Tanker i marts 2018

Ingen radio i dag - der er ikke noget jeg vil høre.
I stedet ser jeg Live fra Højskolesangbogen fra i lørdags :smiley:

ar derinde, det var så fantastisk en oplevelse - nu ser jeg det jeg gik glip af.

#metoo :heart_eyes::scream::sunglasses:

Har lidt ondt af Claus, han har tømmermænd og mig? Ja jeg har selvfølgelig en af de dage, hvor jeg tonser derud af med rengøring og oprydning :joy:

2 Synes om

Kan der ikke laves særskilt tråd til Formula 1 tanker 3331

4 Synes om

du må gerne komme på besøg her - hvornår kan du være her :slight_smile:

Ha ha syntes jeg har rigeligt at gøre her, har også en plan om at skulle slæbe staklen ud og købe flere lamper og et par hylder :joy:

Jeg er så heldig at en af vores venner, vil bruge noget af sin søndag på at hjælpe med at hænge ting op, så vi kan komme helt på plads :hjerte:

2 Synes om

De blev 1 år i oktober så lige knap 1,5 år nu :slight_smile:

1 Synes om

så er de vel som sådan færdigvokset?
5,5 kg er det ikke en ret høj vægt for en orientaler?

@galath har lige kostet mig 230 kroner :cry:
Hun snakkede jo så varmt om bogen ‘‘Stå fast’’ af Sven Brinkmand, så jeg reserverede den (og hentede hjem) på biblioteket.
Den fangede imidlertid ingen interesse hos mig, så jeg lagde den væk og glemte alt om den …
Så kom der rykker fra biblioteket og jeg fandt bogen frem og lagde den ud i bilen, for så kunne jeg svinge forbi biblioteket med den en dag … og glemte igen alt om den :ups:
Så kom der en rykker i min eBoks … 230 kr. for overskridelse af afleveringsfristen med mere end 30 dage + et erstatningskrav på 200 kr. :uha:
Jeg fik afleveret bogen i torsdags og har nu overført bøden for sen aflevering til biblioteket.
Men sådan gik det til, at Ingrid kom til at koste mig 230 kr. … jeg der troede vi var venner :venter: :vraele:

2 Synes om

Jo, jeg vil tro at Isolde og Pollo er færdige med at vokse nu.
Og jo, jeg tror nok at 5,5 kg er en pæn vægt for en Orientaler…men han er også glad for mad og nok lidt for tyk :grin:

1 Synes om

Endelig er min snot forkølelse ved at være over :slight_smile: ( den lagde mig på langs lige op til Nyborg udstillingen så jeg måtte melde fra, øv :frowning:

Mon ikke @anne_p’s Sami også vejer over 5 kg?

Så er jeg ved at skrive klager over Café Kaffegal. Har lige sendt en lang mail afsted til en person der hjælpe ed at være tovholder på hele dette projekt med klager, presse, kontakt til kommune mm.

7 Synes om

Mira og Juliets far vejede som fertil 5 kg. Men hankattenes vægt har jeg ikke det helt store kendskab til.

Mine piger ligger alle mellem 3.0 til 3,2 kg.

2 Synes om

Sami har været oppe på 7 kg

1 Synes om

Alviiin :venter: Skulle lige tjekke hvor Alvin var blevet af, går rundt og kikker og han ligger ingen af de faste steder. Så begynder jeg at kikke steder han ikke normalt ligger, og begynder at kalde på ham. Væk er han. Da jeg endnu en gang kommer ind i stuen, sidder han midt i sofaen, hvilket han ikke gjorde få øjeblikke inden. Ser ud som om jeg har vækket ham. Mit bedste bud må være, at det er lykkes ham at ligge bag den store pude i sofaen, uden at jeg har opdaget det. Det eller et af de berømte sorte huller som kun katte kender, og kan vende tilbage fra. :rolleyes: :hoho:

7 Synes om

Sådan nogle er der også her i huset; som oftest er det kattene der forsvinder i dem og de kan selv kravle ud igen. Af og til er det mine ting der forsvinder ned i dem, det er straks værre, de kan jo ikke selv finde ud igen :joy::wink:

Sami vejede som fertil da han var slankest 5,8 kg … nu vejer han 6,7 kg … en god fin størrelse for en dobbelt kastrat :joy:

3 Synes om

2 3 0 k r o n e r …! Det er jo sindssygt! Det er noget tid siden jeg har lånt fysiske bøger på bibleren, jeg er blevet lydbogs lytter, så at vi var nået op i de beløbsstørrelser er i den grad overraskende … for mig! Man kan jo købe bogen for de penge, og så have til en Latté også - formoder jeg!

Og havde det så bare været en bog der fangede … :frowning:

1 Synes om

Ja, jeg var også ret chokeret :uha:
Troede det drejede sig om 20 kroner …
De gebyrer er heller ikke noget der bliver skiltet med … jeg måtte lede efter den side, hvor der står hvad det koster, at aflevere for sent …
1-10 dage = 20 kr.
10-30 dage = 100 kr.
30+ dage = 230 kr.
Der varer nok lidt tid, før jeg låner noget på biblioteket igen … jeg kunne have købt mad til resten af måneden, for det beløb :surrender: