Tanker i Juni

7/10… Jeg er god til at gætte :tihi:

1 Synes om

Apropos quiz, tog den nye indfødsretsprøve, jeg dumpede. Gad vide om de lukker mig ind i DK igen :face_with_monocle:

2 Synes om

Jeg synes efterhånde at jeg dumper dem hver gang, så nok meget heldigt at jeg aldrig rejser. :joy: Paratviden er bare ikke min stærke side.

I dag var vi en tur ved Roskilde dyrskue…puh…den var godt nok varm :weary:
Men det var hyggeligt :grin:
Vi var selvfølgelig også en tur forbi teltet hvor der var katte :heart_eyes:

Og der lærte vi noget helt nyt i dag…
En KlogeÅge stod og fortalte …
Norsk Skovkat og Maine Coon er faktisk helt de samme katte…
Helt ens…den eneste forskel er hvor de kommer fra…Fra Norge og fra USA ellers er de helt ens…
Og så var det at jeg ikke kunne holde min mund da jeg gik forbi dem…:laughing:

2 Synes om

Hvad var Kloge-Åges reaktion så :slight_smile:

Han gik…uden et ord… :smile:

6 Synes om

DET REGNER …:sweat_drops::rundtosset:

3 Synes om

Det er også lige begyndt her. Indtil videre også bare stille og roligt - ikke noget med skybrud. En ting er, at kloakkerne ikke kan følge med, men den tørre, stenhårde jord her vil heller ikke kunne suge vand lige med det samme. Så stille og rolig, daglang sommerregn, tak!

Hold da keglen, for en skovl, Var det en udstiller blandt kattene eller en gæst ??

Er det ikke en katteklub der står bag fremvisningen på Roskilde Dyreskue ??

stille regn, buldrer i det fjerne…

I dag ved jeg ikke helt om jeg synes 20 stk var en god ide :confounded:
Håret gør ondt og huset lugter af værtshus :laughing:

7 Synes om

Jeg vil tro at det var en gæst.
Kan ikke forestille mig at det var en udstiller…det må man ihvertfald ikke håbe :smiley:

Endelig får vi også regn, det kommer lige så stille, super dejligt så blomster osv ikke tager skade :smile: her er pt ingen buldren :slight_smile:

2 Synes om

Kan heller ikke forstille mig det er en udstiller, men selvfølgelig kan udstiller jo heller ikke have kendskab til alle racer, men så plejer man jo at henvise til andre, der ved mere om den given race :slight_smile:

men er det ikke en raekatte klub der stå bag, så kan udstillerne jo være hvem som helst :wink:

Det er dem her der står bag, så ikke en katteklub med som private
http://www.mis-dyrskue.dk/pages.aspx?pageid=18

1 Synes om

Det var da godt at jeg kun købte en kølemåtte, for indtil videre er jeg den eneste der har brugt den. De vil gerne snuse til den, men ligge på den, nej føj da. Har prøvet at flytte den lidt rundt efter hvor de helst vil ligge, men så bliver den plads fravalgt indtil jeg flytter den igen. :rolleyes2:

2 Synes om

Men tilgengæld er de fleste, så vidt jeg husker, jo stærkt integreret i den etablerede katteverden? :slight_smile:

Så er jeg tv-pakkeløs - i hvert fald fra juli. Selv den lille pakke er monsterdyr herude, fordi den skal købes via antenneforening. Og når jeg nu næsten kun ser DR-kanaler, har jeg allerede betalt for det 1 gang via licensen. Jeg slipper dog ikke for at betale 200 kroner i kvartalet i kontingent til antenneforeningen for stadig at kunne få bredbånd via antennestikket. Men det er bedre end 607 kroner for en pakke med kanaler, jeg er ligeglad med.

4 Synes om

Jeg har været TV-pakkeløs i tre år og det har jeg ikke fortrudt et eneste øjeblik :thumbup:

Jeg har tv2 ved boxer og ellers bare dr1 kanalerne.