Tanker i marts 2018

Ih altså syntes jeg er en smule utålmodig lige pt…
for det første må jyrak altså godt snart åbne for tilmeldingerne til Horsens - jeg har to basser jeg skal have med, og skal have sendt link til en veninde der kommer med flere curls ! :hjertehop: glæder mig SÅ meget til andre curls end mine… :stuck_out_tongue: selvom mine selvfølgelig er de skønneste…

For det andet må det godt snart blive April - så jeg kan få årets konfirmation overstået, nøjh hvor jeg bare ikke orker en HEL dag med min faster… og jeg var jo så letsindig at sige vi nok skulle komme - blot for at undgå endnu en omgang sentimental pladder om hvor hårdt det altså er at være hende…

Nåh ja, også tænker jeg da egentlig også godt det sidste må falde på plads med afhentning af min nye dreng :smiley:

6 Synes om

Sidder i sofaen med to sovende katte på benene men tv’et er slukket og fjernbetjeningen ligger på spisebordet :flushed:
Skulle jo først lige læse KM som lå i postkassen idag :wink:

2 Synes om

Hvad laver fjernbetjeningen på spisebordet i første omgang? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Der spiser jeg min morgenmad :wink:

Se, den ligger lige dér :grimacing:

5 Synes om

4 Synes om

Lider jeg tit af :wink:

1 Synes om

Det er ofte en kronisk lidelse … :troste:

3 Synes om

10 dages påskeferie :grin: Skøøøønt :grin:

4 Synes om

Og 12 dage til mig :ok:

3 Synes om

Ikke herhjemme, her kommer og går det :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Isolde kan virkelig ikke lide at have den body på :disappointed_relieved:
Hun ligger bare og er trist hele tiden.
Spiser dog sin mad og ligger sig så igen.
Lige før tog jeg bodyen af og hun var så glad.
Trillede rundt og strakte sig glad op af mig.
Der gik dog ikke mange minutter for hun slikkede og slikkede i såret, og bed i det også.
Så nu har jeg givet hende den på igen…så synd for hende :frowning:

1 Synes om

Jeg er temmelig sikker på hun nok skal overleve et par dage med den på.
Kunne jeg have ret i at det næsten er mere synd for dig :thinking::grin:

2 Synes om

Ja, det gør hun jo nok :slight_smile:
Ja, det er lige før du har ret :laughing:
Og dog…hun er virkelig trist og ked, kan slet ikke kende mit lille livstykke :heart:

2 Synes om

Vi har snakket lidt garn i min praktik, fordi vi var flere på kontoret, der enten strikker eller hækler, i den forbindelse fortalte jeg om garnudsalg, min favorit butik… I dag var både jeg og to kollegaer så heldige, at de besøgte butikken første gang, de var enige om, at der skulle de ud igen :tihi: Jeg var heldig, fordi deres besøg gør at jeg kan tage ud og købe garn til et lækkert brugbart minde om mine 8 uger hos dem :hjerte: Jeg har været så heldig med den praktik, jeg har arbejdet med spændende opgaver og fået lov at være en del af hverdagen, uden skelen til at jeg kun var der i kort tid! Og blev oveni kun mødt af glade smil, da jeg sagde som det var, at jeg ikke var afvisende for at jeg ville søge tilbage på et tidspunkt :smiley: Nu glæder jeg mig til, at finde det perfekte projekt til at bruge min afskedsgave fra kollegaeren til :smiley:

Men jeg glæder mig også til at komme ud og prøve krafter med nye udfordringer og møde flere nye mennesker! :smiley:

5 Synes om

Men oveni det triste med at Isolde er ked af sit tøj…så er det da godt at vi har fået ham den lille Alvin :heart:
Ham er der godt nok krudt i.
Vi kan ikke mærke på ham at han blev snippet i tirsdags, han drøner rundt som en lille radiobil her.
Har ALDRIG haft en kat før som er oppe på alt det FARLIGE som han er…han er oppe på de høje skabe, oppe på køleskabet, oppe på en hylde som sidder meget højt ude på badeværelset, han hænger i gardinerne…og jeg kan blive ved med de numre han laver…men hold da op hvor er vi vilde med ham begge to :heart: han er virkelig sååå dejlig :heart:

9 Synes om

Vægten her ved de små bøller i tirsdags var…Pollo (fede) 5,5 kg…Isolde 3 kg og lille Alvin 2 kg…
Småskravl sagde alle de store bøller her og var flade af grin :joy:

9 Synes om

Hvor gamle er det nu Pollo og Isolde er?

Glemte at fortælle misserne, at vi holder ferie, så de små betænksomme væsner vækkede mig kl. 5.30 :heart:

:argh:

6 Synes om

Der vågnede jeg også i dag, men det var fordi jeg var spændt på f1 kvalifikationen :ups:
Det ligedan i morgen tidlig, når løbet skal køres :slight_smile:

2 Synes om

Jeg var nærmest ikke hjemme i går og havde Joy med. Så Fiona og Theodor var alene hjemme med Chip.
Hold nu kaje de tager revanche for at være alene hjemme. Meget aktive for at sige det mildt. To stk MCO i firspring - det lyder til at huset er ved at falde sammen om ørerne på mig :slight_smile:

3 Synes om