Tanker i Juni

Det meste af de 179,- går vel til en fin papkasse, løn til nogen der pakker den samt forsendelsesomkostninger…
VH
Susanne

Jeg har kigget på det for noget tid siden, og jeg holder mig væk på grund af prisen.
Det må være billigere at købe i Petworld eller Maxizoo.

1 Synes om

Galten er nu temmeligt meget i Østjylland :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Jeg har for sjov skyld og narrestreger bestilt en kattebox. Nej, det er sikkert ikke pengene værd, men jeg er ret glad for overraskelser :ups:

4 Synes om

Engang imellem er der et lyspunkt i at have diabetes 2. Man får nemlig tilskud til foddame - så nu har jeg totalt happy feet! :grin:

Nu skal Mingus vaskes, der skal pakkes, og så er vi klar til at smutte i spjældet i weekenden :grin:

2 Synes om

Så kan jeg godt forstå, de har gemt den godt væk :open_mouth:

1 Synes om

60 æbler omstruktureret til æblegrød og sat på køl. Stort dybt alu-fad hentes på hotellet imorgen. Lørdag morgen rystes det hele sammen til en kæmpe portion gammeldags æblekage med makroner og flødeskum = dessert til folket der deltager i show middagen på FÆNGSLET. Hvad en formand dog får raget til sig af opgaver :rolleyes: Så mangler jeg “kun” imorgen at få kogt kartofler til kartoffelsalat og pasta til pastasalat til frokost søndag til dommere, stewarder og arbejdsheste! Og skinke til samme… og kryddersmør… ooooog så er der lige cirka 10.000 andre ting jeg skal huske imorgen!

5 Synes om

Uhm!
Jeg elsker at få Susanne-mad som steward :smiley: Du laver også madpakker til Herning, ikke? :wink:

Tjo… det kan da godt være, det kan i hvert fald nåes endnu :slight_smile: Kommer lidt an på om vi får kølekapacitet til det deroppe; vi får ikke så meget plads iår, så jeg har ikke helt en plan endnu. Men det kommer :slight_smile: (Hvis du kan lide wraps, så er det menuen til jer på lørdag - de er dog købt ude i byen. Wraps med hhv. kylle/bacon/karry, laks samt roastbeef med mild peberrod, chips og frisk frugt. Søndag kartoffelsalat og pastasalat, skinke, brydebrød med kryddersmør, chips og frisk frugt)

1 Synes om

Muums! Wraps er godt (y) :smiley: Lækker menu! Snig lige lidt ævlekage ind om muligt :grin: (Forkælet steward? Jeps!)

Doh!
Herning bliver der ingen stewardtjans til mig. Tiden skal tilbringes sammen med Mingus og lillefyren - det er hans første udstilling :hjerte: Det må blive næste år :slight_smile:

1 Synes om

Det var måske noget af det, jeg kunne savne ved at gå steward i Herning - Susannes madpakker! :smiley:
De plejer at være lige i skabet! :smiley:

1 Synes om

Jeg har også besluttet at bruge nogen af kattenes lommepenge og se hvad det er for noget.

Det bliver spændende at se hvad vi får tilsendt.

De støtter iforvejen kattens værn fast hver måned.

Jamen selvfølgelig da. Fik Alvin chippet i februar, både for sikkerheden hvis han skulle slippe ud, han er også øretatoveret, men især for at jeg kunne købe en sure feed han kunne bruge. Han vækker mig jo seneste kl. 04 hver nat, for at få mad, og så løbende indtil jeg står op.

Emina overspiser og kaster op, så hun kan ikke have fri adgang til foder. Ergo sure feed løsningen. Men den vil ikke register hans chip. Prøvede så lige den løse chip der er med, for at tjekke om jeg gjorde det rigtig. Jojo det gør jeg, det er Alvins chip der er problemet. :ahhhhhhh: Det får lige et forsøg mere i morgen, men øv hvor jeg ikke orker at skulle have ham til dyrlæge bare for at få tjekket chip. Men det er dælme også surt at bruge så mange penge på en sure feed, som jeg så ikke kan bruge. suk

Der er nogle som har haft problem med at Surefeed ikke vil registrere chip’en, fordi enkelte chips kører på lavere frekvens.

Det er muligt at ændre indstillingen på Surefeed, så frekvensen den kører med bliver højere. Det kunne da være et forsøg værd at se om det virker, inden du søger dyrlægen.

1 Synes om

Mange tak! :tak: Det vil jeg tjekke før dyrlægebesøge. Er sikker på at Alvin vil sætte pris på ikke at skulle afsted.

Ih, du skulle da have sagt til - jeg kunne sgu da godt have kogt noget pasta i morgen!

SureFlap sendte mig en ny chip, som jeg så fik smidt i Levi, da hans ikke virkede (trooor det var noget med at dyrlægen lige gjorde det gratis, da jeg alligevel var der med en anden kat, tog 0,5) :slight_smile:

1 Synes om

Gad vide hvordan morgener er hos ikke katte ejere. :tihi: Jeg sover på første sal. Gammel Frida sov hos mig i nat. Så kom første miauv fra haven. Mig ned af trapperne åbne døren og Alfred farer ovenpå - til madskålene. Mig ind i seng igen. 10 minutter efter - endnu et miauv fra haven. Mig ned af trapperne igen. Så kommer Fiona. Hun skal altid lige kæles for på vej op af trapperne. Så mad! Der skal spises meget hurtigt, for det har været en laaaang og spændende nat. Lidt efter står hun på min mave i sengen og skal lige nusses lidt inden, den helt store sorignering begynder. Og så er det jeg går på Kattegale, jeg er ligesom i gang ik. :hoho: go dag til alle! :danse:

10 Synes om

Netop landet i Kastrup, fra vi landede til jeg stod med min bagage gik der maks 25 min, det må være rekord. Nu er der så en halv time til mit tog går, så lige 3 1/2 time til Århus og hjem til mine højt elskede og meget savnede misser :heart:

8 Synes om

Det er et tæske godt spørgsmål :slight_smile:
Her begynder Sugieh at krasse på døren og flå i gulvtæppet udenfor soveværelset når hun hører vækkeuret bimle. :slight_smile: I weekender er hun ret præsis også selvom det ikke ringer :roll_eyes::grin:
Brian hyler når han opdager Sugiehs gøremål og så står jeg op :grin:
Vi følges ud til trappen, hvor vi finder ud af hvem der skal ned først, jeg venter for ikke at skvatte over en kat i høj hastighed der vælger at stoppe op midt på trappen for at se om jeg er med :face_with_raised_eyebrow:
For enden af trappen er der foderstation og foderbrædtet fyldes op med tørt. Det har ingen interesse for lige om et øjeblik tager jeg vådt ud af skabet og inden jeg får set mig om sidder der tre misser ved køkkendøren og er HELT klar :sunglasses:
Der hældes vådfoder op i to skåle og vi følges ad ud til trappen igen… nu med lyd på alle sammen :laughing:
SÅ er vi stået op og dagen for mennesker kan begynde :hugs:

8 Synes om