Tanker i marts 2018

Sidder med morgenkaffen ved 7-tiden, da det pludselig banker på døren. Jeg havde lige set genboen udenfor og gættede på, det måtte være ham. Men jeg kunne ikke lige regne ud hvorfor.

“Har du sat en kasse ud til genbrug i går aftes? For det ligger spredt ud over det hele nu.”

:argh:

Så skyndsomst ud i kulden og samle alverdens papemballage sammen fra vejen og - heldigvis kun - en enkelt nabohave. Dejlig frisk start på dagen - eller noget … :dohdoh:

3 Synes om

Om en uge snittes de små og Hildi og vi tæller ned til de skal ud i nye hjem :slight_smile: Det er som altid både vemodigt og tiltrængt :smiley:

6 Synes om

:grin:

Har de alle fået nye hjem?

Og det sner stadig her :frowning:
Vi har godt nok fået meget…

Nu må det altså godt stoppe for vi skal jo ud at køre langt i morgen, vi skal jo hente ham den stribede :slight_smile:

Og jeg bliver virkelig ked af det hvis vi ikke kan komme af sted …

1 Synes om

:snowman: :snowman:

Heldige dig med alt det dejlige sne, OM jeg begriber at det ikke kommer til København :grin:

Tror ikke, at sneen bliver et problem i morgen Lisbeth – i skal jo nordpå – og fra København og opefter er der ikke så meget som et fnug :blush:

1 Synes om

Det er synd for dig at du ikke har fået noget sne endnu…

Ja, der er måske ikke sne nordpå, men det er der her og nok de først 100 km vi skal køre så det er jo svært at komme igennem det.
De advarer her mod al unødvendig udkørsel nu…men…det er jo meget nødvendigt at hente en mis ikk’ :laughing:

7 Synes om

:grin:

Jeg vil mene, at dét at hente mis er LIVSVIGTIGT – så jeg ville ringe til Falck og få dem til at køre foran jer med en snerydder.
Det siger de helt sikkert ja til – for de kan sagtens se, at det er NØDVENDIG kørsel.

1 Synes om

Det vil jeg gøre i morgen hvis vi ikke kan komme af sted …jeg er sikker på at de godt kan se at det er MEGET nødvendigt at vi kommer af sted :grin:

1 Synes om

Jeg må fluks på biblioteket - dvd´en “A streetcat named Bob” er endelig kommet

  • jeg har ventet i månedsvis. :venter:
    Heldigvis er det jo til at færdes ude - nul sne :wehu:
4 Synes om

har brugt formiddagen på at sætte 16 nye børster på min kost…så nu bli’r det lige straks forår

1 Synes om

Sne, sne, sne, sne… Over det hele. Og det bliver ved :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Synes om

Ikke antydningen af et fnug. Men til gengæld det smukkeste solskinsvejr kun afbrudt af lidt skyer, der trækker indover. Vi har stadig varme i radiatorene (de slukkede for varmen kl. 8 i morges). Heldigvis. For det er kooooldt og det trækker ind fra vinduer og vægge.
Jeg sidder længst væk, med computeren foran mig og en kop varm kaffe. Holder lige pause fra at spille lidt Minecraft. Knægten har stadig feber og hoster lungerne op, så han spenderer dagen inde i sin seng i godt selskab med sin ipad. Ind i mellem mødes vi i gangen eller han kommer glædesstrålende ind i stuen og fortæller om det spil han har gang i. Godt humøret er højt. Han var godt nok sløj og slatten i går.

1 Synes om

Uf. Det var da en brutal morgengymnastik!

Så er der for første gang en kat, der har været oppe at kravle i hegnet!

Chili havde kig på noget på den anden side af hækken, lå på lur, satte af - og så sprang hun op ad en af stolperne og hagede sig fast i den. Mere blev det så ikke til, men nu har hun opdaget, det er muligt, så nu kan alt jo ske :slight_smile:

Jeg kan selvfølgelig ikke vide, om det er første gang. Jeg holder ikke øje med dem, hver gang de er ude. Men jeg tror det alligevel. Hun så også helt overrasket ud :slight_smile:

3 Synes om

:blush:

Er der mon en tråd om, hvordan din indhegningede have ser ud?

Jeg har den liggende her på sofabordet, købt for 39,95 i Elgiganten online. Må altså finde tid til at se den :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Der er alt for stille i hytten, manden og den lille tager en lur - og det gør alle kattene også. Så har det hele for mig selv. :joy:

Der er ballade i det lille hjem…
Stine mener at det er dybt uretfærdigt at døren til løbegården ikke konstant står åben, kulden til trods…
Ja, hun synes da det er koldt for poterne, men enhver ved jo at vejret kan være blevet til sommer om 5 minutter, så skal man kunne komme ud :wink:

7 Synes om

det blæser
det sner
det fyger
:ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:

Hvor er det I skal hente ham Lisbeth?
Jeg krydser fingre for, at I kommer afsted :kryds:

1 Synes om