Tanker i marts 2018

Så skulle der være en mulighed for de små stribede ikke kommer til at tænde for kogepladerne igen.

3 Synes om

Ja…selv Tommy sagde at vi jo måtte have en til ham hvis nu han bare skulle trisse rundt alene.
Jeg svarede at vi jo kunne tage en sød husmisse-killing fra et internat (hvad jeg ønsker meget)
Så var det at Tommy sagde…ja, hvis vi altså ikke kan finde en Minions til ham (abyssiner)
Men lad os nu se…i aften har Tændstikken ligget og sovet sammen med Pollo…og Isolde sniger sig efter ham når han går rundt (IKKE så han opdager det, han skal jo ikke tro at hun er interesseret i ham :joy:)

10 Synes om

små hjerner, små fornøjelse! :klappe:

Puha :smiley: det er med et lille sug i maven, at jeg har tilmeldt mig til udenlandspraktik.
Som det ser ud nu, skal jeg 2 måneder til Volda i Norge. Det bliver en stor oplevelse.
Det er første gang jeg skal rejse alene.

6 Synes om

der er altså skattemæssige fordele ved ikke at sove …der er 2 i køen …og en kop kaffe og en softice tilbage i skat

4 Synes om

Jeg er stadig ikke morgenmenneske, men det kan jo ikke hjælpe, når nu det er kursusdag, håber jeg består igen og ikke mindst ikke hoster for meget i dag :smirk:

Det lyder spændende, Blancka. Det bliver uden tvivl et plus for dig, at du udnytter den mulighed.

1 Synes om

Enig, lavt blodsukker kl 3 havde den fordel at jeg jo så alligevel var vågen og kunne checke. Og endelig er det lykkedes at skrue det rigtigt sammen, men ikke savner det i hverdagen.

1 Synes om

Jeg glæder mig, og ja det er helt sikkert et plus. Det vil give mig en kæmpe personlig udvikling. Så er klar :slight_smile:

Vi fik også tjekket vores SKAT halløj i nat og det ser meget godt ud, nu kan vi skifte 5 vinduer i huset. :clap:t3: + der er penge tilbage til opsparingen også. Og så skinner solen så flot idag. :relaxed:

7 Synes om

NÅ …det sner tæt til en afveksling …håber DMI får ret når de siger at det går over i tø og regn …de -7 de lovede i nat var +1 her …og var det -12 nordpå…

… men fra torsdag og lang tid frem står den igen på minusgrader :frowning:

Jep, forår har lange udsigter :frowning:

Nemlig. Lige som man tror, at nu kigger foråret forbi, så …

Modul 2 er overstået indrømmer jeg tvivler på jeg består. Helbredet var ikke rigtig med mig, så nu vil jeg kravle under dynen og håber på jeg kan sove for hoste og ørepine:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

Jeg købte disse knitrebolde for år siden. Ingen af mine katte har gidet lege med dem. De har ligget i deres legetøjskasse og Joy må have stået pp hovedet deri og gravet sig frem til dem.

De er det bedste i verden lige pt.

1 Synes om

Trold kan tæmmes…
Ok…så bliv da her…når nu du ikke kan finde ud af at tage toget tilbage hvor du kom fra…sagde Isolde til bøllen :heart:

23 Synes om

Hvad endte bøllen med at hedde - hvis det stod til Isolde hed han nok “Skrub af” :grin:

Men rappenskralden har altså overgivet sig - betyder det så også ture i barnevognen til den lille? :laughing:

2 Synes om

Ja, det med navnet er vi ikke helt med på endnu…jeg syntes jo Alvin.
Og det kalder vi ham nu, men jeg kan bare ikke rigtig lide at give dem nyt navn…
Tommy syntes at han skal hedde Knud.
Og det kom han på i aften da vi så Matador.
Der siger det ene barn… Det må du ikke Knud…og det siger vi godt nok tit til ham den lille bølle…det må du ikke :joy: for han laver numre hele tiden…og sjovt nok, jeg havde sådan ønsket mig en som bare var en rigtig bølle… og DET FIK jeg :smiley:
Det med barnevognen…den må vi se på…er ikke sikker endnu, men hun er meget mere fortrolig med ham i dag. Hun har også spist af samme tallerken med ham i dag…hun snuppede hans kogte kylling…uden at knurre (råbe MEGET højt) af ham :laughing:

6 Synes om

Jeg fik varer forleden fra Zooplus og havde bl.a bestilt denne her.
Hold da op hvor den gjorde lykke for ham den lille bølle.
Han har i over en time forsøgt at slå den dumme fugl ihjel.
Det er næsten lykkedes, ihvertfald kan den ikke synge mere :joy:

Næste gang jeg skal bestille derfra skal jeg da have et par stykker…for det var et hit :slight_smile:
Spielmäuse für Katzen & Katzenbälle günstig kaufen | zooplus

4 Synes om