Tanker i marts 2018

Nu er det, jeg bliver nysgerrig … hvorfor må vi ikke se Tommys ører? :mouse:

4 Synes om

Fordi de er store som tekopper :joy:

3 Synes om

De er også et hit her i huset og så ‘kaninmus’. Kaninpels rullet sammen som jeg køber på diverse udstillinger. De bliver gumlet i stykker og jeg har flået kanin i det meste af huset :joy:

2 Synes om

Det var da et skønt billede, godt hun har overgivet sig.
Du har vundet ugens billede-konkurrence, måske næste uge skal være noget med ører? :rofl: altså kattenes!

8 Synes om

Det stemmer jeg for :joy:

1 Synes om

Når man sidder ved sin computer og retter opgaver, er det en rigtig god overspringshandling liiige at se om der skulle være nye indlæg på Kattegale :wink:

6 Synes om

Er det stedet, hvor du var @louiseogbuster ?
Tidligere ansatte fortæller om 'forfærdelige' forhold hos kendt café: Medarbejder var bange for at komme ud fra toilettet | BT Danmark - www.bt.dk

1 Synes om

Ja, det er lige nøjagtig der…
Havde ikke set at det havde nået BT, kun at det havde nået den lokale TV2

1 Synes om

Håber du kom nogenlunde helskindet derfra … :blomst:

2 Synes om

Jeg formåede at smutte da jeg kunne se hvem han i virkeligheden var, lad mig sige det sådan. Der gik kort tid før jeg mærkede hans usunde personlighed - og da jeg var sikker på at det ikke var mig den var gal med, sagde jeg op.
Jeg har aldrig været placeret derinde af kommunen, jeg søgte selv jobbet, var til samtale og fik jobbet.

Jeg kan fuldstændig genkende det folk i artiklen siger.

Og har fundet ud af at en kollega på internatet har været i forhold med Brian, kollegaen har samme opfattelse som jeg.

2 Synes om

Det er godt nok kedelig læsning :frowning:

På min forhenværende (offentlige) arbejdsplads, gik folk ned med stress konstant (jeg var Arbejdsmiljørepræsentant) og alligevel fik den en glad smiley på Arbejdstilsynets hjemmeside! Så hans grønne smiley giver jeg intet for.

3 Synes om

Har lige fået en sms fra Island, fra et nummer, jeg ikke har i mine kontakter … der står: Er dette dit nummer?
Intet andet …
Jeg har svaret, at det kommer an på, hvem der spørger :grin:

Edit: Det var en af mine mange søstre, der ville høre, om hun og kæresten kunne overnatte hos mig i næste måned :ok:

9 Synes om

2/3 del færdig med oprydning og rengøring af mine 5 bogreoler.

Nu slapper jeg af med en god bog jeg havde glemt jeg havde og en kop varm kaffe, velfortjent.

3 Synes om

Jeg var et lignende sted hos Horsens Kommune for 15-17 år siden. Havde selv søgt det og fået det og undrede mig over hvorfor den kollega, hvis job jeg skulle overtage stort set intet sagde den dag jeg mødte hende; hendes sidste arbejdsdag hvor hun lige skulle vise mig rundt. Lederen var en bette klam psykopat - punktum. Og jeg er da tålmodig til en vis grænse, men jeg endte da i fagforeningen på et tidspunkt. De var forstående til et vist tidspunkt… og så prøvede jeg 3 måneder mere. Men så blev det en dag nok, og jeg lider jo ikke i stilhed, så jeg tog det helt store slagsmål med tumpen - råbte og skabte mig fuldstændigt idiot mens han bakkede ud af salen mens jeg fortsatte :slight_smile: Det føltes s**me godt at få lukket den indre vulkan ud på en latterlig lille mandsperson, der pludselig så bange ud :slem: Derefter trampede jeg igen hen i fagforeningen, som tilfældigvis lå 500 meter henne ad gaden. Pludselig kunne de godt genkende historierne, for jeg var den 3. medarbejder i træk der blev chikaneret. Jeg fik af A-kassen lov at sige op uden karantæne - TAK for det! De tilbød at skrive min opsigelse, men jeg kunne godt selv og lagde ikke fingrene imellem da jeg forklarede Horsens Kommune om daglige chikanerier på en af deres arbejdspladser. De ikke så meget som svarede udover at de havde modtaget min opsigelse. Fuck Horsens Kommunes HR afdeling - rent ud sagt! Senere på året afholdt fagforeningen møde om arbejdmiljø og henviste til mit tilfælde som det værste de havde set i mange år - jeg tror nok jeg er heldig at jeg er så robust, for de 2 kolleger før mig slap ikke nær så “let” fra det :frowning: Det er ærgerligt at det er SÅ let at være psykopat når først man er blevet leder - hvordan kan man forvente at folk skal komme på arbejde når deres dag er ødelagt fra de vågner om morgenen. Skvadderhoveder i kommunerne - helt ærligt.
VH
Susanne

7 Synes om

Øv her gik jeg ellers og tænkte at det var et rigtig godt initiativ med den café pga alt det rosende, der har været skrevet om den. :persevere:Godt du kom væk derfra!

1 Synes om

Tæt tåge…som i TÆT…ærtesuppe …sigt 5 -20 m, pas på derude

Nu bliver jeg jo nysgerrig - hvor mange søstre har du da (hvis det da er ok at spørge!) :slight_smile:

7 … og 2 brødre :smil:

1 Synes om

Hoooooooooold da helt op - der er dæleme lagt op til leje af det store forsamlingshus til familiefesterne :wink:

Og med børn og påhæng og jeg ved ikke hvad - så bliver det nogle fødseldagsgaver henover året :slight_smile:

Jeg har en bror; to børn er vist ganske normalt i DK. Er store børneflokke standard på Island eller?