Tanker i Juni

Takker :smile:
Et par af navnene kender jeg da, og vil bestemt ikke forvente at nogle af deltagerne er sådan et papøre.

Både vores yngste søn og datter bruger en cromecast og ser gratis kanalerne på TV via mobilen
sønnike bor også i boligforeneing, men han skal heldigvis ikke betale et grundgebyr,

Jeg har nemlig også en Chromecast, så jeg forventer selvfølgelig stadig at se tv på tv-skærmen :slight_smile:

Når jeg stadig skal betale til antenneforeningen, er det jo, fordi jeg skal bruge deres antennestik til bredbånd. Så det er vel et eller andet sted rimeligt nok.

Hvilket selskab er boligforeningen låst til, sønnikes er låst til yousee og han har bredbånd gennem dem men betaler ikke den faste anetenne afgift og har faktisk et godt og billigt internet gennem dem.

Nu må der godt snart dukket et hjem op til Tootsie, hun fungere bare slet ikke med de andre og bliver mere og mere miserabel at se på :cry:

Søger hun hjem som ene mus, eller kan hun bo i en flok?

Hun skal helt klar ud som ene kat hos rolige mennesker, men gerne med hund, hun elsker Bella <3

Det er også YouSee, men jeg har undersøgt det, og YouSee mente faktisk slet ikke, jeg kunne opsige min tv-pakke, hvis jeg ville have bredbånd. Det mente antenneforeningen så godt, at jeg kunne. Jeg ved ikke, om det har noget med forskellige aftaler at gøre.

mærkeligt. sønnike meddelte bare da han flyttede ind at han ikke ønskede TV, og bredbåndet købte han i den lokale Yousee butik og fik det til den særaftale, som der er, nu han er låst til at bruge Yousee, han betaler 650 kr i kvartalet mener det var en 100/20 Mbit til prisen

I min boligforening skal vi betale for den lille pakke, om vi så ser den eller ej. Det bliver trukket over huslejen.
Til gengæld kan vi få billigt internet hos Århus Bolignet. Jeg giver 165,- for en 80/80 forbindelse.
YouSee ringer hele tiden for at spørge om de ikke skal levere bredbånd til mig og når jeg oplyser min pris, så kan de godt se at de ikke kan være med

Note til mig selv: køb nogle gode gummistøvler! :tihi: havde glemt hvor vigtige de er, når der luftes hund i skov i regnvejr! Så det må indkøbes snarest muligt - skal nok lige vente en lønseddel, så jeg får et par gode støvler, men det er vist noget jeg skal prioritere! :tihi:

1 Synes om

Chili har ikke haft godt af at være så længe alene hjemme i weekenden. Hun er helt forfærdeligt opmærksomhedskrævende :persevere:

1 Synes om

Så må du jo give den lille skat noget opmærksom hed - hvad med Asani, kræver han ikke nærvær? :yum::yum::yum:

2 Synes om

Kan jeg give Fiona for meget vådfoder?

Hun bad om at få Cosma Nature og i dag har hun ædt 4 af de små dåser med 80 g i :open_mouth:

Hvis hun ikke tigger Cosma så sidder hun og gumler tørfoder.

Holdnumagle som hun æder :wink::joy:

4 Synes om

Husk, at Cosma ikke er fuldfoder. Men det ved du jo sikkert godt.

Nej, Asani kræver bare mad :hoho:

1 Synes om

Hun får tørfoder ved siden af - så hun bliver dækket ind :grinning:

1 Synes om

Nej, men jeg ville nok foreslå at købe en masse 400 grams dåser :stuck_out_tongue_closed_eyes::smiley:

3 Synes om

De små var med som noget reklame noget.
Cosma Nature fåes vist kun i 280 grams dåser og dem har jeg et lager af. Men det svinder godt nok i det hvis hun fortsætter på den her måde.
Det ender jo med hun skal have sin egen linje i budgettet :joy:

De findes ihvertfald også i 80 grams dåser… Ellers er vores dåser helt forkert… For vi køre med 80 grams dåser, da vi har en aby der ikke kan tåle ret meget vådkost… :yum: