Tanker i marts 2018

:lol: Har lige for første gang oplevet Sigga på jagt i haven. Der var noget, der puslede i bunden af haven (for tobenet lignede det en lille stump plastik, men for Sigga var det helt sikkert et spændende bytte). Hun sneg sig langs med hegnet og stivnede en meter fra stedet. En lille puslen fik hende til at gå helt ned i benene og langsomt nærme sig -næsten i slowmotion. Lige da hun var 10 cm fra plastikstykket fik et lille vindpust det til at rasle - og Sigga blev så forskrækket at hun sprang en meter op i luften. Rovdyret stormede ind ad døren og faldt nærmest over sine egne poter :smiley: Som hævn har alt legetøj i stuen nu fået en på lampen, så det forstår, at det ikke skal rasle!

12 Synes om

:doh: Vores internet, tv og fastnet har ikke virket siden fredag aften, er ved at være godt træt af det!!! Michael fik så fat i dem søndag morgen. Og de kunne godt se der var fejl på vores linje, så han har slået noget midlertidigt tv/net til og det tv fryser hver minut så det er til at blive tosset af, og af en eller anden grund vil nettet kun virke når jeg skal på KG, men ikke facebook, zooplus osv. ! :argh:

  • Og den lille har taget min mobil, og kan bare overhoved ikke finde den - det er virklig én god mandag… :besvimer:

:klappe: Efter at have ledt efter mobilen hele dagen, fandt jeg den endelig i bunden af hendes legetøjs kasse self. det sidste sted jeg har ledt efter den. Da jeg hurtigt lige havde kigget i kassen, men den lå godt begravet der i.

5 Synes om

Har lige sat mig med kaffen - efter først at have fodret kattene med vådt og tørt, lukket kattene ud og ind i flere omgange, tørret op efter kattene, der begge har kastet op - og så selvfølgelig fodret kattene igen, for nu er maven jo tom!

:argh:

7 Synes om

NØDHJÆLPSSTOPKNAP til killing søges :joy: Ikke blot færdige løsninger men også gør-det-selv-samleprojekter har interesse! Stakkels Ease bliver jagtet og jagtet og især hans hale har taget en masse slag i dag (ok, han er selv med på det meste om end han synes hun er dum, når hun fanger hans hale, for det kan godt gøre lidt nas) . Jeg får normalt fejet på 10 minutter, men fordi jeg fik hjælp i dag, tog det kun 41 (!!!) minutter :joy: Killing har leget uafbrudt fra kl 9.15 og har først nu kl 13.05 smidt sig for en lille lur. Ease udnytter også tiden til at samle kræfter til næste runde. Og jeg vil prøve at få udført lidt andre huslige pligter mens røvbananen sover :joy: Der er aldrig nogen, der har påstået det er nemt og roligt med killing i huset :joy:

9 Synes om

Nyd det så længe det varer.
Alle 4 sover også het i huset - schyyy ikke vække dem :grin:

1 Synes om

Oh I will :joy: Og i lige måde :joy:

1 Synes om

Hmmm. Hvem mon det er, der har spredt blade fra en potteplante og lakridser (fra en lukket pose!) ud over hele køkkengulvet, mens jeg har været på arbejde…?

4 Synes om

:klappe2: Endelig virker nettet, tv, og fastnet igen - det var en større operation som endte i nyt boks. Og kan se på min mail vi får pakker fra Zooplus på fredag. Bliver spænende om det nu også passer, syntes da ikke før der har stået leverings dato. :huh: Har lige bestilt og det stod i mailen med bekræftelsen af min order.

1 Synes om

Er der nogle der kan svare på hvorfor ALLE katte i husstanden skal på bakke og skide BIG TIME ca 5 minutter før der kommer killingekøbere…
Huset stinker værre end udenfor hvor de lystigt kører gylle ud :roll_eyes::tired_face:

8 Synes om

De vil da bare ikke rejse hjemmefra :joy:

1 Synes om

Er det ikke meningen, man skal give killingekøberne et realistisk billede (herunder lugt) af, hvad de kan forvente sig, når de køber kat fra dig? :stuck_out_tongue:

4 Synes om

Af samme grund, at de alle går i bakken lige efter den er tømt ! :hmpf:

5 Synes om

Wuhu! :wehu: For første gang i næsten 2 måneder med egen fuldt virkende computer!! :rock:

6 Synes om

33 minutter til fri - nu er det ved at have været en lidt lang dag, men DAMN jeg har fået noget for hånden :smiley:
De her lange kontor-eftermiddage fra kl 15-17 byder på arbejdsro, så man kan få lavet noget af det der kræver de tunge lovbøger fundet frem :smiley: I LOVE IT! :smiley:

(jeg havde aldrig troet for 10 år siden, at jeg havde fundet lovgivning spændende, men virkeligheden er blevet en anden nu :ups: )

7 Synes om

Jeg er lige kommet hjem og i det jeg træder ind ad døren, er det første jeg bemærker, dunsten af kattebakker
Så jeg smider jakken og går i gang med at tømme bakker med det samme … når næsten ikke at smække låget på 1. bakke, før der sidder en kat i den :roll_eyes:

4 Synes om

Så var det sgu da også på tide at du fik gjort rent på toilettet, når den stakkels kat nu var så trængende! :p:

6 Synes om

Samme her, det er 100% sikker når bakkerne er tømt så skal de alle lige op og lave 1 og 2 ! :argh: Det er så typisk, haha…

1 Synes om

Grunding støvsugning, da jeg får venner på besøg i morgen som skal hjælpe med noget praktisk, og den ene er allergisk overfor kat. Og meget tiltrængt backup af min computer. Det har længe været min plan at gøre det fast en gang om måneden, men der går gerne et par år imellem. :s:

1 Synes om

Træt med træt på … mangler kun at lukke øjnene og så sover jeg
Nok lidt for sent på dagen til en morfar …