bacon::poultry_leg: :fork_and_knife::wine_glass:

(Hov kom vist til at lave det som et svar til Jeanette - det var ik’ meningen :ups:)

1 Synes om

Så kan du lære det … lad være med at handle i Fakta igen, det burde kun have taget 5 minutter

2 Synes om

måske jeg skulle uddele bøder hver gang kattene fanger en frø :klappe:

Eller trække dem i lommepenge…:smile:

1 Synes om

Det burde bestemt ikke være årsag til krydsforhør - så skal pågældende ansatte i hvert fald kede sig gevaldigt. :stuck_out_tongue:
Ellers må du jo bare sige at du har fået det anbefalet af en farmakonom du kender, og at du har fået instrukser. (Tyndt lag højst tre gange daglig, må ikke bruges ved infektion. :ok: )

1 Synes om

Er lige trådt ind af døren efter lang dag! Tog hjemmefra kl 9, blev hentet af min veninde på Nykøbing Falster station, og så gik turen til Knuthenborg! :smiley: Da de lukkede, kørte vi forbi Nysted strand til en hurtigt dukkert, så hjem til hendes forældre til aftensmad - og så hjem til København. Sikke en skøn dag! Poster nok lige nogle billeder i morgen - bl.a. fra træning af tiger. :smiley:

4 Synes om

@Vipstosen det billede du har lagt til ugens konkurrence. Jeg var færdig af grin. :hoho:

2 Synes om

Også jeg :laughing:

2 Synes om

Ahhh nyder at her er så køligt at jeg har været nød til at tage bukser og sokker på. :hjerte: Tiltrængt efter al den varme! Okay, jeg kunne selvfølgelig også lukke mine vinduer, men frisk luft jeg ikke er ved at omkomme i, ren lykke. :grin:

3 Synes om

Køligt??? Ikke på Midtfyn i hvert fald :slight_smile: Det eneste hvide, man kan se på himlen, er sporene efter en jetjawer :wink:

1 Synes om

Her er himlen også skyfri, men her er køligt inde i min lejlighed, når vinduerne er åbne. Der er lunere udenfor i solen, men ikke varmtvamt som de andre dage.

Skal vi sammenligne vejrudsigter?

4 Synes om

hehe… ja, jeg ved virkelig ikke hvad det er hun ligner :joy:

3 Synes om

Har knoklet i forhaven de seneste to dage (der er skygge om eftermiddagen) og har lagt et vinkelbed helt om. Hvis der kommer noget godt ud af det på længere sigt, kommer I til at se billeder af det i havetråden :wink:

Og nu synes jeg så, at jeg har fortjent en iiiiiiiiiiiiis! Rema har billig cookie dough.

2 Synes om

Her er temperaturen endelig faldet til de 26 … de der 29 grader tidligere i eftermiddags var lige rigeligt!

Så er der bestilt kattemad til resten af året, en kølemåtte (hvis det bliver et hit kan jeg jo bestille flere), og en SureFeed Mikrochip foderautomat. Det er til ham der Alvin, der vækker mig kl. 04 hver nat. :zzz: :ahhhhhhh: Håber at han kan finde ud af at bruge den, og forhåbentlig at han så kan så fri adgang til sit foder. Emina kan jo desværre ikke styre fri adgang, derfor har Alvin hellere ikke kunne få det. Håber godt nok det lykkes, for ellers bliver jeg ked af at have smidt 900 kr. ud af vinduet, især når jeg selv trænger til nye støvler, som koster ca. det samme… Dem jeg har nu, fylder otte år om et par måneder, og det kan efterhånden godt mærkes på dem. Så jeg skal bare have et par magen til, de er pengene værd!

3 Synes om

Jeps! Ikke sikker på at få noget ud af det, men det skal ikke være uforsøgt :slight_smile:

Hvorfor har I det? :slight_smile:

Kender i det med at nu er man træt og vil i seng - så er der lige 117 ting der lige skal ordnes, tænderne børstes, make up fjernes, piller tages osv osv - og så er der gået 45 min fra man tænkte tanken : jeg er træt og vil i seng :thinking::zzz: