Tanker i marts 2018

Hvor var I henne med dem? :slight_smile:

Hvor er hun altså bare sød :heart:

Ja, vi må bare tage de sidste dage med.
Isoldes sår er også så fint så det ville være så synd hvis hun fik gnavet det op.

1 Synes om

Det kan også være en fejl ved pakningen, for det har vi prøvet med en killing, hvor chip og label ikke passede sammen :smiley:

Det er langt sjovere at sige det er fru formand der har lavet en fejl fyrre :joy::joy:

5 Synes om

Han er faktisk ikke en Wehnert på papiret :wink:

Helt vildt! Vi havde begge en rigtig god følelse i maven, og de svarede bare på de mærkelige spørgsmål, de har.

Rune fortalte også (jeg bliver nødt til at gå ud pga nerver) at veterinærsygeplejersken bare havde så godt et tag på Louis og klipningen gik så meget bedre end det andet sted.

Vi var hos Brunder Dyrehospital i Brønderslev :slight_smile:

6 Synes om

En bærepose af papir…det er lykken :grin:

Alvin har moret sig en stor del af dagen med sin pose :grin:

Jeg klippede hanken af i den ene side så ingen mis kunne …komme i klemme i hanken…

Og så er det at Alvin har slæbt den store pose rundt i huset i fuld firspring…hold da op hvor har vi moret os når den lille bølle tog hanken i munden og spurtede af sted…nu sover han…det kan jeg godt forstå for han har godt nok haft travlt i dag…Hvor jeg elsker de misser :heart:

10 Synes om

Nice try, men det er ikke min skyld :slem: #1: James er IKKE mit opdræt :slight_smile: Han er opdrættet af Tina - og han har pænt og ordentligt fået en chip som killing sammen med sit EU pas. #2: Han har i virkeligheden TO chips, for da han blev kastreret var der en kvik dyrlæge (nej, ingen nævnt og ingen glemt) der lige skyndte sig at chippe ham IGEN nu han sov uden at checke om der allerede var en!! Så Lykke, I BURDE kunne finde 2 forskellige chips på ham medmindre den ene er faldet ud :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Den info kunne vi godt have brugt inden vi betalte for nyt pas :stuck_out_tongue: Men det lyder da ualmindeligt skarpt af dyrlægen - vil da tro de fleste voksne racekatte, der neutraliseres, allerede har chip?

Den dyrlæge var da egentlig ikke for knøv, hvorfor tjekker man ikke sådan noget inden man bare pløkker en ny ind… oh well, men nu har han jo så tre :scream::see_no_evil::joy:

De har vel trods alt kun fået passet ændret til den chip, som dyrlægen så fandt :hoho: Så han stadig kun har to.

Mille, jeg skulle sådan set i gang med dagens gøremål, så det er lidt upraktisk at du absolut skal have maven nusset nu :hjerte:

1 Synes om

Joy har lige fundet ud af at vand der ikke er frosset er vådt :dokdok:

Hun moslede rundt nede i haven og legede tik, sammen med Theodor, rundt om nogle lavendler, hun ville styrte derfra med det resultat hun løb ret gennem reflectionpoolen. Den er kun ca. 12 cm dyb, men for en killing var det vådt.

Satser på hun nu har lært det, dette er anden gang hun forsøger at gå på det efter det er tøet :slight_smile:

3 Synes om

Ingrid har helt ret, vi nøjedes med nyt pas til ham :stuck_out_tongue:

Muffe er den, der fik ny chip. Hans gamle sidder lige så pænt i nakken, men den er helt i udu.

1 Synes om

Orientaler vægt : Muffin vejer 5 lige ud og står super. Da han rundede 5,2 var han lidt vel polstret.
Dream vejer 3,8. Da hun var på 4,2 var hun virkelig rund.
Rynke vejede hele 2030 gr som fertil. Det var så dejligt da hun som kastrat nåede 2300 gr!
Hun var alt for lille, men gav full size killinger. Og sønnike nåede over 4 kg

Sting ; jeg ville tage dem. Mine sidder sjældent mere end en uge. Orier heler generelt ret godt. Måske det hurtige stofskifte?
Jeg har egentlig ikke problemer med at de piller, men oftest syr min dyrlæge indvendig og limer.
Har også tidligere trimmet trådene helt ned, så der er mindst muligt der kan kilde og stikke

2 Synes om

Ah ja, fik lige blandet de to sammen…

Så må i jo se om i kan finde James anden chip næste gang han skal til doktor dyr…

Hvor fedt! Det er jeg glad for at høre :smiley: Næste gang er det forhåbentlig min tur til at vinde i ny-dyrlæge-lotteriet :+1::relaxed:

Tag en tur ud til Nordre Dyrehospital i Lystrup.
De er både kompetente og supersøde.

Jeg stemmer i her, Nordre er super dygtige og meget søde og kompetente. Jeg har altid fået rigtig god behandling. Ja, de er ikke de billigste, men imo er de de bedste :+1:

Hvis i alligevel kører til dem, som er nogle OK dyrlæger så kan jeg altså også virkelig anbefale dem vi bruger - Birested Dyrehospital, de er så gode og er altså noget billigere end brunder :grin: (det var der Elysia fik kejsersnit sidste år akut, og har altid brugt dem til mine heste gennem årene, da de har klinik tæt på rideskolen) Men efter vi selv flyttede til brovst for 9år siden har vi brugt Biersted lige siden og kører forsat til dem. Men er der noget akut hvor vi bare skal være der på 0,dut bliver det Brunder.

Det er dem, vi har brugt et års tid, hvor vi bare ikke har været tilfredse :wink: Har nævnt det tidligere i en anden tråd. Men kort sagt har de været dårlige til at håndtere Louis til kloklip og for os virker det mest som om kattene er ligemeget.

1 Synes om